Odesláno 8. srpna 2019 5 let David -UPC už jsem z toho naštvaný dost.Drahá televize a tohle dělá.Je to zajímavé ,hraje to asi tak 2 minuty a ,krátký zásek zvuk a nepatrné zastavení obrazu.Řešil jsem to s technikem na místě v bytě jenom koukal co to dělá .Nevěděl co s tím dělat .Podle něho signál v pořádku.Mám cihlu i CA Modul .Na cihle to dělá více neplechy ,tam záseky zvuku + obrazu.Na CA Modulu na to nepatrně kolísne ten zvuk.Technik to napsal v zakázkovém listě.Už tahle to dělá 2 měníce.Jestli chcete tak vám pošlu číslo smlouvy do soukromé zprávy. ještě doplním řešil jsem to s technikem od LG .Podle něho televize je v pořádku. možná by to vyřešilo výměna cihly za HD Mediabox + modem?? Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 8. srpna 2019 5 let jenom by mě zajímalo ,kde jsou technici kteří chodily předtím.Ten který je teď v Mostě nosí jenom nové zařízení . Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 8. srpna 2019 5 let Pavle, ty tvoje stesky tady na fóru jsou celkem k ničemu ( i když zcela jistě k naštvání). Z tvých příspěvků je zřejmé, že k účastnické zásuvce máš připojeny minimálně 3 přijímače (novou tv LG a dva set-top-boxy). Není ale zřejmé, jak to máš připojené (vybavuju si nějakou nepříliš podařenou fotku), zkus to popsat nebo nakreslit, počínaje účastnickou zásuvkou … (o STB nemám přehled, už dávno nepoužívám a nehodlám vyhledávat, některé mají funkci LOOOP out, mohou být zdrojem problémů...) V prvním kroku připoj televizor krátkým kabelem (účastnickou šňůrou) přímo do TV zdířky na účastnické zásuvce UPC a sleduj výskyt poruch (nic dalšího nepřipojuj). Koukám na tu fotku, když si jí stáhnu, upravím a domyslím, pak: UZ >> dvojitý rozbočovač Co je napojeno na levém výstupu rozbočovače? Co je napojeno na pravém výstupu rozbočovače? Co je onen váleček, nějaký filtr, nebo galvanický oddělovač? Co je připojeno do datové zdířky UZ? Nějaký typ modemu, set-top-boxu? Upraveno 8. srpna 2019 5 let uživatelem Retiree překlepy
Odesláno 12. srpna 2019 5 let Na Vámi popsaný problém by mohlo pomoci tovární nastavení modemu, který je obsažen ve Vašem HD DVR Mediaboxu. Při tomto úkonu dojde k vymazání všeho nastavení, které jste případně v modemové části provedli (změna SSID, hesla k Wi-Fi síti, nastavení portů, apod.). K provedení procedury je potřeba, aby byl Mediabox zapnutý. Na zadní straně boxu stiskněte tlačítko reset (jedná se o malé tlačítko ohraničené nápisem MODEM RESET). Tlačítko prosím držte přibližně půl minuty, poté dojde k obnovení továrního nastavení modemu a box se restartuje. Celá procedura továrního nastavení může trvat až dvacet minut, po tuto dobu tedy prosím s Mediaboxem nijak nemanipulujte. tak jsem udělal to mě doporučily na technické podpoře po každé něco jiného .Zabralo až tohle poslední reset modemu na cihle.Tak uvidíme,jak dlouho to vydrží .Asi není plně dobrý signál internetu a ten pak asi ruší .Nevím???? V 8/8/2019 v 11:52 AM, Retiree napsal: Pavle, ty tvoje stesky tady na fóru jsou celkem k ničemu ( i když zcela jistě k naštvání). Z tvých příspěvků je zřejmé, že k účastnické zásuvce máš připojeny minimálně 3 přijímače (novou tv LG a dva set-top-boxy). Není ale zřejmé, jak to máš připojené (vybavuju si nějakou nepříliš podařenou fotku), zkus to popsat nebo nakreslit, počínaje účastnickou zásuvkou … (o STB nemám přehled, už dávno nepoužívám a nehodlám vyhledávat, některé mají funkci LOOOP out, mohou být zdrojem problémů...) V prvním kroku připoj televizor krátkým kabelem (účastnickou šňůrou) přímo do TV zdířky na účastnické zásuvce UPC a sleduj výskyt poruch (nic dalšího nepřipojuj). Koukám na tu fotku, když si jí stáhnu, upravím a domyslím, pak: UZ >> dvojitý rozbočovač Co je napojeno na levém výstupu rozbočovače? Co je napojeno na pravém výstupu rozbočovače? Co je onen váleček, nějaký filtr, nebo galvanický oddělovač? Co je připojeno do datové zdířky UZ? Nějaký typ modemu, set-top-boxu? na jedné straně rozbočovače je TV s CA modulem . na druhé straně rozbočovače HD Mediabox tam je právě takhle zfušování kabel od technikou od UPC ,je tam propojení taková spojka mezi koncovkou IEC a F konektorem do rozbočovače.(takový ocasek na jednom konci je IEC samec a na druhém je F konektor)Tam mě občas zlobí signál .Technik to od UPC viděl ,říkal nic moc ale opravit to nechtěl nářadí měl . na datové části je zapojeno DVR HD Mediabox na přímo . ted mě něco došlo on ten technik co tu byl naposledy asi měřil signál jenom internetu .Já tedy nebyl doma tak nevím ,ale co jsem se dozvěděl tak pořád říkal něco kolem 37 to by znamenalo že koukal na signál modemu. Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 13. srpna 2019 5 let Technici sebou běžně nosí měřáky, pomocí kterých si změří frekvence které potřebují, takže pouze internet určitě neměřil. A pokud mluvil o hodnotě 37 tak to bylo nejspíš SNR, což je hodnota nižší, ale pořád v normě. Jinak malý HD Mediabox tohle umí změřit taky, Pokud při jeho startu kdy na displeji začne běhat had podržíš modré tlačítko na dálkovém ovladači tak se dostaneš do diagnostického menu, kde uvidíš hodnoty signálu pro frekvenci z které se stahuje update firmwaru pro set top box, bohužel tahle frekvence nejde měnit, takže moc se toho nedozvíš, ale jako základ to stačí. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 4. října 2019 5 let Tak problém stejně přetrvává. Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 4. října 2019 5 let Stale problem pretrvava. Boxy su najvacsie shity co uo2c ponuka. Technici upc to asi už vzdali. Chvalabohu archiv pozeram cez aplikaciu
Odesláno 25. října 2019 5 let něco se určitě chystá ???Celým Mostě se mění zesilovače signálu jak v domech tak i venku.Za mě zlepšení ,trošku servisu .Konečně to opravily to trvalo trošku déle. Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.