Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
nicméně přes všechny ty děsný problémy jsem za digital rád... jenže mi jde o princip a tak trávím už měsíc hádkama :?

 

Stejně jsem na tom i já. Poslední odpověď od UPC na mou stížnost ohledně zamrzání byla tato:

"Občasné zamrznutí STB je bohužel vlastnost, kterou nelze odstranit. Je to způsobeno tím, že se v tomto přístroji programy musí dekodovat a když zvolíte jiný kanál rychleji, než se rozkódoval ten předchozí, tak dojde k zahlcení STB a musí buďto počkat a nebo STB odpojit na chvilku od elektřiny."

 

PS: možná by stálo zato, založit nové téma: Otázky a odpovědi UPC.

Odesláno

Hm, tak takovou odpověď jsem nedostal...a že jich už mám od nich dost...Dnes volal technik, a prej, že je to možná úrovní signálu, tak nevím, před měsícem mi jinej technik řek, že to tím bejt nemůže... prostě kocourkov hadr...

Odesláno

Jo, něco tady smrdí a řádně. Že by UPC?

 

Nedávno mi odpověděli, že úroveň signálu musí být >60%.

Když jsem si o týden později ztěžoval, že mám pouze 48 až 50, tak odpověděli "Vámi zadané parametry jsou naprosto v pořádku a u digitální televize zpravidla nedosahují vyšších hodnot. Pro úroveň signálu je hodnota v pořádku, pokud se nedostane pod 45%."

 

Prostě odpovídají podle toho jak se jim to hodí - jak píše Goofy75 - kocourkov hadr...

Odesláno

Zjistil jsem, že od 60% a míň začíná STB dělat chyby. Jestliže tvrdí že 48-50% je v pořádku ta pěkně kecají. Před vánocemi mi klesla úroveň u HBO a ostatních programů v muxu na 170MHz na úroveň 60% a nedalo se na to dívat. Týden před tím jsem měl doma jejich technika (když mě omylem na tři dny odpojily - to nechápu) a bylo všechno v pořádku. Experimentováním se zesilovačem jsem zjistil, že zamrzávání obrazu přestávalo již od úrovně signálu >62% (teď jsem to nechal na cca 70%). Nevím proč mají někde tak slabý signál, když kolega o kus dál má se stejným fw. více než 80%.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.