Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

McVitas

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. V nastavení mám a status tvrdí nicméně notebook ani mobil se na 5GHz nepřipojily a oba hlásí wifi4. Aplikace Wifiman žádný access point na 5GHz nevidí! Jen asi nějaký od sousedů. Řeším to protože mi při Teams callu vypadává zvuk a vidím, že při pingání se ztrácí pakety, takže ta wifi je něčím holt rušená, což je na 2,4GHz asi běžný problém. Na desktop PC připojeném přes kabel se ping pakety v tu chvíli neztrácí. Wifi 5GHz nicméně zdá se vůbec nevysílá. Modem jsem restartoval před pár dny. dále by mě zajímalo proč jsou připojené obrázky v tak hnusné a nečitelné kvalitě? ☹️
  2. McVitas odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Ne! Já nic nehledal! Prostě nějakou dobu po zapnutí nového telefonu a nastavování mi přišla notifikace že si mám nainstalovat Můj Vodafone, ANIŽ bych tu aplikaci hledal! Podivil jsem se ale proč to nebylo Můj Vodafone+ Pravděpodobně to je ale proto, že nová appka ještě není odladěná...
  3. McVitas odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nic takového jsem nenapsal. Čti prosím pořádně! Ve vyhledávání jsem ji našel.
  4. McVitas odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    A já jsem moc rád, že je nová verze, protože opravuje alespoň tu jednu nejdůležitější věc, kterou já občas využívám a tou je zrychlení dat! Ve staré aplikaci to nevím proč několikrát zmizelo z hlavní obrazovky a podpora na prodejně měla velký problém to dostat zpět. Naposledy mi prostě řekli hele zkuste Můj Vodafone+, no a tam to tlačítko je a nikam zatím nemizí! @Vodafone možná byste měli změnit nastavení v Google Play, protože jsem si od vás koupil před pár dny nový telefon a Google play mi nabízí instalaci Můj Vodafone, ale ne plus!
  5. McVitas přidal téma do O Techforu
    Ve svém MS Authenticatoru mám 2FA kód pro Vodafone Techforum. Chystám se přendat všechny tyhle 2FA do nového telefonu, ale najednou to tady nikde v nastavení profilu nevidím! Nepamatuji si kdy jsem to tvořil. Když jsem se teď přihlašoval, tak to žádné 2FA nechtělo, takže hádám tato funkcionalita byla zrušena? Nebo je to něco jiného a spletl jsem si pojmenování?
  6. nastavil jsem Samsung zprávy jako default a stejně jsem opět dostal onu notifikaci z Textra. V aplikaci zprávy žádnou MMS nevidím. V nastavení je MMS / stáhnout automaticky.
  7. psal jsem jenom jeden. Používám Firefox a uBlock origin, tak jestli to možná nějaxouvisí...
  8. Prosímvás spravte tento nesmysl! Napíšu příspěvek, vidím tam překlep nebo špatné formátování, tak kliknu upravit, spravim to, ale nemůžu to uložit, protože Nelze zasílat nové příspěvky v rychlém sledu za sebou. Před odesláním prosím počkejte 38 sekund. Zbytečný opruz!
  9. Dnes mi začalo v notifikacích vyskakovat toto. Nejprve jsem si myslel že MMS přijmu jen na datech, tak jsem odpojil wifi, no ale po asi půl hodině vyskočila stejná notifikace a MMS stále nikde! Netuším kdo mi to píše a docela mě štve že to nejde přijmout! Může za to snad Textra?
  10. OK. Teď jsem si všiml že v profil / zprávy z Vodafonu mám taky něo nepřečteného o verzi Android a když na to tapnu tak "pro zobrazení čerpání dat se nejprve přihlašte", takže se podruhé přihlašuji a jsem opět na domovské obrazovce a zpráva stále nepřečtená :-] Co kdybyste to smazali ať to tam na nás nesvítí? 😉
  11. fajn, přes samoobsluhu jsem to změnil. Proč to ale roky fungovalo a teď najednou se mi to samo od sebe někam přepnulo a musím to spravovat? Postup přepnutí čísla v mobilní aplikaci je velmi neintuitivní! V sekci "Můj účet" je moje číslo a vedle něj šipka - logicky očekávám že když tapnu na šipku tak se zobrazí hned seznam mých dalších čísel, ale ne - objevím se v obrazovce "přepnout účet" a číslo zmizí a vidím pouze svoje jméno a pod tím že jsem Administrátor. Vedle fajfka a červený zobák. Když tapnu na zobák, tak najednou vidím seznam čísel a můžu si vybrat! Sorry ale tohle je zmatek. Všechny pravidla správného UI říkají, že pokud je někde vybírací seznam, tak právě zvolená aktivní položka by měla být zobrazena! Červený zobák > obvykle neoznačuje že prvek je rozbalovacím seznamem. Správně a obvykle tam bývá ikonka ve tvaru v. Prosím předejte programátorům
  12. Zdravím. něco jste s tím provedli a tuto možnost za boha nemůžu najít. Bylo to vždycky hned v první nabídce. 5x zrychlení dat za měsíc. Kde to je?
  13. Zdravim, potřeboval bych aby můj notebook dostal DNS hostname ve formátu compname.docsis.vodafone.cz na svůj ethernet port, jenže toto je už nastaveno pro wifi. Myslel jsem že notebook odpojím od wifi, vypnu a druhý den připojím pouze ethernet, ale bohužel opět jsem na ethernet dostal číselný suffix a DNS ve formátu compname-21.docsis.vodafone.cz. Nevím jak dlouho může trvat než se toto automaticky vymaže? Dá se to nějak resetovat přes UI anebo reset celého modemu by ty záznamy vymazal? večer jsem na notebooku udělal ipconfig /release. Tak to vypadá že restart modemu pomohl. Ráno zapínám notebook. Dělám ipconfig /renew a mám hostname ve formátu computername.docsis.vodafone.cz 🙂
  14. McVitas odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Takže co bude s tim VIDAA? 😉
  15. Hm tak bohužel teď se to občas děje, že je to zpomalené i přes mobilní data, takže nevím... telefon nemá ipv6 podle tohoto testu. Dnes v noci jsem aktualizoval firmware takže restart proběhl. Můj PC taky nemá ipv6

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.