Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tomus

Moderátor
  1. Ještě jsi neuvedl jaký používáš router, není to GigaCube ?
  2. Tak ještě můžeš jít do aplikace Můj Vodafone a tam ze seznamu zařízení ten Android box vymazat a potom se na boxu znovu přihlásit uživatelským jménem a heslem, sice si myslím že to pravděpodobně nebude mít efekt, ale za zkoušku nic nedáš a už se tímto způsobem tady vyřešilo dost problémů s aplikací Vodafone TV. A samozřejmě bych také zkusil reinstalovat aplikaci.
  3. tomus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    U mě to stejné, chtěl jsem otevřít starou aplikaci Můj Vodafone, ale byl jsem odhlášený a po přihlášení mně to píše stejnou hlášku že mám přejít na novou apku a ta stará už není funkční, takže definitivní konec. Nicméně v té nové aplikaci třeba stále chybí slibovaná možnost diagnostiky a restartu modemu.
  4. A nemůže být problém s internetem ? V profilu máš uvedeno že máš bezdrátový internet přes mobilní síť, takže je tam rychlost internetu stabilní a dostatečná ? Jakým způsobem je připojený ten Android box s routerem, nemůže být problém tam ? Já používám stejně jako Standa Google Chromecast HD a občas se setkám s tím že aplikace nechce naběhnout, většinou když jí nepustím delší dobu, třeba po týdnu a taky se mě poměrně často stává asi ze stejného důvodu to, že v aplikaci zamrzne datum a čas a zůstane tam čas z posledního předchozího spuštění, přehrávání potom z tohoto důvodu nefunguje, takže při každém spuštění aplikace první co dělám je, že kontrolují čas v aplikaci jestli je stejný jako ten skutečný.
  5. tomus odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Tak ještě by do své nabídky mohl Vodafone přidat také TV Brno 1, protože je smutný že druhé největší město v republice nemá ve Vodafone TV svůj regionální kanál.
  6. tomus odpověděl na téma uživateli kautskym v O Vodafonu
    Mám podezření že si tady plete jablka s hruškama, ta služba se jmenuje Vodafone TV+ 2.0, tady podle mě se jedná o nějakou televizní nabídku, ne o aplikaci a věřit umělé inteligenci když se jedná o úplnou novinku vůbec nemá smysl, když už ji chcete někdo věřit, tak si je potřeba si kontrolovat z jakých zdrojů čerpá a v tomhle případě je tam zdroj z května letošního roku a pak webových stránek Vodafonu, na kterých ale nic není.
  7. No tak chtěl to zkusit bez volání na Vodafone, v těch tabulkách ale žádný zásadní problém vidět není, možná trochu nižší SNR na downstreamu, ale protože to naskenoval zřejmě hned poté co restartoval modem, tak tam nejsou načtené žádné chyby, Já bych teda ještě doporučoval zkontrolovat přívodní koaxiální kabel a konektory mezi modemem a zásuvkou Vodafonu, jestli nejsou někde uvolněné nebo kabel někde zlomený nebo poškozený. Pokud to nezabere tak určitě volat operátorovi, oni toho tam pomocí vzdálené diagnostiky uvidí víc a podle toho to budou řešit dál.
  8. Takhle na první pohled v těch tabulkách žádný problém nevidím, všechny hodnoty jsou v normě, ale chybí mi tu informace kdy byl modem restartován předtím než byly udělány ty screenshoty, kvůli chybovosti ve sloupečku Post RS chyby, které se tam postupně v průběhu času načítají, takže bylo by potřeba počkat aspoň jeden den od posledního restartu, aby se tam něco načetlo. Jinak těch hodnot rychlostí Max Traffic Rate si nevšímejte, to je v pořádku.
  9. IPv6 můžete deaktivovat pouze operátor, v modemu to nikde vypnout nejde.
  10. tomus odpověděl na téma uživateli Slamb v O všem ostatním
    Zrovna u Pixelů 9/10 se uvádí že mají hodně kvalitní displej, nemůže to být způsobené tím že je aktivní proměnlivá frekvence displeje, zkus pohledat v nastavení jestli se to dá natvrdo přepnout třeba na 60 Hz.
  11. tomus odpověděl na téma uživateli Merlo v Vodafone TV
    S tímto jsem se na svém Android boxu Chromecast 4 HD ještě nesetkal, takže bych si tipnul že buď to bude pomalý internet a nebo hardware toho boxu nestíhá, ale co jsem zkoušel teď hledat, tak by měli mít oba identický procesor, což by pomalý hardware tedy spíš vylučovalo a že ti ostatní aplikace jako YouTube fungují, to bych až tak nebral v potaz, protože ta od Vodafonu je náročnější.
  12. Ne, to není technicky možné nahrávat IPTV stream a u Vodafonu který má svoje aplikace prošpikované antikopírovacími ochranami už teprve ne. Televizory zvládnou nahrávat maximálně DVB-T/C vysílání z anténního vstupu.
  13. A když propojíš počítač kabelem napřímo s modemem, tak internet na počítači jede?
  14. Doporučuji doplnit údaje do profilu, bude se to pak jednodušeji řešit.
  15. tomus odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Ne, Disney plus není součástí žádné služby od Vodafonu. Můžete si ale tuto aplikaci nainstalovat na set-top box od Vodafonu a zaplatit si jí samostatně.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.