Jump to content

Gorole

User
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 500 Mb/s
  • Vodafone mobile services
    -
  • Vodafone television
    Klasik
  • Vodafone devices and apps
    Compal CH7465; Cl karta
  • City
    Ostrava
  • Speedtest.net

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gorole's Achievements

Level 4

Level 4 (4/14)

  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

2

Reputation

  1. OK zítra se tam ozvu. JInak screenshoty z dnešního dne.
  2. Píšu, měřeno kabelem, ano, nebyl jsem línej vytáhl ze skříně UTPčko a měřil přímo na Compalu 🙂 Aha, to jsem si nevšiml, doplněno 🙂 Ale asi to bude nepodstatné protože jsem teď zkoušel tovární nastavení - bez výsledku. Po 15 minutách je tam nějaká změna, nevím jak moc tam ty chyby padají.
  3. Ahoj, dostanu z tohoto modemu maximalně cca 260Mbit. Přepnuto na BRIDGE Zkoušeno na 3 NB a jednom PC, samo že přes kabel, připojení 1Gbit Donedávna vše fičelo v pohodě. Rychlost měřena na speedtest.dkm.cz Ze startu to jede třeba 280 ale postupně to padá dolů. Upload sedí - 32.6 ping taky v pohodě (aspoň myslím) 17.1 A pro zajímavost, pokud skusím speedtest.net jsem zhruba na polovině https://www.speedtest.net/result/16156858645
  4. Jak se to vyřešilo?
  5. Jo už to jede. Ale je sranda že ve VF síti nejedou stránky VF - na PC - přes kabel - pro štouraly 😉 Probíhá nějaký DDoS útok?
  6. Ahoj, jedou Vám stránky vodafonu? CHtěl jsem jít zaplatit vyúčtování, a nejde 🙂 "Odpověď webu www.vodafone.cz trvala příliš dlouho."
  7. Přes displayport.
  8. A nemúže to být tím že používám Chrome ve verzi 100? Chybu v tom případě může způsobovat třímístné číslo verze prohlížeče. Edit: Ne nefunguje ani v EDGE prohlížeči.
  9. A co displayport? 🙂 Mám a chyba WT1807 také vyskakuje 😞
  10. Asi ještě není převod kompletní. Je to více než týden. Zde na fóru jsem četl že u někoho trvá převod třeba půl roku. Opravdu? A to mám platit za službu se kterou nebyl problém a nyní je v podstatě nefunkční a v mnoha parametrech odlišná? Čekal jsem že převod bude otázka max.24 hodin, ne dnů 🙂 😉
  11. To je aktuální rychlost stahování. S tou problém nemám ani na WiFi ani na 4G 😉 Co mě zaráží je že Horizon go fungovalo bez problému, snad jen mimo CZ(nebo EU?)bylo omezení, ale na to stačí VPN.
  12. Ahoj, je toto normální? V úterý začal převod k VF od UPC - stále není dokončen. A aplikace VF TV asi taky nefunguje jak má. Nebo je to standard? Ani nevím jak spustit nějaký program. Celá ta aplikace mně přijde poněkud podivná.
  13. Chce to zavolat na infolinku 800 77 00 77
  14. Zkoušel jste test od VF? http://speedtest.dkm.cz/
  15. Aha, chtěl jsem požádat o nový modem protože před časem (alespoň co jsem pochopil tady z diskuze) že už režim BRIDGE podporuje. Čili předpokládám že se asi vyskytly nějaké problémy a FW a nebo funkce byla stažena? Ať vím a zbytečně nežádám o změnu. Potřebuji IPv4 a BRIDGE režim 🙂 Děkuji
×
×
  • Create New...