Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ivo Mašek

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Sparrow v O Techforu
    Pokus / test [url=https://goopics.net/i/pqn8my][img]https://i.goopics.net/800/pqn8my.jpg[/img][/url]
  2. Chtěl jsem si otevřít web (je jedno jaký), a nic. Bílá stránka. Zkoušel jsem jiné weby, stejný výsledek. Přitom na tom novém modemu, který jsem před pár dny dostal místo Compalu, svítily všechny 3 ledky. Takže jsem síť přepojil na inet od GRAPE a hle, spousta stránek, i toto forum, se otevřelo raz dva. Na jednom webu jsem se dozvěděl, že jsou potíže se službou Challenges-cloudflare. Některé weby skutečně vykazovaly i tuto hlášku ohledně oné služby. Což by vysvětlovalo, že některé weby jsou chcíplý. Takže jsem znovu přepojil na inet Vodafone - a všude bílo, na některých webech byla snaha a stránka se otevírala i několik minut (nepřeháním). Operační systém ukazoval, že propojení sítě je v cajku. Takže co s tím? Inu, odpojil sem vodafoňácký modem a po chvíli opět zapojil (el. síť). Po naběhnutí vše funguje v pořádku. Problém je ale tento: To po každém podobném výpadku toho stylu jako dnes budu muset ten nový "špičkový" zázrak resetovat? Já toho v oboru slaboproudu dost pamatuji (skoro 50 let jsem se tím i živil), a tudíž vím, že nové produkty ve většině případu jsou horší, než ty původní. Ale až takhle ? S Compalem jsem neměl nejmenší problém, ještě před ním s "cihličku" také ne (tu jsem si nechal namontovat, až byly vychytané mouchy, které zpočátku byly sakra velké).
  3. Ivo Mašek odpověděl příspěvek k tématu v O Vodafonu
    Zbytečně se neříká: "Mlčeti zlato". Není zrovna moudré s některou pravdou lízt ven, hoši.
  4. Tak to je defacto stejné povídání, jako v prvním postu tohoto vlákna. Si myslím.
  5. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    Tak já mám od dneška ten zázrak s tou rourou dole na modemu doma. Zatím normálně funguje.
  6. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Minulý rok byla možnost zdarma navýšit data na mobilu, aby si lidé mohli více o svátcích Vánočních pokecat a tak podobně. Pamatuji si to, protože mě to přišlo až na Silvestra. Což mě tedy pobavilo.
  7. Mlsna se namlsá, a karavana jede dál. Jako už "100x" před tím.
  8. Mě se cena zvýší o 30 peněz.
  9. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    Mě přišel email 3. den v červnu. Letos. . . . Máme už listopad. Takže máš času habaděj. Já teda na to nespěchám a nikoho nebudu uhánět. Mě inet funguje, nestěžuji si a nemám moc rád, když se "šťourá" do něčeho, co je funkční. PS: vím, proč se ta výměna dělá. V duchu jsem ale rád, že moc nespěchaj 😄 Že jsem sem něco psal. . . . Už volali. Přijdou zítra dopoledne s tím novým zázrakem, co má tu minilešenářskou trubku dole jako podstavec. Doba klidu a pohody skončila. Před devíti hodinami byl napsán první odstavec. Ten druhý je jako nový post napsaný po 9 hodinách od toho prvního postu. Ono se to spojilo v jeden post. Hm - tenhle web je, koukám, taky zázrak nové doby.
  10. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Ladin v Vodafone TV
    Ani v Německu, či jinde.
  11. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    Já mám tedy radši, když technik přiveze zařízení, namontuje, zprovozní, vezme původní zařízení, možná u toho i pokecáme, a pak si řekneme nashle .... a je to v cajku. Je to takové uživatelsky pro zákazníka přívětivé. Dle mého názoru lepší, než zákazníkovi předat ve dveřích zařízení a sbohem. A všechny další úkony hodit uživateli na hrb., tedy i starost se zabalením a odesláním původního zařízení. No ale tak já jsem starší generace.
  12. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    Mě poslali 3.6.2025 email, že mě budou během 3 měsíců vyměňovat modem. Dnes je 27.10.2025., tedy za chvíli už 11. měsíc, a ..... Já jsem s Compalem spokojený, tak nikde neřvu. Ale o něčem to samozřejmě vypovídá.
  13. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    U obálky vpravo nahoře je prázdno. Počet nepřečtených zpráv se neobjevil (což je v pořádku, neb jsem je přečetl včera). Už se také objevilo i vyúčtování. Takže suma sumárum - zatím spokojenost.
  14. Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Tak jsem si nainstalil ten plus zázrak. Fakt tedy je, že je tam více věcí, je to přehlednější a intuitivnější. Tedy můj subjektivní pocit. Info nad otiskem prstu je sice anglicky, ale to je úplně jedno - obrázek, kam přiložit palec je názorně pochopitelný (u mého mobilu se otisk dává na displej). Po přečtení zpráv se ztratí info o nových zprávách (takže v pohodě). Chybí info o vyúčtování - prý ještě není připraveno, mě to píše. Jinak nepozoruji nic katastrofálního.
  15. Vyšel k tomu na MobilMánii zajímavý článeček: Vodafone změnil nabídku tarifů a zdražil. V nejlevnějším paušálu dostanete neomezené minuty a 5 GB dat za 499 Kč –

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.