Návštěvník Evzen Odesláno 15. května 2019 Sdílet Odesláno 15. května 2019 Před hodinou, David - UPC napsal: Udělali jsme konkrétní kroky k celkové nápravě služby zpětného zhlédnutí. Muzeme se ty konkretni kroky dozvedet? A nebojte se pouzit odborne vyrazy, my se s tim urcite popereme, nejsme blondyny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 15. května 2019 Sdílet Odesláno 15. května 2019 @Evzen Evžene, já chápu, že jste nejchytřejší člověk na téhle planetě, ale konkrétní interní informace nemohu zveřejnit. Došlo k posílení technologie a k určitým změnám přímo v samotném nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zby Odesláno 15. května 2019 Sdílet Odesláno 15. května 2019 Co pozoruji, tak kvalita vysílání (na malém Horizonu) nepadá z plné kvality na základní, ale na nějakou střední (tady došlo asi k úpravě nastavení). Upřímně, je to lepší, ale pořád ne ideální, když se to takto přepíná každých několik minut (zejména při sledování sportovních záznamů/přenosů). Zvláštní je, že pokud se stream odesílá z mobilu do Android TV (přes chrome), tak běží vše naprosto perfektně po většinu času. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marena Odesláno 15. května 2019 Sdílet Odesláno 15. května 2019 Dnes jsem se na STB zpětně díval na Nova sport a nejen že kvalita občas padala, ale v některých častech se několikrát za minutu přehrávání na vteřinu zaseklo a když znovu naskočilo, bylo asi o 5 vteřin dál. Takže nekoukatelné. Nevypadá to, že se něco změnilo. Citovat 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 15. května 2019 Sdílet Odesláno 15. května 2019 před 10 hodinami, David - UPC napsal: já chápu, že jste nejchytřejší člověk na téhle planetě, ale konkrétní interní informace nemohu zveřejnit Ale hovnajs nejchytrejsi... jen jde o to, ze nicnerikajici plky typu "konkrétní kroky k celkové nápravě služby zpětného zhlédnutí" jsou opravdu jen pro smich a skodi predevsim UPC jako firme, protoze z toho bohuzel čiší korporatni prazdne zvasty na sto honů a zavani to neschopnosti vyplodit cokoliv jineho. Takze jste meli jako firma prilezitost ukazat, ze umite mluvit i k veci, ale propasli jste ji... zase. A vubec nebylo nutne poustet interni informace a extra detaily, nic takoveho nikdo nepozadoval a neocekaval. Technicky zamereni lide vedi velmi dobre, co jsem mel na mysli... ale obavam se, ze tady je bohuzel dalsi diskuse zbytecna :-\ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.