Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Nikde jsem tu na fóru nenašel log z Vašeho modemu zkuste ho sem hodit, třeba něco ukáže.

Stačí takhle?

 

Model: Cisco EPC3208

Vendor: Cisco

Hardware Revision: 1.0

 

MAC Address: 60:2a:d0:cb:b8:53

Bootloader Revision: 2.3.1_R3

Current Software Revision: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc

Firmware Name: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc.bin

Firmware Build Time: Jan 17 09:22:04 2012

Cable Modem Status: Operational

Wireless Network:

--------------------------------------------------------------------------------

Cable Modem State

DOCSIS Downstream Scanning: Completed

DOCSIS Ranging: Completed

DOCSIS DHCP: Completed

DOCSIS TFTP: Completed

DOCSIS Data Reg Complete: Completed

DOCSIS Privacy: Enabled

--------------------------------------------------------------------------------

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 0.0 dBmV 39.8 dB

Channel 2: -0.5 dBmV 39.7 dB

Channel 3: -0.2 dBmV 39.9 dB

Channel 4: -0.2 dBmV 39.7 dB

Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

--------------------------------------------------------------------------------

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 43.3 dBmV

Channel 2: 44.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

Odesláno

hodnoty sou fpoho, tady problém nebude :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tak všichni víme kde je problém, dokonce i samo UPC to přiznalo, ale slíbená náprava do konce 1. čtvrletí se nekoná.

Odesláno

no ty problemy jsou stale vetsi nasral sem se a zrusil upc internet ...zdrazili a misto zrychleni to pada rychlost podle plotu ...divili se proc ale naprava zadna ...

je to spise horsi nez lepsi nyni mam internet od konkurence a pohoda

Odesláno

Můžete napsat od koho jste si internet pořídil?

Odesláno

Tak už přišla odpověď :thumleft:

 

Dobrý den,

 

Situaci ve Vaši lokalitě řeší místní technici. V listopadu 2011 se objednala nákladná technologie z Holandska. Dodání bylo v plánu toto čtvrtletí. V tuto chvíli vyjádření techniku je takové, že technologie nepřišla a termín dodání je druhé čtvrtletí 2012.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne ......

Odesláno

Zdravím z Opavy.

Taková malá zkušenost:

Mám 10Mb internet+mini+tel.basic= cena 494,-Kč

Jelikož se od 1.5. mění podmínky a cena by vzrostla o cenu modemu cca50,-Kč, tak jsem poslal doporučeně výpověď dle podmínek a vypověděl smlouvu k 30.4.2012.

Za pár dní telefon a nabízela mi operátorka levnější tarif a tvrdila, že k 30.4. mi končí pouze internet, ale telefon + mini až do 31.5. (samozřejmě za plné ceny!)

To mě naštvalo, protože v podmínkách je, že pokud se změní smluvní podmínky v můj neprospěch, můžu vypovědět smlouvu a né jen nějakou službu.

Napsal jsem přes klientský dotazník, a ať mi to dají písemně. - dodnes žádná odpověď!!!!

Operátorka v pátek volala ještě jednou a já ji říkám, že bych měl zájem jen o internet za tu nižší cenu (cca 373,-Kč/30Mb), ale upozorňuji, že ta předešlá smlouva končí celá k 30.4.!!!

To ji evidentně zaskočilo a že to musí předat na reklamační oddělení.....

Od té doby zase klid.....

No tak uvidím, ale jestli poruší smlouvu a neukončí v termínu dle OP, tak jdu na čojku!

Odesláno

Cena se změnila v tvůj neprospěch jenom u internetu, takže z logiky věci vyplývá, že to na televizi a telefon vliv nemá.

Odesláno

hlavně ona se neměnila cena internetu, zaved se poplatek za pronájem zařízení, kterej tady do tý doby nebyl, a zákazník ho platit nemusí, pokud nechce...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Jenže ve VOP se píše o ukončení smlouvy (tzn celé) a né jenom nějaké služby.

Viz. poslední odstavec:

 

 

 

2.5. Za jakých podmínek může Smlouvu změnit UPC

2.5.1. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy, tzn. i jakoukoli součást Smlouvy, dozvíte se o tom minimálně 1 měsíc předem, a to na našich internetových stránkách www.upc.cz a v každé naší provozovně.

2.5.2. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy ve Váš neprospěch, oznámíme Vám to minimálně 1 měsíc předem stejnou formou, jakou jste zvolili pro zasílání vyúčtování.

2.5.3. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy ve Váš neprospěch a Vy s touto změnou nesouhlasíte, máte možnost ukončit Smlouvu ke dni, kdy se mají podmínky Smlouvy změnit. O tom, že s novými podmínkami Smlouvy nesou-hlasíte, nás ale musíte písemně informovat alespoň 15 dnů před plánovanou změnou, jinak nebudeme schopni tech-nicky tento požadavek zpracovat a Smlouvu ukončit. Právo ukončit smlouvu z tohoto důvodu však nemáte, dojde-li ke změně podmínek Smlouvy na základě změny právní úpravy nebo v případě změny uložené Českým telekomuni-kačním úřadem.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.