Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Posun zvuku/obrazu u CT kanalu pres koax

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

@JirkaCZ Měl byste prosím nějaký příklad kdy se to stalo a na jakém programu? Děkuji

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Děje se to na všech nekódovaných programech.

  • -
  • -
  • ALLinONE
  • CA modul
  • Kralupy nad Vltavou
Odesláno

Včera si toho všimla manželka u ČT 1. Přijímáme ze zásuvky koaxem do TV SONY, laděno přes DVB-T, TV Start k internetu.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Centrum péče

@JirkaCZ@sodekcz Nemáte v nastavení zvuku volbu DTS DRC? Zkuste ji případně zapnout (nebo naopak vypnout), zda to situaci změní.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Vypadá to, že vypnutí DTS pomohlo. Zkoušel jsem to dnes několikrát a nedělá to.

Tak beru zpátky. Přece jenom to udělalo náhodně po přepnutí na ČT1 HD. Takže ani to vypnutí DTS není řešením.

  • -
  • -
  • ALLinONE
  • CA modul
  • Kralupy nad Vltavou
Odesláno
  • Autor

Zatim jedine funkcni reseni je prepnout na jiny program a hned vratit zpatky...;-(

Upraveno uživatelem homberg

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@JirkaCZ @homberg Znovu jsem to s kolegy konzultoval, na TV, které máme k dispozici, se chyba neprojevuje a ani jinde jsme chybu nedohledali. Doporučuji tedy zavolat na 800770077 a přes TOBiho se nechat spojit na operátora kvůli řešení potíží s televizí. Kolegové z technické podpory to ještě mohou zkusit prověřit konkrétně k vaší TV a přípojce.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Bohužel asi pokud se TV TCL (kabel a modul CA) zapne na naposled použitý program ČT1, tak je patrný posuv zvuku oproti obrazu (dnes 18:30), po přepnutí na jiný program a navrácení na ČT1 je už zvuk synchronizován.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Možná je to náhoda, ale posun obrazu vůči zvuku pozoruji poslední dobou často i v VTV aplikaci pro Apple TV. Dřív to nedělalo.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.