Návštěvník Tubli Odesláno 24. ledna 2012 Sdílet Odesláno 24. ledna 2012 Život je boj a UPC je moloch, ktorý sa nemusí starať o svojich zákazníkov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 25. ledna 2012 Sdílet Odesláno 25. ledna 2012 Co je to za společnost dokazuje fakt,že ač mi vyhrožovali smluvní pokutou za předčasné ukončení smlouvy v případě,že podám výpověď,tak žádnou smlouvu podepsanou nemám,což mi dnes z UPC potvrdili... Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Neutronek Odesláno 26. ledna 2012 Sdílet Odesláno 26. ledna 2012 Tak přišlo už vyjádření z reklamačního oddělení. Jsem zvědav na tu kompenzaci. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ....dovolte, abychom reagovali na Váš e-mail ze dne 16. 1. 2012. Předem našeho e-mailu přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené nepříjemnosti spojené s nefunkční službou internetu. Na Vašem klientském účtu byly prověřeny veškeré záznamy, dle kterých bylo zjištěno, že nahlášení nefunkčního období evidujeme ze dne 8. 12. 2011. O nefunkčnosti služeb jsme informováni a znovuspuštění služby bude dořešeno v nejbližším možném termínu v prvním čtvrtletí tohoto roku. Dovolujeme si Vás požádat o strpení při dořešení. Poté co bude funkčnost služeb opravena bude možné poskytnout Vám příslušnou kompenzaci za období, ve kterém nebylo možné využívat služeb UPC. Bohužel v současné době není možné zjistit termín dořešení. Poté co bude služba internetu zprovozněna v plné rychlosti dojde k odúčtování poměrné částky z měsíčního předpisu služby. Doufáme, že zaslané vyjádření přijmete s pochopením a věříme, že i přesto nám zachováte svoji přízeň. Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz. S pozdravem a přáním příjemného dne Monika Vokounová Reklamační oddělení http://www.upc.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tubli Odesláno 26. ledna 2012 Sdílet Odesláno 26. ledna 2012 Dnes test 25 Mbit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 26. ledna 2012 Sdílet Odesláno 26. ledna 2012 Nic si z toho nedělej.Já mám 120 Mbit : http://www.speedtest.net/result/1732694642.png Dnes jsem opět,asi už podesáté,kontroloval rychlost z nějakým trotlem z UPC.Tak prý u mě je to špatné(jinde v Brně ale všude OK)a tak zase přijde v úterý technik-potřetí.Jediné řešení=výpověď! Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Neutronek Odesláno 27. ledna 2012 Sdílet Odesláno 27. ledna 2012 Nezbývá než vytrvat. Snad ten třetí technik už něco naměří a dostaneš se aspoň tam, kam já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník HanysR Odesláno 12. března 2012 Sdílet Odesláno 12. března 2012 Nazdar chlapi, tak co je u vás nového? Máte vyřešenou rychlost internetu? U mne je to pořád stejné. 120 Mbit připojení a rychlost např. před půl hodinou - 70 Mbit. Už jsem začal být koncem února zoufalý tak jsem volal na UPC, že to ruším. Chlap se mne ptal, jestli může vědět důvod. Řekl jsem mu, že "Rychlost není od prvopočátku ta kterou si platím, byl už u mne i technik který neshledal problém a že to musí dát na vyšší místa. Technik byl u mne v prosinci, v lednu žádná změna, volal jsem tam znova. U mne prý vše v pořádku a že zkusí něco zjistit. Nikdo mi samozřejmě už nezavolal. Únor to samé, rychlost stejná" Dále jsem mu řekl že " Kaon stojí za starou bačkoru, věčně píše že není přístup, signál, odpojuje se HDMI apod nesmysly" Do toho mne přerušil, že už mám skončit, že bych mohl povídat celý večer To jsem mu nestačil říct, že v prosinci mi nafakturovali podruhé částku za výměnu STB co jsem zaplatil z ruky technikovi. Prý musím zaplatit a v lednu se to odečte. Řekl jsem OK. V lednu přišla faktura na stejnou částku, volám tam, prý v únoru. V únoru přišla faktura, neodečetlo se to, volám znovu. Prý další měsíc. Teď přišla v březnu další faktura a opět to neodečetli. Na reklamačním mi řekli, že musím vydržet, že mají na to 30 dní. Od kdy mají 3 měsíce 30 dní?????? Tohle považuji už za provokaci. Ale zpět k výpovědi. Chlap mne přepojil na nějakou paní, řek bych, že to byla taková ta poslední vyjednávačka a prý proč chci zrušit. Tak opět vše dokola, nyní i s nevrácením částky za výměnu STB. Nepřemluvila mne a slevu dát nemohou, už tak je prý cena výborná. Mám poslat písemnou výpověď do Prahy. 29.2. jsem tak učinil. Dnes mi volala paní z UPC, proč chci zrušit apod, opět vše dokola. Naneštěstí ji asi nějak blbnul asi Headset nebo co a rozuměl jsem co třetí slovo. Říkala, že vypovědět nemohu, že jsem upsaný na 12 měsíců a že bych nedodržel smlouvu. Že jinak bych platil pokutu - nerozuměl jsem jakou (přerušovalo se to) tuším tisíc Kč. Řekl jsem jí, že mám mít 120 Mbit a mám tak 70. Ona na to, na co je mi taková rychlost, že to má pár lidí v republice, jestli prý mám doma tolik počítačů. Nechtěl jsem jí říct, že jí do toho nic není. V obchodě když zaplatím 5 kg masa, taky mi nedají jen 2 kg, že to stejně nesním. No prostě argument jako hrom. Jak říkám, moc jsem jí nerozuměl, naneštěstí nás to potom přerušilo. Volala asi za půl hodiny, nicméně to dvakrát zazvonilo a v práci jsem zrovna něco řešil, nestihl jsem to vzít. Dál už dnes nic. Jsem ze všeho velmi rozčarovaný, proč mne nechali posílat výpověď poštou když stejně věděli, že mi to nevypoví a dále mi není jasné, kdo nedodržuje smlouvu když jsem podepsal komfort+ se 120 Mbit a nemám je. Jsem už z toho fakt nešťastný a mám toho dost. Řeším to od listopadu, oni na to totálně kašlou, společně s žádostí o vrácení peněz za STB už jsem provolal majlant a oni mi na to řeknou ať si dám UPC telefon Jakýkoli Feedback na zákazníka neexistuje. Je to pouze když ptáčka lapají, hezky mu zpívají. Já chápu ledacos ale tohle je na mne moc. Kdyby mi aspoň řekli - řešíme to, vyčkejte. Řeknu OK ale takhle???? Kdyby to fungovalo tak proč bych vypovídal! Už nevím jak dál. Nikdy jsem neměl s UPC problém, do té doby jsem užíval jen TV. Od listopadu jich mám totálně dost! Že jsem tehdy blbec rušil optiku co jsem měl doma. To byla služba! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. března 2012 Sdílet Odesláno 12. března 2012 On je problém, že si většina klientů nepřečte, co se v souvislosti s tarifem Fiber Power 120 píše: UPC Fiber Power 120 internet s rychlostí stahování dat až 120 Mb/s. http://www.upc.cz/internet/fiber-power-120/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník HanysR Odesláno 12. března 2012 Sdílet Odesláno 12. března 2012 Aha, takže to, že o víkendu mi to jelo necelých 50 Mbit je v pohodě jo? Takže mám být rád, že jsem rád jo? No tak to je super. Odesláno z mého GT-P6800 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. března 2012 Sdílet Odesláno 12. března 2012 V podstatě být rád můžeš. Třeba uživatelé šneko-netu od O2 na ADSL mají tarif 8Mbps a jsou někde rádi, když to jede 2Mbps... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.