Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kaon KCF-B3000HCO - Firmware - nedostatky - aktualizace

Doporučené odpovědi

Odesláno

STB si ukládá čas v GMT (UTC) a nikoli v CET, proto dojde ke změně nahrávaného času.

Kaonu to bylo presentováno již před rokem ..... , zatím to nemají jako nejhlavnější problémy.

 

Myslím, že horší je špatné ukládání názvů nahraných pořadůa další drobnosti.

 

No na odstranění tohoto problému mají teď zase 1/2 roku :-D

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

S diakritikou v názvech nahraných pořadů se už snad vypořádali :-) Teď už zbývá jen totéž v seznamu pro nahrávání.

 

No a pak asi už jen milion a půl drobností.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
Takže změna času a Kaon zase mimo, všechno nahrává o hodinu později (jak ručně zadané nahrávání, tak z EPG).

 

Proč nás tady UPC krmí šrotem, co nezvládá něco, co se každý rok stane dvakrát a rozhodně to není žádná česká specialita?

 

Kaon nie je srot a nemoze za zmenu. Miestny cas sa zmeni a v EPG sa chybne zobrazi zaciatok a koniec programu. Vysiela sa realne (miestny cas) o hodinu skorej ako je v EPG.

Rucne staci naprogramovat cas o hodinu dozadu.

Napr. HBO film1 21.00 - 23.00 v EPG nastavit rucne HBO 20.00 - 22.00.

 

upc http://www.upc.sk/helpdesk/nastavenia/ dava na stiahnutie softvér Kaon_v11_12_00_02.bin. Prevadzkuje niekdo 11.12.00.04 cz na Slovensku ?

Odesláno

Kaon je šrot a je šrotem díky tý partě nedouků, co pro něj navrhovali sw.

 

Změna času je fakt, se kterým se tady setkáváme dvakrát do roka. Kaon je určený pro náš trh a tedy by tuto maličkost měl respektovat. EPG umožňuje vysílat časové údaje v GMT s příslušným offsetem, v Kaonu může být čas uložen v GMT s příšlušným offsetem, záznamy k nahrávání se mohou ukládat v GMT s přlíslušným offsetem a VŠECHNO bude fungovat správně. Ovšem to by chtělo dodržovat všechny obecně respektované konvence a to je pro některé lidi něco, co je daleko za obzorem jejich možností.

 

Když se chce, tak to jde - v pozemním DVB-T a v mém PVR letošní změna času neměla na nic žádný vliv, nic jsem nemusel měnit a všechno jede tak, jak má. Pro UPC zjevně cosi za hranicí zázraku.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

No je vidět, že jsi šikovný programátor. Přesně jak popisuješ to v Kaonu naprogramovali - podle GMT.

 

Pokuď vysíláš pořad v zimním čase podle GMT v 18:30 (Televizní noviny na Nově), začíná ten samý pořad podle letního času již v 17:30 GMT ... ale v timeru máš uloženo 18:30 :shock: takže začneš nahrávat o hodinu později

 

Jak jsem již psal, musíš si ukládat začátky pořadů v lokálním čase. To zatím v Kaonu nepochopili :-(

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Paměť údajů v GMT je správná cesta. Jen je potřeba Kaon naučit kolik má ke GMT přičíst, aby se dostal na aktuální čas - a pak to bude fungovat bez problémů. Tohle je názorná ukázka toho, že i když je člověk na dobré cestě, tak zůstat v půlce se nevyplácí :-)

 

Můj DVB-T PVR nemá s přechodem mezi časy žádný problém, všechno se nahrávalo správně před změnou času a stejně tomu je i po ní. Takže když se chce, tak to jde :-)

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
Že by to bylo tím že Korea odkud přístroj pochází nepoužívá letní čas? :)

 

A co jako? Tady se to prodává, tady letní čas je. Nějaká Korea v tomhle případě není relevantní.

 

Naši diakritiku Korea taky nemá a přesto ji Kaon částečně umí a po dalších 120 upgradech ji možná bude umět všude.

Tento můj příspěvek neměl být brán vážně. Je to naprostý OT. :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
No je vidět, že jsi šikovný programátor. Přesně jak popisuješ to v Kaonu naprogramovali - podle GMT.

 

Pokuď vysíláš pořad v zimním čase podle GMT v 18:30 (Televizní noviny na Nově), začíná ten samý pořad podle letního času již v 17:30 GMT ... ale v timeru máš uloženo 18:30 Shocked takže začneš nahrávat o hodinu později

 

Jak jsem již psal, musíš si ukládat začátky pořadů v lokálním čase. To zatím v Kaonu nepochopili

 

Paměť údajů v GMT je správná cesta. Jen je potřeba Kaon naučit kolik má ke GMT přičíst, aby se dostal na aktuální čas - a pak to bude fungovat bez problémů. Tohle je názorná ukázka toho, že i když je člověk na dobré cestě, tak zůstat v půlce se nevyplácí :-)

 

Můj DVB-T PVR nemá s přechodem mezi časy žádný problém, všechno se nahrávalo správně před změnou času a stejně tomu je i po ní. Takže když se chce, tak to jde :-)

 

Tak vám nějak nevím, technik popisuje jak je to teď v Kaonu přes ukládáno přes GMT a zní to logicky. Pokud uložím opakované nahrávání v zimním/letním čase je uložena nějaká hodnota. Po změně času to musí být vždy blbě, protože STB zná hodnoty GMT + lokální změnu.

 

Zní logyicky ukládat čas v lokálním čase, protože v tom je pořad vysílán stále ve stejném čase ....,

 

U Handanů to tak asi je, protože se mi nezměnilo.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Hlášku Není signál mi televize zobrazuje velmi často, vlastně od pořízení Kaonu. Zkoušel jsem novej kabel HDMI, všechny možný nastavení, přeinstalace, nový firmware. Nakonec jsem připojil jiný televizor a pořád to stejné - po nějaké době Není signál.

Dle info od technika se tyto potíže nejčastěji objevují u TV zn. LG a Philips. A já bohužel (?) mám Philips.

I když by to nemělo mít vliv, nastavil jsme na Kaonu výstup TV 4:3 a již druhý den se hláška nezobrazuje... Vím, že 2 dny není žádná relevantní doba, ale před tím mě výpadky postihovaly každý den. Budu doufat, jinak Kaon pude z domu...

Odesláno
Tak vám nějak nevím, technik popisuje jak je to teď v Kaonu přes ukládáno přes GMT a zní to logicky. Pokud uložím opakované nahrávání v zimním/letním čase je uložena nějaká hodnota. Po změně času to musí být vždy blbě, protože STB zná hodnoty GMT + lokální změnu.

 

Pozor na jednu drobnost - a tou je EPG. Ne každý program musí nutně mít EPG ze stejné časové zóny, ve které se nachází Kaon (tenhle problém už UPC taky mělo). Pokud bude všechno striktně v GMT + offset a Kaon bude vědět v jakém časovém pásmu se nachází, tak dokáže vždy správně určit jaký čas má zobrazit/použít.

 

V Handanu to bylo napůl - ten podporu pro časové zóny měl, ale byla dost amatérsky odstraněna, takže se to taky při změně času pralo.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.