Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

sodekcz

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. sodekcz odpověděl na téma uživateli tramin v Vodafone volání
    @tramin odesílající telefon byl v tom okamžiku v Polsku?
  2. sodekcz odpověděl na téma uživateli Ritchy v Vodafone internet
    @Papijano spíš než Super WiFi bych doporučil vypnout WiFi na VF Station a pořídit si vlasnou slušnou WiFi.
  3. sodekcz odpověděl na téma uživateli Technikus v Vodafone internet
    UtraHub 7 je na kabel, nebo na optiku? Nebo na obojí? Nebo jsou dvě verze, jedna na kabel a druhá na optiku?
  4. Sleva platí jen na prvních 100 GB. Data fungují jen v rámci ČR. To je zase taková nějaká "vychytávka". Buď jich člověk naoupí pytel nebo bude potom pravidelně platit 449,-
  5. sodekcz odpověděl na téma uživateli homberg v O všem ostatním
    Někde to drhne.
  6. @PaegasRobin777 s použitím NX600 "venku" bych byl opatrný. Proti vodě to určitě není.
  7. sodekcz odpověděl na téma uživateli tom421 v O Techforu
    @dad18 "Původní příspěvky uživatele ve foru zůstávají" - pokud zůstávají i s nickem (nevím jak to je), potom to vidím jako problém. Nový uživatel zdědí něco, co nepsal a nemá s tím nic společného. Pokud je to bez nicku, pak je to vcelku jedno. V každém případě mi přujde čistější znovu jednou zmrazený účet neotevírat. Vím o službách, kde to takto běžně mají.
  8. sodekcz odpověděl na téma uživateli tom421 v O Techforu
    Není rozumné, když jde založit nový účet se stejným uživatelským jménem.
  9. sodekcz odpověděl na téma uživateli Ritchy v Vodafone internet
    @pavel87 jednak mám v pořádku elektroinstalaci❗, druhak nemám na vypínatelných lištách žádné svářečky, které by sežraly půlku energie z Dukovan 😃 a za třetí četnost využití toho způsobu vypínání je opravdu minimální.
  10. @Alex Kučera Nejedná se o nějaké firemní číslo, případně o číslo, které dříve patřilo nějaké firmě, ze které jsi odešel?
  11. sodekcz odpověděl na téma uživateli SaintFestias v Vodafone volání
    @SaintFestias Try your SIM in different phone. Are you sure if nothing has changed on your SIM for roaming (do you have roaming allowed for SIM)? If is roaming service for SIM (in you Vodafone account) enabled and in phone also, try search and connect to network manually. Sometime could help phone restart. If you are still without connection, ask Vodafone to check your SIM card or restart your services.
  12. sodekcz odpověděl na téma uživateli Ritchy v Vodafone internet
    Pod pracovním stolem mám dvě vypínatelné lišty. Když už potřebuji, třeba při dlouhodobějším "opuštění posádky", cvak a je vyřešeno.
  13. Heslo dolážou vygenerovat a poslat na telefon i ze zákaznické linky, jen se člověk musí ověřit u operátora jiným způsobem.
  14. sodekcz odpověděl na téma uživateli Technikus v Vodafone internet
    Když jsem před pár lety řešil špatný signál, technik musel po cestě (v domě hned za přívodem) podotahovat speciálním klíčem všechny kabely ve vstupní krabici.
  15. sodekcz odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone internet
    @Panthera97 VF musíš informovat. Ba co navíc, musíš jim nadiktovat MAC adresu nového zařízení.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.