Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Samsung Smart TV - Nabidka CI - Overeni uspesne

Featured Replies

Ten starší modul od společnosti Lica bude jen CA (nejspíše Technisat) nyní se prodávají jen moduly CA+ (Smith). Takže si asi nevybereš. Poslední dodávky modulů budou mít pravděpodobně i stejný FW

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Jak pise Standa od Lica nebo UPC je uplne jedno, oba prodavaji to stejne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Co, když si budeme hromadně stěžovat u UPC, pomohlo by to?

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Bohužel v tomhletom ti stěžování u UPC moc nepomůže. Je to o principu fungování CI+. Prostě po zapnutí TV se provádí ověřování komunikace mezi TV a modulem - proto ty hlášky. Proč u některých výrobců není potřeba nic potvrzovat / rušit ti nepovím

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC

Doporucuju si stezovat u vyrobce televizoru, snas s tim casem neco udelaji.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • 6 months later...

Resil jsem to s podporou Samsungu i s UPC.

Nynejsi modul Secure plus hlasku vyhazuje pri kazdem zapnuti, starsi verze CAM to nedelala.

 

Je to urcite ve firmwaru, ale je to problem na strane UPC (nejspise problem kodovani). Tvrdili mi, ze mam starsi TV (rok a pul stary Samsung) a diky tomu ten problem je, ale kolega ma Panasonica (6 mesicu) a druhy Hyundai (1 mesic stary) a problemy maji taky. A to jen a pouze s novejsim modulem (zkouseli jsme oba).

Takze jedine cekat, jak se k tomu UPC postavi a upravi firmware tak, at tato hlaska na TV nestrasi (podle me pri kodovani nedodrzeli nejaky standard a proste se jim nechce to resit). Update karty sem tam vyjde, tak tezko rici, kdy a jestli to bude opraveno.

Co máš za ten starší modul, je to také Smit?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Už jsme to tu řešili ve vláknu k Technisatu. Je to dáno verzí FW CA modulu. Mám Smit CI+ modul koupený od Licy a ten touto hláškou neobtěžuje. Novější Smit CA+ od UPC obtěžuje. Oba jsou CI+, rozdíl je jen ve verzi FW. Teď nemám čas a chuť dohledávat ten konkrétní příspěvek, kde jsme uváděli i přesné verze FW a datum výroby a koupě. Myslím, že to bylo ještě ve vláknu TechniStaru K1. Obecně u Technisat-STB se to dá řešit přepnutím přístroje do módu "rychlý start". Je to takový mělčí spánek, po kterém se inicializace a autorizace CA modulu znovu neprovádí a tím pádem neotravuje.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.