Všechny aktivity
- Dnes
-
Vypadávající signál u Samsung S22 a iPhone 15
Marketa odpověděl na téma uživateli Marketa v Vodafone volání a SMS
Ano je, to už mi radili na prodejně. I když napevno nastavím např. LTE, tak se problém děje znovu. Doplním, že primárně je problém na místech, kde dochází k předání na BTSkách. Tzn. na vybraných okrajových lokalitách, kde se signál více překrývá a nebo samozřejmě za jízdy autem, kde každých pár minut (každých pár kilometrů) jsem na jiném vysílači. Přitom s sebou vozím ještě další telefon s předplacenou Vodafone SIMkou a tam se tento problém neděje... -
Vypadávající signál u Samsung S22 a iPhone 15
Technikus odpověděl na téma uživateli Marketa v Vodafone volání a SMS
V telefonech je režim sítě něco jako: 5G/LTE/3G/2G (automaticky připojit) ? -
Vypadávající signál u Samsung S22 a iPhone 15
Marketa odpověděl na téma uživateli Marketa v Vodafone volání a SMS
Jsou to různá místa. Včera cesta z Polska do ČR, tzn. jistě to bylo i více různých BTS a stále se to děje. -
Vypadávající signál u Samsung S22 a iPhone 15
Technikus odpověděl na téma uživateli Marketa v Vodafone volání a SMS
Jsou to stále stejná místa, odkud se telefonuje, nebo napříč republikou, kdekoliv? To Edge se mi tam úplně nelíbí. Jsou někdy spolu na stejném místě přítomni lidi s dalšími telefony, stejným či jiným operátorem? Co mají oni - signál a datové pokrytí? -
Marketa se přidal ke komunitě
-
Vypadávající signál u Samsung S22 a iPhone 15
Marketa odpověděl na téma uživateli Marketa v Vodafone volání a SMS
Měl jsem Samsung S22 a vypadával mi signál. Prostě z plného signálu najednou jedna čárka a Edge, což znamená rozpojení volání a/nebo ukončení přehrávání online audia/videa. Samsung řekl, že závada se mu neprojevila, Vodafone mi vyměnil SIMku za jinou (jiný plastik). Bohužel problém pokračoval. Tak jsem telefon prodal a koupil iPhone 15, jenže problém pokračuje úplně ve stejné podobě. Opět jsem vyměnil SIMku, ale stále stejný problém. Už nevím, co mám dělat, přemýšlím o změně operátora, protože nic jiného už mě nenapadá. Poradíte? -
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Marek-26 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
Ale modemy a další drobnosti se stále řeší. 😉 -
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
V noci jsme ještě dělali práce, které ovlivnily i Můj Vodafone, v tuto chvíli je už víkendová odstávka ukončená. -
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
Oba STB také již mám v "Můj Vodafone" (měl jsem před opravou jen jeden. Ovšem zmizel modem, který tam před opravou byl. -
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Marek-26 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
To není jen o prodejnách. Skladový systém je databáze všech zařízení. Tady bych to tipoval, že se rozbilo nějaké propojení nebo se ještě někam nenalily informace z jedné databáze do druhé, protože STB v Můj Vodafone vidím. -
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
A co má "Můj Vodafone" a chyby v něm (které jsou defacto trvalé) společného se skladovým systémem prodejen ? Přes víkend po přihlášení do "Můj Vodafone" se tam objevila hláška o opravě, což jsem chápal. Ta včera večer zmizela a "Můj Vodafone" chvíli fungoval v plném rozsahu. Ovšem s chybami, které popisuji výše. -
Kód je jen pro nové zákazníky. Já jsem už bohužel SIM objednal. Škoda, ale i tak děkuji.
-
Pro tyto účely v pohodě stačí i varianta za 12 dolarů s možností max. dvou eSIM profilů. A ještě by tam měl fungovat nějaký slevový kupón RZ0HC5 (bez záruky).
-
Děkuji za odpověď. Hledal jsem levný zpusob připojení na zahrádku a chatu a tahle varianta za 99,- měsíčne je super. Už jsem objednal 5ber SIM. Za necelé tři stovky je to bomba. SMS nechám vypnuté a vzhledem k použití v modemu mě netrápí ani volání.
-
5ber (eSIMme) se chová jako běžná SIM karta, takže předpokládám, že ani není důvod, aby v nějakém LTE modemu nefungovala. Já ji zkoušel v TP-Linku TL-MR6400, pak v iPhone (kvůli otestování 5G) a provozuji taktéž v TP-Linku M7350. S MR200 tedy zcela jistě žádný problém nebude. Nahrání eSIM profilu do 5ber jsem provedl v mobilu Samsung z roku 2016 s Androidem 7. Omezení telefonů při nahrání eSIM profilů je jenom na Android (tuším od verze 9 a výš, vyjma Samsungu, kde to lze od 7 a výš), nelze nahrát profil v iOS, ale provozovat SIM s nahraným eSIM profilem v iOS samozřejmě možné je. Akorát jedno upozornění - SIM karta s nahraným eSIM profilem není nijak zabezpečená, ani přes PIN ne. Pokud by tedy došlo k odcizení, může tu SIM používat kdokoliv (je tedy dobré v nastavení v samoobsluze VF na OneNumber minimálně vypnout SMS, aby se např. nemohly doručovat nějaké potvrzovací zprávy z banky apod.). Také je nevýhoda, že u OneNumber nelze vypnout příchozí hovory (LTE modemu se to pochopitelně netýká, tam hovory nejsou vůbec), takže využití OneNumber s 5ber pro účely používání třeba v jiném mobilu, jako čistě datové SIM, je tímto pasé.
-
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Marek-26 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
-
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Technikus odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
Odstávka se zřejmě (ne-)povedla a tak snad to narovnají: web Můj Vodafone - propojená zařízení pod TV nevidím. 0/10 (včera bylo vidět) - nevidím modem k internetu Mobilní aplikace Můj Vodafone - vidím správný počet mobilních zařízení pod TV -nevidím modem k internetu - Včera
-
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
kautskym odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
také mám to samé -
Funguje SIM 5ber v každém LTE modemu? Dle stránek je podpora mobilů omezená. Jen jsem nepochopil zda je to jen při nahrání eSIM a poté se chová jako klasická SIM, nebo je potřeba podpory i pro modem. Vlastním TP-Link Archer MR200.
-
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
Tak teď už se ani nedostanu do "Můj Vodafone". Ani se netočí "kolečko", vůbec se to nenačítá. Což zhruba před hodinou ještě šlo (to info o problémech ohledně toho opravování tam už nebylo). Ještě jsem jim přes portál stačil napsat, co mě po jejich opravě nejde. Skvěle opravený. Super. To je tak, když se opravují věci, které fungují (asi aby někdo dokázal, jak je ve firmě důležitý, potřebný a nefláká se a tudíž nepropustitelný) Za časů Karnevalu a UPC tohle opravdu nepamatuji. Když bych měl namalovat graf, tak čára jde šupem dolů. Vážně uvažuji, že se přepnu na GRAPE SC. Je to IPTV, inetový kabely mám natažené ve všech místnostech, inet od nich také mám. Hodinová záležitost. Protože tady, jak to poslední dobu pozoruji, to jde pomalu ale jistě k ledu. -
Blokace webu na zaklade predbezneho opatreni soudu
Slamb odpověděl na téma uživateli RZSN v Vodafone internet
-
Přehled připojených zařízení na webu Můj Vodafone
Sparrow odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
Mám to samé -
Blokace webu na zaklade predbezneho opatreni soudu
Tomáš Kohout odpověděl na téma uživateli RZSN v Vodafone internet
No dobře. Tak co dělám špatně? Zkouším s tímhle nastavením edisk.cz a dostávám blokaci hazardních her. Možná to chápu blbě... ale když jsem nastavoval připojení k netu u jiných providerů, kteří dávají vlastní předepsané nastavení DNS a DHCP.... tak v případě, že se připojuji na kabel providera (přímo na přípojku), tak ty parametry DHCP a DNS nastavuji přímo z nastaveních sítě zařízení (třeba jsem tak nastavoval nejen PC, ale i telefonní adaptér VoIP zkusmo připojený přímo do sítě providera). Pokud je zařízení připojené za router, dával jsem to nastavení na router a na připojených zařízení dával DNS a DHCP automaticky. Předpokládám, že to nastavení platí v podsíti za routerem, ale ne ven. Ale těm síťovým věcem zase tak nerozumím, takže se ptám. -
Zuzana si změnil profilovou fotografii
-
Klasická SIM v mobilu (mobil nemá eSIM) a OneNumber eSIM nahraná v Android telefonu do klasické SIM 5ber (https://esim.5ber.com/), ale lze i do eSIMme (https://esim.me/) a pak daná do přenosného LTE modemu jako běžná SIM karta.
-
Jak to řešíte? eSIM si připojíte do mobilu a sim dáte do přenosného modemu?
-
Def se přidal ke komunitě
-
Měl jsem Samsung S22 a vypadával mi signál - z plného signálu najednou jedna čárka a Edge, což znamená, že se mi hovor ukončí a/nebo přestane přehrávat video/hudba z telefonu. Samsung mi záruku neuznal, Vodafone mi vyměnili simku a problém trval nadále. Tak jsem koupil iPhone 15 a pokračuje úplně stejný problém. Odpojení od mobilní sítě (tzn. nejdou data ani hlas). Opět jsem vyměnil SIMku (nový plastik) a děje se to znovu. Děje se to i když nejsem k žádné wifi síti ani nějakému bluetooth zařízení (auto, sluchátka). Prostě jedna čárka, Edge a konec. Už nevím co mám dělat - jediné, co mě napadá je přejít k jinému operátorovi. Prosím poraďte.