Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Dobrý den,

mám problém ohledně internetu, včetně silného zpomalení za posledních 6 měsíců a časné výpadky připojení k internetu.
Na poprvé jsem zkoušel modem/router Compal restartovat a krok nefungoval. Poté jsem zkontroloval stav sítě a připojení kabelu, nezdá se žádný problém.
Jednou jsem postřehl sebe-restart modemu bez jediného důvodu, proč by se to stalo.

V diagnostice modemu je napsáno, že konfigurační soubor přijmutý od Vodafonu/Neznámého zdroje ukazuje maximální přenos DownStream 26250000bps (neboli 26.25mbps, což odpovídá zhruba testům speedtest.net) a maximální přenos UpStream 2100000bps (neboli 2.1mbps, což odpovídá také).
Jsem si na 100% jistý, že náš internetový plán byl 250mbps Download a 40-50mbps Upload před tím, než se tohle začalo stávat.
Součastná rychlost se většinou točí kolem 20mbps download a 40mbps upload a bývají výpadky, kdy musím například znovu obnovit nějaké webové stránky, aby se kompletněn načetly.

Nevím jak dál a zatím neplánuji volat na Vodafone. Je zde nějaké řešení?

obrazek.png

obrazek.png

obrazek.png

obrazek.png

obrazek.png

obrazek.png

Snímek obrazovky 2025-11-21 184413.png

Snímek obrazovky 2025-11-21 184424.png

Upraveno uživatelem bobeebo
Kvalita přidaných obrázků + Service Flow

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Liberec
Odesláno

Takhle na první pohled v těch tabulkách žádný problém nevidím, všechny hodnoty jsou v normě, ale chybí mi tu informace kdy byl modem restartován předtím než byly udělány ty screenshoty, kvůli chybovosti ve sloupečku Post RS chyby, které se tam postupně v průběhu času načítají, takže bylo by potřeba počkat aspoň jeden den od posledního restartu, aby se tam něco načetlo.

Jinak těch hodnot rychlostí Max Traffic Rate si nevšímejte, to je v pořádku.

A ještě mi tam chybí pravá část tabulky upstream, kde jsou vidět chyby T1-4 Timeouts.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dobrý večer,

s Vodafone resp. jejich technickou podporou jste už mluvil? Bylo by dobré, aby diagnostikovali od nich, případně naplánovali technika na servis.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Marku, na tazatele si zřejmě nepřijdeš. Na VF volat neplánuje :D (Nejede mi auto ale tankovat/nabíjet se nechystám).

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Komu neni rady, tomu neni pomoci... Takoveto trolly je lepsi nekrmit...😉

Upraveno uživatelem pavel87

  • Super
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Ova

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.