Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, před pár dny mi na PC (Win 10, wifi usb adaptér Asus AC600 USB-AC51) přestalo fungovat připojení k  síti 5 Ghz. Při pokusu o připojení se usb adaptér po chvilce odpojí a zase připojí. Myslel jsem tedy, že je to adaptérem, ale příčinu jsem nenašel (ovladače stále ty samé, nic se neměnilo) a krom toho jsem zjistil, že k síti se nemůže připojit ani LG TV, která na 5 Ghz do teď také normálně fungovala. Připojí se jen telefon (iOS).

Síťový log modemu CBN CH7465LG (bohužel se mi nepodařilo dohledat, co to znamená)

25-04-2019 19:50:14 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:8c:4e:fe;CMTS-MAC=00:17:10:9a:83:8b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-04-2019 19:50:12 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=81.95.110.170 MAC=00:17:10:9A:83:8B;CM-MAC=54:67:51:8c:4e:fe;CMTS-MAC=00:17:10:9a:83:8b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Vyřešil Návštěvník shrap

Přejít na řešení
Odesláno

Restart modemu nepomohl? Stačí na chvíli vytáhnout ze zásuvky.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

To jsem zapomněl zmínit. Zkoušel jsem restart i reset do továrního nastavení. Nic nepomohlo.

  • Slamb změnil název na Nelze se připojit k síti 5 GHz
Odesláno

Podobný problém mám tak cca týždeň aj ja. K 5GHz sieti sa pripojí len môj a priateľkin mobil. 5GHz sieť som využíval hlavne pre telku ( Sony XF90) ktorá sa ale teraz k sieti nevie pripojiť. Hlási dookola že sieť je mimo dosahu alebo že je zakázaná. Zatiaľ som ju núdzovo pripojil cez LAN káblom. V menu Compalu som našiel nejakú novú položku Smart wifi ktorá je zapnutá ale nejde mi vypnúť. Možno toto je problém. Ale neviem to naisto lebo v Compale som sa asi cca polroka nehrabal, nebol dôvod, išiel bez problémov.

Tak isto som skúšal reset modemu a aj telky, nič nepomohlo bohužiaľ. Mám podozrenie na nejaký update alebo zmenu nadstavení v modeme.

Upraveno uživatelem kotlik

Odesláno

Je SSID pro 2.4 i 5 různé.
U známého nebylo a pomohlo nastavit každé na jiný název

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Mam ten samy problem. Telefony i notebook se pripoji, ale tv Sony XE80 ani zaboha. SSID mam oddelene, dokonce 2.4GHz vypnute uplne. Zkousel jsem reset, tovarni nastaveni, ruzne kanaly, nic nepomohlo. TV se pripoji k jinymu routeru bez problemu. Zacalo to delat po Velikonocich (v sobotu tesne nez sem odjel, tak byl na chvilku vypadek a kdyz jsem se vratil na Velikonocni pondeli, tak se TV uz nepripojila).

Odesláno

Mám takový pocit, že Obnovit tovární nastavení prostřednictvím webového rozhraní (Admin > Restart > Nastavit tovární hodnoty) není totéž, co hardwarový reset pomocí skrytého tlačítka na zadní straně přístroje... Před časem se Compal začal chovat naprosto nepředvídatelně v obou wifi pásmech, pomohl hw reset.

Odesláno

Tak jestli je tohle pravda (není reset jako reset), pak je to fičák.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Neprobehl nejaky update firmwaru v modemu, jakou verzi tam mate ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mam uplne stejny problem s Android TV Sony bravia.. internet vypadava, odpojedno, vypnuto.. porad dokola..  mobil funguje.

jeste nedavno vse ok.. nejde mi ted ani chromecast, plex, youtube... vse do 5min vypadne wifi.. katastrofa.

před 7 hodinami, tomus napsal:

Neprobehl nejaky update firmwaru v modemu, jakou verzi tam mate ?

Splňuje standardní specifikaci : DOCSIS 3.0
Verze hardware : 5.01
Verze software : CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH

Jinak v logu mam stejne hlasky jako Rixo.

No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:29:3c:43;CMTS-MAC=00:17:10:9a:b8:94;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

llegal - Dropped FORWARD packet: SRC=192.168.0.87 MAC=1C:6F:65:D3:07:9C;CM-MAC=38:43:7d:29:3c:43;CMTS-MAC=00:17:10:9a:b8:94;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Kdzy dam v youtube poslat do TV (chromecast) jen problikne cerne a zas se vrati na TV porad, a wifi kazdych 5min se odpoji a pise Vypnuto, a kdyz se chci pripojit rucne pise wifi sit pripojeni odmitnula.. az  za par min to zas jde na 5min. 😫

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community