Přejít na obsah

ČT1 HD


Návštěvník klofan

Doporučené příspěvky

Návštěvník klofan

Omlouvám se předem, pokud již toto forum jednou je. Ale dnes po delší diskusi z KC UPC jsem si říkal, že stojí za to, zde zveřejnit mojí komunikaci. Na můj dotaz:

 

[b]Dobrý den. Zajímalo by mě, odkdy bude spuštěn kanál ČT HD. V programové nabídce s platností od 1.11.2009 je již uveden, ale není možné ho naladit. Stále očekávám jeho spuštění, proto mám i nabídku STANDARD, abych mohl mít i kanály v HD a současně proto Vám i platím tento rozsah služeb. Tudíž již od 1.11.2009 ho očekávám, Vaši programovou nabídku tímto považuji za klamavou reklamu. Pokud se během tohoto týdně nic nezmění (do 22.11.2009), považujte toto jako reklamaci dle Vašich obchodních a reklamačních podmínek, týkající se nedostupnosti služeb.[/b]

 

Bylo odpovězeno, za 1.:

 

Tímto bychom Vás chtěli informovat, že program ČT1 je vysílán již v HD kvalitě a naladíte ho přes Váš HD-box. Prosíme o vyladění programů.

Pokud by závada nadále přetrvávala, dovolujeme si Vás požádat o kontakt s Klientským centrem UPC od zařízení na telefonním čísle 241005100, kdykoliv v provozní době od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.

S pozdravem a přáním příjemného dne

I. Klodnerová

operátor klientského centra

 

Moje odpověď byla:

 

Na základě poslední komunikace s Vámi, Vám oznamuji, že ČT HD nelze naladit. Ani po vymazání předvoleb a opětovném manuálním, ani po automatickém naladění. Tudíž stále platí poslední moje upozornění na nedostupnost služeb dle Vaší nabídky a zároveň platí, že toto považujte jako reklamaci dle obchodních a reklamačních podmínek UPC.

 

Datum přijetí: 20.11.2009 19:02:30

 

A dnes dorazil tento e-mail:

 

Vážený kliente,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail, týkající se technického problému.

Je nám líto, ale tento program zatím vysílat nebudeme. V tuto chvíli stále probíhá jednání o podmínkách jeho zařazení. Děkujeme za pochopení.

V případě, že budete reagovat na tento e-mail, využijte prosím opět standardního formuláře, který naleznete na http://web.upc.cz/klpoz/cz/

S pozdravem a přáním příjemného dne

P. Weil

Specialista technické podpory datových služeb UPC

UPC Česká republika, a. s.

 

Tak nevím, jestli si z nás nedělá UPC tak trochu p...l :twisted:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcelku by mne zajímalo, kdyby tato zpráva prosákla do médií a lidé by toto hromadně chtěli reklamovat, že mají nabídku STANDART právě kvůli tomu HD ČT1.

 

Pár urgencí lidiček ze zdejšího fóra klientské centrum odrazí, ale prosáknout to do večerních zpráv s nějakým odborným - právním názorem, který by dal za pravdu uživatelům, tak nevím, nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor reklamoval jsem a jak CT HD tak i History HD (zacátkem mesíce) byla mi poskytnuta jednorázová sleva. Proto doporucuji at reklamují toto vsichni... 1.11. byla nejaka programova nabidka s Histrory HD a CT HD tyto programy vsak nebyly takze duvod k reklamaci....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska u programové nabídky přibyla hvězdička s poznámkou nezaručený příjem. Začínají si dělat, co chtějí... Hlavně ze zákázníků voly.

 

Ta tam přibyla jen kvůli tomu, že jsem jim to na víceméně nařídíl tím, že jsem jim 3.11. zavolal do vedení, 10 minut s nima o tom debatoval a pořádně je seřval, že lžou lidem a ať to okamžitě opravěj nebo u nich končím a nechám je soudit. Pán na druh straně mi řekl, že tu nabídku upravěj. Jak tak koukám, na moc se nezmohli. UPC je banda pos*anejch trapenejch amatérů. Nejhorší je, že s tím klient nemůže udělat nic. Za chvíli tady bude otrokářská spoelčnost jak v USA. Banda zm*dů. Mám sto chutí to dát do televize, jak si z lidí dělaj blbce.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník klofan

Nakonec jsem od nich dostal odpověď:

 

dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 23.11.2009, týkající se programové skladby UPC kabelové TV.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

 

Tímto bychom Vás rádi informovali, že Vaše oznámení předáme na reklamační oddělení k vyjádření.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

T. Kaplan

 

operátor klientského centra

 

Už se těším, co odpoví :P:P:P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jay

Tvůj příspěvek mě moc neuklidnil ,ale napadlo mě že budou chtít určitě zase zvýšit koncesionářské poplatky :lol: (Drzé čelo je lepší než poplužní dvůr)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...