Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

sodekcz

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @JardazDc první věc - záleží u koho máš to první číslo 417..... Tento operátor musí pro linku umožňovat nastavení, které potřebuješ. Protože v poslední době operátoři tlačí na bezpečnost a evidenci podvržených čísel, musíš požádat u operátora pro číslo 777... o vyjmutí z antispoofingové ochrany To je hrubá kostra. Nedokážu říct v tvém konkrétním případě, jak dopadneš. U nás to bylo zhruba takto : manželka, dlouhodobě nemocná, pracovala z domu a chtěla, aby všichni obchodní partneři při volání z pevného telefonu viděli její mobilní číslo. U operátora pro internetové volání z pevného telefonu jsme tuto funkci měli nastavenou, až jednoho krásného dne po zavedení antispoofingu na mobilní číslo vše přestalo fungovat. Zavolal jsem k operátorovi pevného telefonu, ten mi připravil a potvrdil formulář pro mobilního operátora. Pak nastalo na zákaznické lince mobilního operátora docela pozdvižení, protože mě na první dobrou nedokázali nasměrovat na toho, kdo antispoofingové výjimky nastavuje. Asi na třetí pokus jsem narazil na operátorku, která se do problému zakousla, sama nedokázala zařídit, ale nakonec zjistila a poslala mi mailový kontakt, kam jsem podepsaný formulář poslal mailem a do hodiny bylo vše znovu aktivní. Takže po úpravě, ať žena volá z mobilu nebo pevného telefonu, druhá strana vidí vždy jen mobilní číslo. Omlouvám se za komplikovanější popis. V každém případě kolega @kautskym popsal něco, co funguje v opačném směru a neřeší tvůj dotaz. Pokud máš mobilní číslo u VF, tady je odkaz na formulář https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/4/3180/fk1183_zadost_o_vyjmuti_z_mobilniho_spoofingu_bc222-0100_hr_read.pdf Ale pořád musíš udělt krok č. 1 a zjistit, co jde nebo nejde udělat na té pevné lince.
  2. sodekcz odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    @tomus myslím, že už jsem to tady někde dával : TS11.05.042.02_031124_735.NCS.03
  3. @Marie12 bridge režim je až třešnička na dortu. Je potřeba začít od těch powerline adaptérů a zjistit, jestli se přes zásuvky v bytě spojí. Ale jak píše r2d2, to by bylo lepší najít někoho, kdo ví co a jak zapojit a nastavit.
  4. @bobis co tím získáš - v rámci domácí sítě bys měl mít pokud možno jen jeden router. Potom nastavuješ hlavní věci jen na jednom zařízení a vyhneš se zbytečným zmatkům. Pokud ti routuje současně GC i Tp-link, není to ideální. Pořídit si pořádný router, picnout ho za GC bez bridge, v tom případě bych ten router přepnul do režimu AP. Návratu do rozhraní GC bych se nebál. Nějaká základní adresa mu nejspíš zůstane (nemám, nemůžu otestovat), případně to pořeší factory reset. Stejně tak bych se nebál spojení mezi GC a Tp-linkem.
  5. @Marie12 Ještě mě napadlo - udělat z modemu bridge (nebo taky ne a nechat routovat původní modem ale s vypnutou WiFi) a zkusit po elektrickém okruhu pustit LAN, do požadované místnosti potom dát WiFi router nebo WiFi AP. Použít něco takového, jako je TP Link PA7027. Ale přijde mi to jako harakiri. Osobně bych vrtal kabel....
  6. sodekcz odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @pavel87 nejde. Webové rozhraní je prakticky jen infostránka.
  7. Včera si toho všimla manželka u ČT 1. Přijímáme ze zásuvky koaxem do TV SONY, laděno přes DVB-T, TV Start k internetu.
  8. sodekcz odpověděl na téma uživateli Acer v Vodafone internet
    @Acer najdi si někoho, kdo trochu rozumí sítím a prober s ním, jaký by měl být provoz mezi těmi patry, jestli tam třeba chceš nějakou sdílenou tiskárnu nebo NAS a určitě najdete nějaká rozumné nastavení pro všechna zařízení. Pokud je to v rámci jedné domácnosti, máš (měls) to zapojeno ne úplně dobře.
  9. sodekcz odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Zatím si na ten vlastní nemůžu stěžovat. Jen nemám tarif 2Giga. https://www.speedtest.net/result/18262012259.png
  10. sodekcz odpověděl na téma uživateli jan.stritesky v Vodafone TV
    To netuším. Ještě mám pocit, že na stejné TV byl kvalitativní rozdíl v příjmu signálu, pokud bylo laděno DVB-T nebo DVB-C. DVB-C se mi zdálo horší. Nekódované kanály v DVB-C téměř odpovídaly dostupným kanálům v DVB-T. Byl tam minimální rozdíl v jednom nebo dvou kanálech. V DVB-C byla nějaká rakouská televize a nebylo nějaké vaření, nebo tak nějak. Ještě tak před dvěma lety. Teď nemám energii na test a přeladění.
  11. sodekcz odpověděl na téma uživateli jan.stritesky v Vodafone TV
    K TV Start zatím existuje tento seznam : https://static.vodafone.cz/cp/docs/tv/nabidka_tvstart.pdf
  12. Případně udělat tovární nastaveí modemu a teprve potom nastavit WiFi znovu. Potom jedině nechat vyměnit zařízení.
  13. V Německu jsme byli překvapeni, jak mizerné pokrytí bylo od Berlína směrem do "NDR" na Rujánu :) Ale je to už pár let, možná je dnes situace lepší.
  14. Tak jsem reagoval spíš na řešení dlouhé šrouby (bez distančky, samozřejmě). Postup je jasný, nepotřebuji to dál rozpitvávat.
  15. Když jsem měl tenhle modem, žádné distančky k němu nebyly ... Jen ta překážející pevná trubka.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.