Odesláno 24. října24. říj V 23. 10. 2025 v 17:23, kautskym napsal:Tak doporučím počkat, asi to mění hodně zákazníků. Na změnu je 24 hod.Tak nic, magických 24 hodin nezabralo. Už jsem volal do VF, přepral Tobiho, tak snad se to řeší 😄 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno 24. října24. říj Autor Ja to samé taky Standard .Voláno na VF a kontaktovano HBO.Jenom sii to pŕehazují ten problem. Ultra Fibre Super ALLinONE AVM FRITZ!Box 6690 -Most
Odesláno 24. října24. říj To je divné aktivoval jsem to cele rodině a všude se to propsalo ihned Ja tu změnu dělal na PC nevim jak ostatní Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 25. října25. říj Autor před 9 hodinami, Pavel m napsal:Ja to samé taky Standard .Voláno na VF a kontaktovano HBO.Jenom sii to pŕehazují ten problem.To jsem zvědavý co s tím dělat.Nejdříve kontaktovano HBO ,tak samořejmě nic .Je to věc Vodafone ,ta má nastarosti učty .Tak voláno ,tak 10 minut hledání a tak nic .Prý aplikace třetí strany .Tak Vodafone dává ruce od toho pryč ,a HBO to hájí na Vodafone. Ultra Fibre Super ALLinONE AVM FRITZ!Box 6690 -Most
Odesláno 25. října25. říj před 29 minutami, Jenda055 napsal:Já to měl aktivní včera za dvě minuty.před 8 hodinami, Pavel m napsal:Ja to samé taky Standard .Voláno na VF a kontaktovano HBO.Jenom sii to pŕehazují ten problem.před 8 hodinami, Pavel m napsal:Ja to samé taky Standard .Voláno na VF a kontaktovano HBO.Jenom sii to pŕehazují ten problem.Mám to úplně stejně....oni sami neví co mají dělat a kde je problém. Bez kabelu Naplno 5G Premium ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 25. října25. říj Dobrý je, že v tom nejsem sám. Že by mě to uklidnilo, to říct nemůžu 🙂před 13 hodinami, kautskym napsal:To je divné aktivoval jsem to cele rodině a všude se to propsalo ihnedJa tu změnu dělal na PC nevim jak ostatníVe webové aplikaci.Zkusil jsem ještě udělat pokus a přepnout to zpět na Standard - to ale jen oznámilo, že teda ke dni obnovy dostanu zpět Standard a šmidra - další kouzla se dělat nedají, další možnost změny se mi objeví patrně až ke dni obnovy, tedy k 23.11.2025. Takže tudy cesta taky nevede 🙂 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno 25. října25. říj Autor ono by to chtělo nějaké vyjádření od Vodafonu .A ne jenom tu odpověd : aplikace třetí strany . Ultra Fibre Super ALLinONE AVM FRITZ!Box 6690 -Most
Odesláno 25. října25. říj Volal jsem v pátek, na odpověď prý mají 2 dny, nevyznělo to jako pracovní, takže zítra bych měl mít nějakou odpověď. No a nebo pokud jsou to pracovní dny (což bych nepovažoval za pohoršující), tak v úterý.No a v nejhorším 23.11. se mi to přepne u Vodafonu na tarif Standard a budu moct udělat další pokus 😄 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno 26. října26. říj tak jsem dělal kontrolu a ze 4 Televizí se změna propsala jen u 3 TVNyni volano na Vodafone, a zadali pozadacek na opravu Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 26. října26. říj No sláva, měl jsem z té 100% úspěšnosti trochu mindrák 😁 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.