Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dnes je to šílený, některý programy vůbec nenaskočí a jinak se to sype a překrývá. Jdu objednat technika.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Vzdycky nejprve zkontrolujte co dela ukazatel urovne signalu, pokud kolisa, tak problem nekde u vas , nebo pobliz, pokud je signal OK, tak bude problem nekde na ustredne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Nic nekolísá, síla a kvalita stejná jako vždy. Před zprávami na nově to bylo jak jsem psal, nova rozsypaná, a když jsem přepnul, nebyl nikde signál. Po vypnutí a zapnutí to teď jde normálně :(

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

A když je síla signálu stabilní a občas zakmitne kvalita signálu, je problém spíše u mě, nebo u UPC?

Odesláno

Výpadky jsou pořád na českejch HD kanálech. Pokud někdo ruší satelit, tak proč UPC nebere signál pozemní cestou? Po privátní lince by se dalo přenášet i ve větší kvalitě než přes satelit.

Odesláno

No mě všechny programy fungují bez problému, takž to můž být nějaký místní problém. Nenapsal jsi odkud jsi.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Sleduj třeba Barrandov HD. Tenhle problém se opakuje jednou za několik tejdnů a pak ho UPC odstraní. V tomhle threadu je i reakce UPC, která potvrzuje, že tenhle problém může vznikat a vzniká na straně UPC.

 

viewtopic.php?p=62334#p62334

Odesláno
Nic nekolísá, síla a kvalita stejná jako vždy. Před zprávami na nově to bylo jak jsem psal, nova rozsypaná, a když jsem přepnul, nebyl nikde signál. Po vypnutí a zapnutí to teď jde normálně :(

 

 

Tak dnes nám technik vyměnil STB za nový a zatím v pohodě.

 

Edit: Čekal jsem co mi donesou za STB na výměnu. Nakonec technik donesl prvního Kaona KDF B3000, nejspíš tedy repasovaný, ale vypadá jako nový s novým DO.

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Vecer jsem si vsimnul okolo 11-te vecer na muxu, kde je treba Spectrum HD, kostek jak z rozsypane krabice s cukrem. A signal skakal od 0 - 100%.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

zdar nevím jestli jste si toho všimli ale po zařazení toho nového programu 5 to čačalo zase belbnout. Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.