Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den! Včera nám dovezli digitální STB s kartou na dekódování tarifu TV Klasik. Předtím jsem měl v zásuvce pasívní rozbočovač pro dvě TV (pro tarif Start k NETu). Tohle původní zapojení fungovalo bez problémů, ale teď po připojení STB jsem musel rozbočovač vyhodit ven, protože některé programy nefungovaly, ale i poté se ještě pár programů seká... Přívod je dlouhý asi 8 metrů, takže žádná hrůza. Takže co s tím můžu dělat? Mám si koupit aktivní rozbočovač a případně jaký doporučujete? A ještě jedna otázka: jak rychle se provádí aktivace Horizon GO od připojení STB a spuštění nového tarifu? Díky moc, všem za ochotu poradit!

Odesláno

Dobrý den,

aktivní rozbočovač Vám zesílí i případné rušení, které v rozvodu je. Začal bych tím, že bych zkusil vyměnit kabel mezi zásuvkou a STB, třeba jen na zkoušku za nějaký krátký. Jaké parametry má ten rozbočovač, jaké propouští frekvence a jaký má útlum?

Když zapnete STB a provedete instalaci, dáte souhlas s podmínkami Horizon Go, tak od té doby máte dostupné pořady zpětně. Pro příklad - Aktivaci provedu ve 20:00  a tam z toho dne si televizní noviny nepustím, druhý den film co začínal 20:20 již ano. Pro přístup do Horizon GO na internetu či přes nějakou aplikaci je třeba provést aktivaci v Moje UPC myslím.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Díky za odpověď! Ten původní rozbočovač jsem vyhodil, kabelová zásuvka je bohužel v jiné místnosti, takže kratší kabel tam asi nedám, ale ještě se na to dnes mrknu a uvidím. Ta druhá TV mi tak moc nevadí, jednak se dívám na TV minimálně a navíc jsem předpokládal, že bych jel přes Horizon GO na svém Android TV boxu...

Odesláno

Pokud máte internet od UPC Dá se úroveň signálu na zásuvce UPC orientačně zjistit v nastavení tohoto modemu, viz. obrázek, zajímají nás hodnoty SNR a výkon.

Stahování 30112018 20hodin.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Díky za info, mrknu se na to... Teď mám zase jiný problém, ale do tohoto tématu už nepatří a to je to, že mi ve Wndows 7 ani 10 nejede Horizon Go, jen se točí a točí kolečko, až skončí... 😒

Problém s Horizon GO už mám taky vyřešen, bylo to díky používaným prohlížečům (Opera, Vivaldi), ve kterých to nefungovalo, ale třeba na Chromu to jede! 

Odesláno

Takže u mě to vypadá asi tak nějak...

UPC_signal.jpg

Je to ono nebo jsem stáhnul něco blbě?

Odesláno

Ano je to ono, ty hodnoty jsou naprosto v pořádku,  takže slabým signálem na zásuvce to s největší pravděpodobností nebude i když digitální televize samozřejmě vysílá a na trošku vyšších kmitočtech ale dá se očekávat že to tam bude podobné.

teď bych se zaměřil na ten propojovací kabel mezi zásuvkou UPC a televizí, vemte co nejkratší kabel a připojte ho na zkoušku mezi zásuvkou UPC a televizor respektive set-top box, pokud problém bude nadále přetrvávat bude nejspíš vada na straně UPC a pak si můžete objednat technika UPC, pokud krátký kabel problém vyřeší musíte propojovací kabel vyměnit za nějaký kvalitní dobře stíněný, ideálně koupit v nějakém specializovaném obchodě na míru.

Případně pokud si netroufáte s tím něco dělat můžete si objednat technika UPC rovnou a on vám kabel nejspíš vymění sám ale nevím jestli to bude zadarmo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jo, ty moje hodnoty ze zásuvky, které jsem uvedl výše, jsem zjišťoval už po zkrácení přívodního kabelu do STB a zdá, že už všechno jede jak má...

Takže ještě jednou díky za ochotu!!!

  • po 2 týdnech...
Odesláno
On ‎12‎/‎11‎/‎2018 at 5:45 PM, tomus napsal:

Pokud máte internet od UPC Dá se úroveň signálu na zásuvce UPC orientačně zjistit v nastavení tohoto modemu, viz. obrázek, zajímají nás hodnoty SNR a výkon.

Stahování 30112018 20hodin.png

Dobrý den, co znamenají ty hodnoty? Respektive, jak dle čeho jste poznal, že jsou hodnoty OK ?

Já mám tady toto  v příloze

Máme 2 TV (karta). Koupili jsme si na radu technika UPC zesilovač. Na jedné TV něco kostičkuje (Prima Crimi + nějací Slováci). Na druhé TV zase nenaladíme všechny programy (z avizovaných cca 120 jen cca 30)

 

 

doc1.pdf

Odesláno

Předpokládám, že rychlost stahování až tak nesouvisí s kvalitou TV signálu.

Upraveno uživatelem sodekcz
pravopis

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.