Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Reklamace ukončené služby Vodafone TV

Doporučené odpovědi

Odesláno

Vážení,

obracím se na Vás s oficiální reklamací a výzvou k nápravě ve věci neoprávněného ukončení služby Vodafone TV, ke kterému došlo dne 26. 12. 2025, a to bez mého platného souhlasu a vinou pochybení ze strany společnosti Vodafone.

Dne [přibližně konec listopadu - začátek prosince] jsem v afektu telefonicky požádal o zrušení služby. Bylo to z důvodu, kdy jsem opakovaně několikrát během dne (5-6) telefonoval na linku a opakovaně mi několikrát po sobě každým pracovníkem byly podány a sděleny chybné a špatné informace. 

Řešil jsem odpojení služeb z důvodu neuhrazené faktury. 

Až po několika dnech jsem se dovolal paní, která mi řekla, že u společnosti pracuje několik let a bohužel mi musí narovinu říct, že jsem měl tu "smůlu", že jsem se předtím vždy dovolal nějakému nováčkovi a informace mi podané, byly vždy chybné. Sdělila mi co dělat a na základě toho mi posléze během dne byly služby opět aktivovány.

Ještě v průběhu téhož týdne jsem však kontaktoval Vaše zákaznické centrum a jednoznačně požádal o zpětvzetí této výpovědi. Bylo mi sděleno, že je to možné a že zrušení bude stornováno.

Lidsky se dá říct, že jsem vychladl a rozmyslel si zrušení této služby.

Následně mě pracovník Vodafone telefonicky kontaktoval a výslovně potvrdil, že:

  • výpověď byla stornována,

  • ke dni 26. 12. 2025 nedojde k ukončení služby,

  • služba bude pokračovat beze změn.

Pro jistotu jsem si ještě pár dní před původním termínem ukončení tuto skutečnost znovu telefonicky ověřoval na zákaznické lince, kde mi bylo opět potvrzeno, že zrušení služby je zrušeno a není se čeho obávat.

Přesto byla dne 25. 12. 2025 služba Vodafone TV fakticky ukončena.

Když jsem telefonoval na Vaše zákaznické centrum, bylo mi řečeno, že kolega z příslušného oddělení udělal chybu a bohužel službu zrušil i přesto, že mi bylo přislíbeno, že k zrušení nedojde !!!! 

Toto považuji za naprosté diletantství a naprosto neprofesionální přístup z Vaší strany. 

Co je však pro mne naprosto šokující a zarážející, je další skutečnost. 

A to skutečnost taková, že službu lze znovu zřídit pouze za katalogovou cenu, která je aktuálně mnohonásobně vyšší, než byla moje smluvní cena (cca 33 Kč) a  zároveň je po mně požadována jistina ve výši 10 000 Kč z důvodu zřizování NOVÉ SLUŽBY! 

Takové jednání považuji snad téměř za zlodějské. V rozporu s jakýmikoliv dobrými mravy a zároveň za trestuhodné. 

S tímto zásadně nesouhlasím, neboť:

  1. k ukončení služby nedošlo na základě mé platné vůle,

  2. zrušení bylo mnou včas a prokazatelně odvoláno,

  3. opakovaně mi bylo potvrzeno, že služba poběží dál,

  4. a k ukončení tedy došlo výhradně v důsledku pochybení na straně Vodafone.

Do povědomí dávám zejména a zvláště bod číslo 4 !!! !!! !!! !!! !!! 

Z výše uvedených důvodů odmítám považovat současný stav za nové zřízení služby a odmítám akceptovat jakékoli nové cenové nebo smluvní podmínky, včetně požadavku na jistinu.

Požaduji proto NEPRODLENĚ A OKAMŽITĚ:

  1. Okamžité obnovení služby Vodafone TV,

  2. obnovení původních smluvních podmínek, zejména ceny 33 Kč měsíčně,

  3. písemné potvrzení, že k ukončení došlo chybným postupem Vodafone,

  4. nápravu bez jakýchkoli sankcí, jistin či změn smlouvy.

V případě, že nedojde k nápravě v přiměřené lhůtě, budu nucen obrátit se na Český telekomunikační úřad (ČTÚ), dále na Českou obchodní inspekci (ČOI) a uplatnit svá práva touto cestou. Případně cestou soudní.

Prosím o písemné vyjádření a OKAMŽITÉ A NEPRODLENÉ vyřešení celé záležitosti.

Považuji za naprosto nehorázné, jak si vůbec může společnost v dnešní době něco takového dovolit a k zákazníkovi se takhle chovat! Již několik dní jsem bez služeb televize a Vaše společnost mi naprosto zkazila a zničila Vánoční svátky! Nehoráznost toho nejhrubšího zrna, co jste schopni si vůči zákazníkovi vůbec dovolit!

Opakovaně tedy prosím a žádám o písemné vyjádření a OKAMŽITÉ A NEPRODLENÉ vyřešení situace, abych již nadále nebyl ani minutu poškozován jednáním Vaší společnosti. 

  • Start
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Standard box
  • Ostrava
  • Slamb změnil název na Nevím, co chci, ale chci to hned
Odesláno

neprodleně a okamžitě by sis měl přečíst, jak se reklamace řeší, protože tohle rozhodně žádná reklamace neni 🤭 https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/

tady si můžem jen tak pokecat 😊

takovej stručnej výcuc je, že neplatíš faktury a vodafone ti odpojuje služby, načež v afektu rušíš služby, který rušit nechceš? 🤔 to by chtělo v první řadě spíš změnit doktora

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Jsi arogantní a docela drzý člověk musím v prvé řadě říct. A jako druhá věc, neplatíš řádně faktury jak jsi se mimochodem zavázal a pak se ohanis zákony. Pěkně se dívej z okna. Příště si třeba uvědomis, že za služby se platí.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Není to zde první zkušenost, kdy se ruší služby a pak se od zrušení odstupuje a přesto se služby zruší.

Možná, kdyby se rovnou na retenčním dohodly služby k oboustranné spokojenosti, nevznikaly by pak takové příspěvky a zákazník by služby užíval dále, avšak za zajímavější dohodnuté podmínky.

Ale tady to služby nechci a zruším je a za chvíli zase ne, nechci nic zrušit, vždyť z toho musí být všichni zmatení.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

@Technikus v prvé řadě bych spíš apeloval na to, aby se služby řádně platily. Tím bych začal.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

ono to vypadá že @MikiFinDur bude asi bývalý (současný) zaměstnanec, jelikož cenu 33 Kč krom zaměstnanců nikdo nikdy neměl 😁pokud se nepletu

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

A ještě těch 33 kc nedokázal platit včas

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno
před 6 hodinami, MikiFinDur napsal:

je po mně požadována jistina ve výši 10 000 Kč z důvodu zřizování NOVÉ SLUŽBY! 

Jistina je v pořádku pokud platíte pozdě

Je to záruka, že budete platit včas a řádně, jistina se vrací po 3 včas zaplacených fakturách

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Zajímal by mě věk pána. Myslím, že to bude klasická Generace Z (cca do 30 let). Protože tato generace si myslí, že může všechno a že pravidla určují oni.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 3

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.