Odesláno 14. listopadu14. lis Centrum péče Pokud nesouhlasíte s řešením, určitě na zprávu znovu reagujte. Máte případně číslo té zprávy? Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 14. listopadu14. lis @Veronika - Vodafone není s čím "nesouhlasit", prostě už třetí den nemáte řešení vůbec žádné, v samoobsluze svítí "nastavujeme službu" a nedá se změnit nic dalšího. Fakt je tak ukrutně složité něco zatuhlého prostě smazat? Furt jen sliby, že se to vyřeší a nic.. Ultra Fibre Maxi Základní - localhost
Odesláno 17. listopadu17. lis @Veronika - Vodafone po 6 dnech to stále není vyřešeno, furt vidím v samoobsluze toto a nejsem schopen dělat žádné změny. Číslo nové zprávy 2478376 Ultra Fibre Maxi Základní - localhost
Odesláno 17. listopadu17. lis @Vulva a nebude lepší na Vodafone zavolat a vyřešit to hned ? Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 17. listopadu17. lis @kautskym jsem volal 3x.. ve středu zadán technický incident, co má deadline 48 hodin a absolutní neschopnost to řešit, tak už to urguji všude možně.. Ultra Fibre Maxi Základní - localhost
Odesláno 18. listopadu18. lis Centrum péče @Vulva Pěkné ráno, vidím, že jste napsal více zpráv. V komunikaci vám kolegyně potvrdila, že se situací zabývá technické oddělení, a to přímo k vašemu účtu. V tomto případě nemáme možnost to nijak urychlit. Požádám vás tedy o strpení. Kolegyně vás bude o vyřešení předaného požadavku informovat. Díky. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 19. listopadu19. lis @Veronika - Vodafone tak je to osmý den, co nemohu nic změnit na svém čísle v samoobluze, protože se vám to zaseklo. Původní termín byl max do 48 hodin. Neskutečný průser, nejsem schopen změnit nastavení roamingu, SIM kartu, limity, nic...Z vaší strany nulová komunikace, kdy se průser vyřeší.Na začátku přitom bylo jediné kliknutí, kdy jsem na webu nastavil "Posílat SMS i na druhé OneNumber číslo". Běžná věc.Tak akorát vyřešeno... 8 dní + 1 hodina na smazání nastavení, co si člověk nakliká v samoobsluze Ultra Fibre Maxi Základní - localhost
Odesláno pátek v 08:20 5 dní Centrum péče Pěkné dopoledne, chápu, že je to nepříjemné, je však potřeba vyčkat na dořešení ze strany technického oddělení. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno pátek v 11:33 5 dní včera večer sem řešil nějaký věci v můj vodafone na webu a bylo to takový dost unavený 🤔 - Red Basic+ - - Praha
Odesláno před 4 hodinami4 hod Jede vám Můj Vodafone na webu?Nejde mi Vyúčtování. Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.