Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

r2d2

Uživatel
  • Registrace

  1. r2d2 odpověděl na téma uživateli Slamb v O všem ostatním
    @Slamb A jaký model? Ale jinak, co se týká ceny Apple věcí, je ještě lepší toto: https://www.apple.com/cz/shop/product/MX5N3CS/A/pro-stand 🤣
  2. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Těch unrecoverable je opravdu docela dost. Asi bych zavolal na VF, ať se podívají, co s tím.
  3. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @tom421Žádná NAT tam není, to jenom autoři těchto DOCSIS modemů lámají přes koleno ARP a routování (a díky tomu to nefunguje při striktním nastavení ARP filtrů). Můžete to úplně ignorovat, to rozhraní kromě monitoru signálu nemá žádné využití. edit: Koukám, @zajdee mezitím stihl odpovědět podrobněji. :) Jinak s OPNsense to používám, je to bezproblémové.
  4. r2d2 odpověděl na téma uživateli Slamb v O všem ostatním
    OnePlus je skvělý, ale s těmi aktualizacemi to opravdu drhne a často na tom člověk může být lépe s nějakou custom ROM (ale tam může být zase problém s ovladači). Bohužel, co se týká podpory, tak je Apple nedostižný – nejblíže tomu má asi Samsung (a Pixel) u té nejvyšší řady (u Apple je dlouhá podpora u všeho) a v praxi se uvidí, jak to bude fungovat.
  5. Tak jestli ta cena držáků někoho triggeruje, tak doporučuji se nikdy nedívat například na ceny oficiálních držáků na TV ci soundbary; mohlo by se udělat nevolno 🤣
  6. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @sodekcz Jasně, to netušíme. Ale na druhou stranu, VF si taky bude platit SLA a podporu, takže by mě hodně překvapilo, kdyby ta cena byla fundamentálně nízká (a i kdyby na zařízení byla 50% sleva, tak se to stejně zaplatí za dlouho). Spíše si myslím, že se jedná o symbolický poplatek a náklady se utopí v ceně připojení (což dává smysl ze všeho nejvíc). Navíc to, že sítě odstraní všechny ty, co přemýšleli, jak ušetřit nákupem vlastního zařízení, což je pro VF taky plus.
  7. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @CableG To není úplně normální situace, ale stát se to může a člověk nemusí nic poznat. Pro referenci - já mám též několik T3 timeoutů, občas i za den, ale na druhou stranu nějaké malé problémy s uploadem tu jsou. V žádném speedtestu nejsem schopen dosáhnout plné rychlosti, upload na Azure či AWS většinou rychlostně v pořádku, ale spíše při paralelním uploadu. Občas se to "sekne" a rychlost dočasně spadne. Není to nic hrozného, asi to ani řešit nebudu, ale spíše pro ilustraci. T3 timeout (kromě špatné konfigurace) většinou znamená nějaké rušení na lince.
  8. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @CableG Na Arrisu jsou k dispozici logy – podíval bych se, zda v nich není nic z doby toho výpadku. Hledal bych zejména věci typu T3 timeout, o signálu apod.
  9. r2d2 odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    @TechnikusEmpiricky mi přijde, že záleží na typu a struktuře slev na účtě a službách – některé typy služeb a slev se mi tam historicky zobrazovaly zcela správně, jiné naopak vůbec (aktuální případ u jednoho účtu, kde slevy nejsou správně započítány, i když výsledná faktura vždy sedí).
  10. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Tak to jsou docela velké výpadky. Pokud už to s Arrisem nebude dělat, tipnul bych, že ten modem odešel do křemíkového nebe. Nic podobného jsem nepozoroval ani na jednom modemu.
  11. r2d2 odpověděl na téma uživateli homberg v O Vodafonu
    Moje zkušenost je, že z odhadu v samoobsluze lze docela přesně předpovědět, že příští měsíc budu platit. Částku v žádném případě ne 🤣
  12. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @CableG Huh, tak to rozhodně není normální chování – kdyby se mi to dělo při zatížení linky jakýmkoliv směrem, už dávno bych měl jiného poskytovatele. Zkoušel jste také vyměnit modem za jiný kus? Nemohl se třeba přehřívat? Měřili jste signál? Toto rozhodně není známé / normální chování u modemů PUMA 7. Proto mě vůbec nenapadlo, že to myslíte doslovně; myslel jsem, že jde jen o hyperbolu.
  13. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @CableGPři vytíženém uploadu rozhodně jde VS s latencí hodně nahoru – to je ale normální buffer bloat, který managuji na routeru pomocí fq_codel (bohužel CAKE na FreeBSD není). Takže možná proto jsem zase takový rozdíl nepoznal.
  14. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @CableG A data / měření nemáte, že? To je škoda, by mě fakt zajímalo, zda to je jen placebo, nebo co se tam děje (mohl jste mít i špatný modem, nebo to může být cokoliv kontextuálního — třeba u PUMA 6 modemů stačilo trochu zahlit packety a vše začalo lagovat a objevil se packet loss). A tyhle 2 modemy jsou oba postavené na PUMA 7, měly by se chovat víceméně identicky.
  15. r2d2 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @CableG A neměl jste náhodou VF Station v režimu router (tam jsem skutečně provozoval rozdíl)? Takto u bridge by to žádné zásadní rozdíly být neměly — ani na měření nic zásadního nevidím (možná trochu nižší latence a jitter, ale je to zatím málo dat). Ale oproti Compalu je to skutečně dramatický rozdíl — ale to není tím, že by tento modem byl tak skvělý, ale že Compal je tak špatný. Osobně jsem s tímto modemem velmi spokojený a chválím VF za tuto možnost, zejména za režim bridge u tarifu 2 Gb/s.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.