Přejít na obsah

nové stanice


Návštěvník jardazholesovic

Doporučené příspěvky

Jo, máš pravdu... fakt nevím, co se najednou stalo.

Přece ale UPC nemůže lidem bez jejich vědomí a souhlasu měnit služby, ne?

Problém je, že v tom EXTRA je problém už od začátku. EXTRA vyšuměl do pozadí, přišel PLUS, ale klientům se nic neřeklo. Chyba je na straně UPC, že to ututlalo. Měli jasně kontaktovat všechny předplatitele balíčku EXTRA, seznámit je se skutečností, že nyní existuje balíček PLUS a dotázat se jich, zda-li nechtějí na něj přejít. Místo toho bylo UPC zticha a řada lidí měla a má problémy, protože jsou zmateni chybou UPC, které si pořádně nehlídá, co dělá. V tom asi bude celý vtip. Já se ani radši nejdu dívat, jestli mi to funguje, protože bych se asi pravděpodobně naštval.

ad1 - může viz VOP.

ad2 - balíček extra byl kdysi za 1Kč a obsahoval pár kanálů. Poté došlo k navýšení počtu kanálů a přejmenování na PLUS a klienti byli informováni dopisem o změně + navýšení ceny.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad2 - balíček extra byl kdysi za 1Kč a obsahoval pár kanálů. Poté došlo k navýšení počtu kanálů a přejmenování na PLUS a klienti byli informováni dopisem o změně + navýšení ceny.

Všem ne. Nám žádný dopis nepřišel a UPC nám navýšilo cenu balíčku Plus z 1 Kč na 120 Kč aniž by se nás ptalo. Ale má to i své výhody, alespoň teď máme plnohodnotný Plus včetně Discovery kanálů.

 

Z jiného soudku. Euronews začal vysílat v plnohodnotném 16:9. Kdypak se přidá CNN a CNBC, ať jsou konečně všechny (slušné) zpravodajské kanály v 16:9?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dadko

Taktiez mam v zmluve uvedene len balicek Plus Free, na co mi ale vcera operatorka klienstkeho centra odpovedala, ze mam balicek extra a nie plus a trvala na svojom, ze mam balicek extra a ze ona mi nemoze nijako tie programy dat. Dal som to riesit tym padom ako reklamaciu a plus som napisal cez kontaktny formular, nech to cim skor daju do poriadku. Pozeram, ze proste spravili taketo harakiry na vsetkych co dostali balicek Plus zdarma v akcii v polovici minuleho roku na 12 mesiacov. Ak sa to niekomu podari uspesne vyriesit prosim informujte ostatnych nech vieme ako postupovat. Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dadko
Jo, máš pravdu... fakt nevím, co se najednou stalo.

Přece ale UPC nemůže lidem bez jejich vědomí a souhlasu měnit služby, ne?

Problém je, že v tom EXTRA je problém už od začátku. EXTRA vyšuměl do pozadí, přišel PLUS, ale klientům se nic neřeklo. Chyba je na straně UPC, že to ututlalo. Měli jasně kontaktovat všechny předplatitele balíčku EXTRA, seznámit je se skutečností, že nyní existuje balíček PLUS a dotázat se jich, zda-li nechtějí na něj přejít. Místo toho bylo UPC zticha a řada lidí měla a má problémy, protože jsou zmateni chybou UPC, které si pořádně nehlídá, co dělá. V tom asi bude celý vtip. Já se ani radši nejdu dívat, jestli mi to funguje, protože bych se asi pravděpodobně naštval.

ad1 - může viz VOP.

ad2 - balíček extra byl kdysi za 1Kč a obsahoval pár kanálů. Poté došlo k navýšení počtu kanálů a přejmenování na PLUS a klienti byli informováni dopisem o změně + navýšení ceny.

 

Lenze rozdiel je v tom, ze klienti vecsinou mali balicek Plus na 12 mesiacov zdarma, vramci predlzenia zmluvy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lenze rozdiel je v tom, ze klienti vecsinou mali balicek Plus na 12 mesiacov zdarma, vramci predlzenia zmluvy.

To je až teď nově. Ta změna z Extra za 1Kč na Plus proběhla někdy před rokem a půl.

 

Všem ne. Nám žádný dopis nepřišel a UPC nám navýšilo cenu balíčku Plus z 1 Kč na 120 Kč aniž by se nás ptalo. Ale má to i své výhody, alespoň teď máme plnohodnotný Plus včetně Discovery kanálů.

Což je divné jelikož pokud si dobře pamatuji tak při té změně dostali lidi tenkrát platnou akci sleva 50% na 4 měsíce myslím.

 

Taktiez mam v zmluve uvedene len balicek Plus Free, na co mi ale vcera operatorka klienstkeho centra odpovedala, ze mam balicek extra a nie plus a trvala na svojom, ze mam balicek extra a ze ona mi nemoze nijako tie programy dat. Dal som to riesit tym padom ako reklamaciu a plus som napisal cez kontaktny formular, nech to cim skor daju do poriadku. Pozeram, ze proste spravili taketo harakiry na vsetkych co dostali balicek Plus zdarma v akcii v polovici minuleho roku na 12 mesiacov. Ak sa to niekomu podari uspesne vyriesit prosim informujte ostatnych nech vieme ako postupovat. Vdaka

Záleží co máš na smlouvě. Pokud tam máš Plus free tak ti ho vymění. Pokud extra free tak ne :wink: Problém je v tom že ty balíčky obsahovaly stejné kanály i když neměli a teď to asi upravili tak jak to má být. Záleží asi na konkrétním člověku co ti tam tenkrát navedl.

Zas na druhou stranu můžou říci že to co má obsahovat Plus to máš jelikož ty discovery jsou jako bonus navíc.

 

Stručné info by se mělo objevit zde:

http://www.upc.cz/televize/novinky/

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dadko

Ja mam v zmluve Plus Free, cize by to malo byt vratane discovery kanalov, lenze operatorka mi povedala, ze to je vraj inac a ze to plus free je extra. Coz je blbost. Zmluvu som uzatvaral k 13.5.2010 a pol roka mi tie kanaly bez problemov fungovali. Prestali ist az teraz. To plus zdarma na 12 mesiacov mam napisane aj v zmluve v poznamkach. Skor si myslim, ze niekto chcel usetrit UPC peniaze a preto previedol vsetkych plus free na extra aby usetrili peniaze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam v zmluve Plus Free, cize by to malo byt vratane discovery kanalov, lenze operatorka mi povedala, ze to je vraj inac a ze to plus free je extra. Coz je blbost. Zmluvu som uzatvaral k 13.5.2010 a pol roka mi tie kanaly bez problemov fungovali. Prestali ist az teraz. To plus zdarma na 12 mesiacov mam napisane aj v zmluve v poznamkach. Skor si myslim, ze niekto chcel usetrit UPC peniaze a preto previedol vsetkych plus free na extra aby usetrili peniaze.

Zkuste jim napsat přes ty kontaktní formuláře :wink: Jak říkám dříve jak extra tak plus (tak i jejich free varianty) měly stejný obsah kanálů. A jelikož máte patrně balíček 25Mbit internetu a DTV Standard za 899Kč a k tomu byl uveden balíček plus na rok zdarma zkoušel bych se odvolat na toto :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono se stačí podívat do starších ceníků, které jsou na webu UPC k dispozici. V ceníku, který platil 13. 5. 2010 kdy Dadko uzavíral smlouvu, je jen balíček Plus, žádný balíček Extra tehdy neexistoval a tudíž ho UPC ani nemohlo nabízet. Na to bych se odvolával. Balíček Extra se poprvé objevil až v ceníku platném od 1. 10. 2010 a přece není možné, aby UPC nyní svévolně změnilo lidem, kteří si pořídili balíček Plus, tento na jinou, méně výhodnou nabídku. To je už pomalu na žalobu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chcete zase slyšet vtipnou historku?

 

Taky mi balíček Plus nejede. Volal jsem na UPC, seřval jsem je, že maj v tom bordel, proč mám aktivováno Extra. Řekl jsem, že jsem měl zaplacený balíček FP25+Standard+Plus Free. Oni mi tvrdí, že jsem takový balíček nikdy neměl a že mám u nich napsáno Extra Free a diví se, že mi ty ostatní kanály Discovery v Plusu půl roku fungovaly. Na to jim říkám WTF, odkud si to vycucali, že mám pravdu já, že proč jinak by mi ty Discovery kanály najednou nejely? Nechápou. Říkám, že Plus jsem aktivoval dohromady za ty 3 roky už 2x. Nechápou. Tak říkám ať mi zrušej Extra, že ho už nikdy nechci na smlouvě vidět a že chci aktivovat Plus. Oni prej, že Plus můžu mít teď s půlroční slevou (Plus Free) 99Kč a pak za 120Kč. Říkám fajn. Oni prej, že to pojede od zítra. Říkám jim opět WTF, proč by to mělo trvat tak dlouho. Oni nevědí. Ptám se, jestli už začali řešit datové toky a rozlišení u kanálů, paní mi mluví o kvalitě signálu u STB a nechápe, o čem mluvím. Ztracím nervy, děkuju a pokládám.

 

V UPC pracujou z 90% idioti.

 

Čekal bych, že UPC mi zavolá týden předem, že mi končí předplatné a zeptají se, jestli si chci Plus nechat nebo ne. Místo toho se mi neozve nikdo, na klienta serou a kdybych já neměl iniciativu, tak nic nevím a nevyřeším. Kde to jsme? V Anglii a USA je tohle nemyslitelné u solidních společností. A ne, nebudu se nikam stěhovat. Vadí mi ale ten přístup. Proč se k nám nemohou chovat líp? Jsem u UPC od roku 1996. Dodnes mi sami nenabídli žádnou slevu (od té doby, co to je UPC a ne KabelPlus).

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chcete zase slyšet vtipnou historku?

 

Taky mi balíček Plus nejede. Volal jsem na UPC, seřval jsem je, že maj v tom bordel, proč mám aktivováno Extra. Řekl jsem, že jsem měl zaplacený balíček FP25+Standard+Plus Free. Oni mi tvrdí, že jsem takový balíček nikdy neměl a že mám u nich napsáno Extra Free a diví se, že mi ty ostatní kanály Discovery v Plusu půl roku fungovaly. Na to jim říkám WTF, odkud si to vycucali, že mám pravdu já, že proč jinak by mi ty Discovery kanály najednou nejely? Nechápou. Říkám, že Plus jsem aktivoval dohromady za ty 3 roky už 2x. Nechápou. Tak říkám ať mi zrušej Extra, že ho už nikdy nechci na smlouvě vidět a že chci aktivovat Plus. Oni prej, že Plus můžu mít teď s půlroční slevou (Plus Free) 99Kč a pak za 120Kč. Říkám fajn. Oni prej, že to pojede od zítra. Říkám jim opět WTF, proč by to mělo trvat tak dlouho. Oni nevědí. Ptám se, jestli už začali řešit datové toky a rozlišení u kanálů, paní mi mluví o kvalitě signálu u STB a nechápe, o čem mluvím. Ztracím nervy, děkuju a pokládám.

 

V UPC pracujou z 90% idioti.

 

Čekal bych, že UPC mi zavolá týden předem, že mi končí předplatné a zeptají se, jestli si chci Plus nechat nebo ne. Místo toho se mi neozve nikdo, na klienta serou a kdybych já neměl iniciativu, tak nic nevím a nevyřeším. Kde to jsme? V Anglii a USA je tohle nemyslitelné u solidních společností. A ne, nebudu se nikam stěhovat. Vadí mi ale ten přístup. Proč se k nám nemohou chovat líp? Jsem u UPC od roku 1996. Dodnes mi sami nenabídli žádnou slevu (od té doby, co to je UPC a ne KabelPlus).

Většina operátorů toho moc neví jelikož to info se k ním prostě nedostane. Pokud máš na smlouvě Plus free trval bych na výměně (raději písemně přes kontaktní formulář). Je to tak že ty 4 balíčky (Extra, Plus a jejich free varianty) měli stejnou programovou skladbu i když neměly mít a nikdo nevěděl že se na tom bude něco měnit.

Pokud měníš službu tak změny se provádějí vždy přes noc aby proběhly korektně všechny procesy s tím spojené. ¨

Pokud se někoho na KC zeptáš na datové toky a rozlišení tak ti k tomu opět nikdo nic neřekne jelikož o tom nic neví a info o takových změnách nedostávají.

V UPC KC nepracují idioti ale holt nemají info které by měli mít.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...