Odesláno 19. března 2014 11 let ja se divim ze se zde najdou kreteni co jim to prijde cerne na bilem a oni se potrebuji jeste telefonicky optavat. Do .... kolik vam je ze se chovate jak malej jarda co se pta matky.
Odesláno 19. března 2014 11 let Kdo má poštu na vesnici a v práci se nemá, jak dostat a zároveň nemá koho poslat na poštu, ti to mají složitější, ale bohužel. Musíme akceptovat UPC... zařízení se dají odeslat kdykoliv, ale (podle vop) nejpozdějc do 7 dnů od ukončení služeb... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 19. března 2014 11 let ggg88: Neznáte mě, tak mě neberte do huby. Slamb: Souhlas, počítal jsem, že se to pošle hned v pondělí 24/3.
Odesláno 20. března 2014 11 let Výpověď podána na poště v sobotu, v pondělí dle trackeru doručení do P.O. boxu, v úterý doručení na konečnou adresu. Dnes sms s potvrzením přijetí výpovědi (chtěl jsem to mailem, ale to je asi moc průkazné ) a informací, že o *výsledku* budu informován do 10 prac. dnů. Netuším, jaký jiný výsledek, než ukončení smluvního vztahu bych mohl očekávat .
Odesláno 20. března 2014 11 let Za cca 10 dnů Vám někdo z retenčního oddělení UPC zavolá a pokusí se Vás přesvědčit, abyste zůstal. Když se nedáte přesvědčit, dá Vám instrukce k vrácení. Vy pak zařízení vrátíte, samozřejmě pojištěným balíkem (nezapomeňte na "dodejku" a tím je to vyřízené). Toto píšu z vlastní zkušenosti.
Odesláno 21. března 2014 11 let To byl pokus o vtip - já vím, jak to funguje Přesvědčování už mám za sebou - celkem 2 kola. V posledním jsem dostal neodolatelnou nabídku - jen o málo horší podmínky, než mají noví zákazníci. Mám 100+1 chuť tam zavolat a zeptat se jich, o čem mě ještě chtějí informovat, když jsem splnil veškeré náležitosti pro ukončení smlouvy, tzn. výsledek je přece jasný
Odesláno 23. března 2014 11 let Momentálně jsem ve fázi, že se služba zruší k 22/3. Včera přišel dopis, já si dneska zavolal ještě na to číslo v tom dopise, abych si to prověřil, že tomu tak skutečně bude + co dodat k STB, abych to měl i od nich sdělené. Takže defacto, co se týká účtování služeb, mají v dopise uvedené, že změna v dalším ZO. U UPC mi zůstává Telefon a Net. Vracet budu STB včetně příslušenství. S tím odesláním je to sporné, v dopise a na ZL 14 dní. Ve VOP 7 dní. Každopádně já osobně s tím nebudu otálet a pošlu to 24/3. Nač se s tím zdržovat, když to nebudu potřebovat. Výhoda je, že jsou pošty i v OC, kdo je v dosahu. Kdo má poštu na vesnici a v práci se nemá, jak dostat a zároveň nemá koho poslat na poštu, ti to mají složitější, ale bohužel. Musíme akceptovat UPC... K dotazu výše - výpovědní oddělení, tak mi to sdělila na ZL. Předpokládám, že se jedná o retenční oddělení, ti defacto řeší ukončování služeb. Každý tomu říká jinak. Ukončení služeb neřeší žádný oddělení, ale řeší to Všeobecný podmínky. A pokud tě UPC jako zákazníka chce mermomocí udržet, tak to může retenční oddělení dostat na stůl a dát ti nějakou nabídku. Ale nikde není daný, že to tak skutečně bude. Jsou i případy, kdy zákazníka kterej dal výpověď, už nikdo nijak nekontaktoval. Prostě ze strany UPC nebyl zájem (a důvody můžou bejt různý, třeba dřívější špatná platební morálka, technický důvody apod.). Nedá se na to prostě spolehnout. Naštěstí je ale obvykle možný, hned po skončení, uzavřít smlouvu novou.
Odesláno 23. března 2014 11 let Asi nemá smysl hrát si se slovíčky, ale po doručení výpovědi mi přišla sms, ve které se píše, že řeší. Ad "je ale obvykle možný, hned po skončení, uzavřít smlouvu novou" - proč *obvykle*?
Odesláno 23. března 2014 11 let Protože někdy to možný není, třeba když je málo kabelů a UPC to přepojí na jinej byt. Kdysi jsem to viděl, v baráku 16 bytů a 10 kabelů z rozvodný skříně vedle v domě, další natáhnout nešly a všechny byly plně obsazený (pozůstatek po KabelNetu, kterej tahal kabely jenom těm, kteří to aktuálně chtěli). Ale je to extrém, to uznávám.
Odesláno 23. března 2014 11 let Tak před dvěmi lety to šlo až po asi 14 dnech kvůli uzavření systém u a já musel dát smlouvu na přítelkyni. Nevím, jak je to teď
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.