Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ano, zkusit udělat tovární reset modemu, znovu nastavit wi-fi, a na koncových zařízení doporučuji uloženou wi-fi síť nejprve vymazat (zapomenout) a pak sekní znovu přihlásit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Vidíte, vypnout heslo, to mě nenapadlo 🙈 též doma vyzkouším a dám vědět, děkuji 😊

před 6 hodinami, dad18 napsal:

Tak si v routeru jen pro test vypni heslo a zkus se přihlásit. A taky si přejmenuj obě sítě aby si měla jistotu, že je to fakt tvoje wifi. Třeba maruška zelená 2,4 ghz a maruška modrá 5 ghz

  • -
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

No vypnout heslo u wifi je jen na pokus, na pár minut, ale určitě ne na trvalo.

Jinak by z toho mohl být nepříjemný zážitek a plno příživníků na Vaší wifi, bezpečnostní riziko.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Já hlavně nemůžu pořád pochopit proč kvůli IOT věcem rozdělovat WiFi ?

Mám doma těch legrácek cca 15 a ani s jedním není problém.

Jeden název pro 2,4 i 5GHz.

Tý žárovce je to jedno, že existuje se stejným názvem i 5GHz síť. Ona ty frekvence "nevidí" tak se k ní nemůže připojit.

Koupím "hračku", zapnu, ve SmartLife dám přidat, vyplním údaje a vyřešeno.

To upozornění všude na 2,4GHz je snad jen pro ty co by měli zapnutou jen 5GHz WiFi.

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

Přesně tak, jak píše @Sparrow. Jediný důvod, proč mít 2,4 GHz‑only síť, je když máte separátní IoT síť – resp. sítě (já bych si tato zařízení rozhodně na hlavní síť nepustil, ale každý dle svého). Tam skutečně stačí jen 2,4 GHz a na 5 GHz ji není nutné vůbec zapínat. Ale to samozřejmě VF modem neumí.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tak oddělená síť bez přístupu do intranetu je samozřejmost.

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno
  • Autor

Protože ty žárovky se mi nechtějí spárovat a hlásí to, že přijímají pouze 2.4, už jednou jsem to takhle musela dělat, u předchozího poskytovatele internetu a tam mi to fungovalo.

před 5 hodinami, Sparrow napsal:

Já hlavně nemůžu pořád pochopit proč kvůli IOT věcem rozdělovat WiFi ?

Mám doma těch legrácek cca 15 a ani s jedním není problém.

Jeden název pro 2,4 i 5GHz.

Tý žárovce je to jedno, že existuje se stejným názvem i 5GHz síť. Ona ty frekvence "nevidí" tak se k ní nemůže připojit.

Koupím "hračku", zapnu, ve SmartLife dám přidat, vyplním údaje a vyřešeno.

To upozornění všude na 2,4GHz je snad jen pro ty co by měli zapnutou jen 5GHz WiFi.

Všem děkuji za rady, pomohl tvrdý restart a Wi-Fi zase funguje 😊 jen tedy nevím, jak ten problém vyřešit, ale než si hrát s modemem a dokola ho tvrdě resetovat, radši si koupím kvalitnější žárovky 😁😅 Přeji všem hezký večer 😊

  • -
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

@Rukushi To bude jenom náhoda (resp. tím, že překonfigurujete router, tak se restartuje a tím se to asi rozjelo) – 5 GHz síť ta zařízení nevidí, takže jim nevadí. Co to je za značku? VF modem se svou Wi‑Fi rozhodně není nic moc, ale tohle vypadá jako skutečný problém u těch žárovek.

Já osobně mohu doporučit Hue (ale jsou dražší) a ty, které podporují / jsou postavené na firmware Tasmota (fungují zcela lokálně bez cloudu, takže jsou spíše pro techničtější uživatele). Naopak asi nejhorší, co jsem měl tu „čest“ vyzkoušet, byly ty od TP‑Link.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.