Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

již několikátý den nefunguje pevný internet od Vodafonu na Wifi ve Windows 11.

Zkoušeno na PC a notebooku s Windows 11.

Na Android zařízeních přes Wifi internet funguje normálně.

Taktéž na Windows 11 funguje internet normálně přes kabel.

Taktéž na macOS funguje internet normálně přes kabel.

Kde může být problém?

  • Start+
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Plzen
Odesláno

Dobrý den,

ve WiFi na tom notebooku? Od nastavení, přes ovladače až po HW.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

No, pokud se udělala taková skvělá diagnostika a na dané wifi zařízení s Android fungují, bude chyba někde u toho konkrétního nefunkčního zařízení.

Co třeba kanály? Nejde o nějaké starší zařízení?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Jedná se o:

1) Notebook ASUS s Windows 11 (nejnovější aktualizace), kupovaný minulý rok.

2) Počítač s Windows 11 (nejnovější aktualizace).

Na těchto 2 zařízení nefunguje připojení přes Wifi (zařízení >> Wifi modem Compal CH7465),

Dále jsem zkoušel vytvořit Wifi hotspot na android mobilu (smartphone byl připojen klasicky na Wifi od Vodafone). Ten jsem spojil s Notebookem Asus (Windows 11). Zde internet funguje normálně.

Upraveno uživatelem Daniel1

  • Start+
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Plzen
Odesláno

Tzn pokud vidí mobilní wifi hotspot, ne wifi od routeru, mohlo by to být pásmem/kanály?

Sousední či jiné další wifi vidí ten notebook/PC?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor
před 14 hodinami, Technikus napsal:

Tzn pokud vidí mobilní wifi hotspot, ne wifi od routeru, mohlo by to být pásmem/kanály?

Sousední či jiné další wifi vidí ten notebook/PC?

Je to na 2 rozdílých místech. Na těchto 2 místech funguje normálně android na Wifi,

  • Start+
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Plzen
Odesláno

@Daniel1 Krom toho, co tu už psali kolegové, tak zkuste:

Zkontrolujte nastavení WiFi regionu u síťové karty (pokud tam někde takové nastavení máte - většinou bývá v nějakých advanced settings)

Zkuste dát WiFi na modemu na kanál 1 (ale pozor, Vodafone modem Vám ho zase změní automaticky - je nutné zavolat na linku a vypnout tuhle blbost)

A úplně nezávisle - ten modem je problémový, Vodafone už ho vyřazuje, takže můžete zavolat na infolinku a domluvit se na výměně za VF Station (on to dřív, nebo později, stejně VF bude chtít u Vás vyměnit tak či tak).

Upraveno uživatelem r2d2

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Ještě před týdnem vše fungovalo - 2 roky bez problému.

Vydal Vodafone snad chybný FW?

  • Start+
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Plzen
Odesláno

Spíš ne.

Jaký vůbec máte modem?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community