Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nefunguje 5GHz wifi na Docsis

Doporučené odpovědi

Odesláno

V nastavení mám

{DACCB2A0-4B8E-4D9E-ADF5-FFC24F70A010}.png

a status tvrdí

{A88C52CB-38F4-4F30-B722-E4B9ECAEE475}.png

nicméně notebook ani mobil se na 5GHz nepřipojily a oba hlásí wifi4. Aplikace Wifiman žádný access point na 5GHz nevidí! Jen asi nějaký od sousedů.

Screenshot_2025-12-09-14-35-28-841_com.ubnt.usurvey_preview.jpeg

Řeším to protože mi při Teams callu vypadává zvuk a vidím, že při pingání se ztrácí pakety, takže ta wifi je něčím holt rušená, což je na 2,4GHz asi běžný problém. Na desktop PC připojeném přes kabel se ping pakety v tu chvíli neztrácí.

Wifi 5GHz nicméně zdá se vůbec nevysílá. Modem jsem restartoval před pár dny.

dále by mě zajímalo proč jsou připojené obrázky v tak hnusné a nečitelné kvalitě? ☹️

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Zprclá velikost obrázků se řeší tady.

Router zkusit restartovat, když nepomůže, zkusit továrko. Když nepomůže, volat na Vodafone linku pro servis /výměnu modemu.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

A kdo má problém, podívá se do administrace modemu, uvidí tam wifi zřejmě na kanále 36 a to musí změnit?

Nebo jaké to má řešení?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno
  • Autor
V 9. 12. 2025 v 15:02, tomus napsal:

Pravděpodobně to bude souviset s problémem který se řešil zde: https://www.techforum.cz/topic/64055-nefunguje-5-ghz-wifi-na-vodafone-station/

v mém logu neni ani slovo o 5ghz, nicméně teď se to chová divně. Mobil se jakože připojil a pak několikrát odpojil a znovu připojil. Nakonec zůstal odpojený, ale když jsem ho manuálně opět připojil na moji wifi tak už to drží. WTH? V logu je hodně těchto hlášek

12/10/2025

15:30:02

MAC 92:ac:bd:74:a0:b3 associated to Vodafone-B767; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0

Wi-Fi

12/10/2025

15:30:02

MAC 92:ac:bd:74:a0:b3 authentication with Vodafone-B767; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0

Wi-Fi

12/10/2025

15:30:02

WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; STA-MAC=92:ac:bd:74:a0:b3; IF=wlan0_0; SSID=Vodafone-B767; ConnectionState=connected; WirelessMode=802.11n; LastTxPhyRate=117Mbps; LastRxPhyRate=6Mbps; MaxSupportedRate:144Mbps; EncryptMode=AES; AuthMode=WpaPsk; RSSI=-42dBm; Channel=2462MHz; Radio=2.4G; Bandwidth=20M; TxFailPkts=0; RetransPkts=0

Wi-Fi

12/10/2025

15:29:59

DISASSOC - MAC=92:ac:bd:74:a0:b3, Reason=34; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; IF=wlan0_0

Wi-Fi

12/10/2025

15:29:59

REASON-CODE-DESCR=PREV_AUTH_NOT_VALID;REASON-CODE=2; WG-MAC=50:A5:DC:E0:E9:6B; STA-MAC=92:ac:bd:74:a0:b3; IF=wlan0_0; SSID=Vodafone-B767; ConnectionState=forcedDisassociatedAuth;

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.