Jump to content

nové stanice


Guest jardazholesovic
 Share

Recommended Posts

Guest hlavsar
V tom ceníku jsem si všiml akorát NG Wild a NG Music u balíčku plus.. Takže asi tyhle dva programy můžem v brzké době očekávat.. Nebo ne?

 

No, spis to zase vidim na chybu pri tvorbe ceniku.... Dulezite je vydrzet, nikam nevolat, nebo poslou obnovovaci signal :cry: Pokud clovek neuvidi tiskouvou zpravu, ze DNES to pousti, tak nic neni u UPC pravda! Bohuzel....

Link to comment
Share on other sites

V tom ceníku jsem si všiml akorát NG Wild a NG Music u balíčku plus.. Takže asi tyhle dva programy můžem v brzké době očekávat.. Nebo ne?

 

No, spis to zase vidim na chybu pri tvorbe ceniku.... Dulezite je vydrzet, nikam nevolat, nebo poslou obnovovaci signal :cry: Pokud clovek neuvidi tiskouvou zpravu, ze DNES to pousti, tak nic neni u UPC pravda! Bohuzel....

 

chyba to není...bude to stejný případ jako u History HD... měsíc dopředu lžou, že to už nabízej a skutek utek...alespoň vím, že se těch dvou kanálů konečně dočkáme..bylo na čase

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Kaon
  • Hlavní město
Link to comment
Share on other sites

Guest klofan

Poslal jsem opět reklamaci na ZC UPC ohledně nedostupnosti služeb, konkrétně NG Wild a NG Music v balíčku PLUS:

 

Text požadavku:

Dobrý den. Jsem plátcem služeb DTV Standard + UPC Fiber Power 10 + balíček PLUS. Od 1.1.2010 nabízíte v posledně jmenovaném balíčku i programy NG Wild a NG Music. Vzhledem k tomu, že do dnešního dne není možné tyto stanice naladit ani po kompletním přeladění STB HANDAN 7000, považujte toto sdělení jako reklamaci na nedostupnost Vašich služeb dle Vašich Obchodních a Reklamačních podmínek. Je to již po druhé, co něco nabízíte v oficiální nabídce, aniž by to bylo skutečně dostupné. Myslím si, že vzhledem ke konkurenci satelitního vysílání v tomto rozsahu si opravdu děláte ze zákazníků legraci. Tímto požaduji po Vás slevu na pravidelných platbách objednaných služeb za výše uvedené období, za kterou nejsou dostupné Vámi inzerované služby. V opačném případě budu nucen předat tuto stížnost Radiotelekomunikačnímu úřadu, případně tuto stížnost zveřejním na internetu, aby i potencionální zákazníci se dozvěděli, jak skutečně poskytujete služby.

 

Datum přijetí: 4.1.2010 15:20:13

 

UPC Česká republika, a.s., se sídlem v Praze, Závišova 5, IČ:00562262, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 5452

 

Jsem velice zvědavý na jejich odpověď. Pro jistotu jsem si zkopíroval i tu jejich nabídku od 1.1.2010. A taky hlavně na to, kdy se objeví u výše jmenovaných stanic hvězdička s poznámkou, že příjem není zaručen jako u ČT HD Shocked Shocked Shocked

Link to comment
Share on other sites

Guest klofan

Tak jsem se pobavil odpovědí na mojí reklamaci. Odpověď pro pobavení připojuji níže. Jinak pochopitelně stále nic.

 

Použijte následující postup:

 

Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko MENU. Dále v menu volte INSTALACE a potvrdit OK. Další volbou je MANUÁLNÍ VYHLEDÁVÁNÍ a zase OK. Následující volba je SPUSTI VYHLEDÁVÁNÍ a znovu potvrdit OK. Vyhledávání tvrvá cca 1 min. Po dokončení vyhledávání potvrdit OK a EXIT pro návrat.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

D. Klapka

 

operátor klientského centra

 

www.upc.cz

Link to comment
Share on other sites

Já jsem jim to poslal hned 1.1.2010, tak abych měl jistotu, protože oni to musí vyřešit do několika dnů od nahlášení a pak až mohu chtít slevu. Jelikož to nejede pátý den, tak mají smůlu.

  • -
  • -
  • TV Komplet
  • CA modul, nepřehledný HD box
  • Frýdek
Link to comment
Share on other sites

To sice jen fajn, ale pořád to nemění nic na tom, že UPC svým zákazníkům lže a mystifikuje, viz. naposledy s History HD a ČT1 HD. Pokud ty kanály nevysílaj, nemaj je do ceníku co cpát a mají mi dát slevu, za to, že platim za něco, co není. Odpověď, kterou dostal člověk výše, že si přeladit STB, považuji za velmi špatný vtip. Je smutné, jak neschopné celé UPC je.

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Kaon
  • Hlavní město
Link to comment
Share on other sites

tak jsem poslal dotaz panu Potůčkovy z Digizone a informoval jsem ho o tomto problému.tak jsem zvědavej,jak dopadne on,novinář a co mu pan Malina sdělí za pravdu.předpokládám,že se nějakej článek na DIgizone o tomto problému vyskytne

  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • CAModul,VF box premium
  • Brno-Kohoutovice
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...