Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Minuly rok (24.  7.  2024) jste zmenili platnost predplacene karty/kreditu nove na:

(je to schovane az v FAQ) ...

Platnost dobitého kreditu je 7 měsíců, pak máte další 3 měsíce možnost dobít si svou kartu a získat propadlý kredit zpět.

Pamatujte, že po 10 měsících bez dobití kreditu bude vaše předplacená karta deaktivována a s ní i telefonní číslo.

pamatuje si nekdo jak to bylo pred Tim a kolikrat uz to zmenili?

Pripada mi,

ze se snazite ze zakazniku (predplacenych karet) tahat vice penez/casteji ...?
Jsem sam?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu

Vyřešil Ondra - Vodafone

Přejít na řešení
Odesláno

To nevím, ale leckdo platí za tarif několik stovek korun měsíčně, tak je problém jednou za až max 10 měsíců nabít min. 200 Kč?

K jakému využití slouží taková SIMka?

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Join Pěkný den, změnu jsme oznámili v dubnu 2024, tedy několik měsíců dopředu, abychom dali všem zákazníkům možnost se na ni připravit. Platnost kreditu jsme měnili z 10 měsíců na 7 měsíců (následně máte ještě 3 měsíce na dobití, než by došlo ke zrušení čísla). Šlo o jedinou takovou úpravu za mnoho let...

Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby. Abychom udrželi potřebnou kvalitu a zároveň byli efektivnější, rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní, a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo.  

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor
15 minutes ago, Technikus said:

To nevím, ale leckdo platí za tarif několik stovek korun měsíčně, tak je problém jednou za až max 10 měsíců nabít min. 200 Kč?

K jakému využití slouží taková SIMka?

To jsem delal doposud :) Jednou za 11-12 mesicu jsem dobil (ten samy mesci kazdy rok),
ale ted clovek musi dobijet uz za 7 mesicu ....
(protoze po 7mi mesicich nove propada kredit) ..... a po 10ti i cislo ...

Dneska neni problem si koupit SIMku, ktera se v Dual SIM pouziva jako datova a druha pro SMS nebo volani a nebo oboji.
K tomu nekteri zamestavatele davaji i firemni SIM/telefony a uz jsou tady dva pristroje atd, atd.

Vase telefonni cislo ma jen rodina, dalsi cislo mate treba pro bankovni a statni instituce a pokud jste ve skolnim veku tak treba cislo pro kamaradky a uz jsou tady tri :)

potom treba LTE hodinky (protoze na tech muzte na dlouhe hovory zapomenout) a chcete aby se Vam na ne dovolaly jen "dulezite hovory" (kdyz sebou zadne jine mobilni zarizeni nemate) si poridite take jine a uz jste na ctyrech, a jeste treba jedna do auta a je tady pet :)

Upraveno uživatelem Join

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Pokud se to číslo používá, je pak předpoklad častějšího nabíjení.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Takze jestli to chapu,

telefonni cisla pro vetsinou "prijem hovoru a SMS" nejsou v jejich siti zadana?

Prijimani hovoru a SMS znamena ze cislo se nepouziva?

Je to nekde v T&C cerne na bilem?

Upraveno uživatelem Join

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Aby bylo číslo aktivní, je nutno i z něj provádět placené služby a tím i jednou za nějaké období dobíjet - volat, posílat SMS, datovat, atd využívat další služby.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor
35 minutes ago, Ondra - Vodafone said:

@Join Pěkný den, změnu jsme oznámili v dubnu 2024, tedy několik měsíců dopředu, abychom dali všem zákazníkům možnost se na ni připravit.

Platnost kreditu jsme měnili z 10 měsíců na 7 měsíců (následně máte ještě 3 měsíce na dobití, než by došlo ke zrušení čísla).

Šlo o jedinou takovou úpravu za mnoho let...

Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby.

Abychom udrželi potřebnou kvalitu a zároveň byli efektivnější, rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní, a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo.  

@Ondra - Vodafone Vam taky pekny den.

To ze jste zmenu avizovali v predstihu jsem nezminil ....ale dekuji za upresneni ;)

Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak?
Hovory a SMS stale muzu prijimat?

(Takze to chapu dobre,

ze zakazniky nutite dobit kredit,

pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site?)

Takze mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili,
(jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?)
protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi" a pred timto datem jste nebyli

a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize?
(Uz to vidim na tom meetingu, ten co s tim prisel dostal pridano a povysil ;)

Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdou vice informaci - technickych, to mne zajima ;)

Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzte mi to po lopate vysvetlit,

co "presne" znamena byt evektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazzsi pro mne jako uzivatele)?

Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"?

Predem diky.

19 minutes ago, Technikus said:

Aby bylo číslo aktivní, je nutno i z něj provádět placené služby a tím i jednou za nějaké období dobíjet - volat, posílat SMS, datovat, atd využívat další služby.

Tuhle informaci nemuzu nikde najit,

kde presne je to definovano v T&Cs?

Takze mit telefonni cislo pro prijem hovoru a SMS je nepripustne, nezadouci a nebo neprinasejici $?

Predem dekuji.

41 minutes ago, Technikus said:

Pokud se to číslo používá, je pak předpoklad častějšího nabíjení.

Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru a ne jinak?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Obávám se, že zmíněný Oskar neexistuje.

Doporučuji se podívat sem, kde se to v aktuální době ohlášení změny probíralo.

Oficiálně tady

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

A Mattoni? Ten uz take neni?

;)

Vas prispevek z roku 2024/05 obsahuje informace o tom, ze ma Oskar v zameru zmenit podminky

https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podm%C3%ADnky-p%C5%99edplacen%C3%BDch-vodafone-karet/

ale bohuzel jsem v nem nenasel zadnou odpoved na mnou polozene otazky vyse @Technikus ani @Ondra - Vodafone :(

Link na oficialni vyjadreni nebylo treba, ale dekuji, mam ho take v Mojem uctu ....

Chapu ze nemuzu ocekavat od @Ondra - Vodafone nejakou kritiku na to s cim prisli

"koho chleba jis, toho pisen zpivej" a je videt jak pekne .... ale to co napsal bych ocekaval od TOBiho ...


Muzete mi prosim vas odpovedet na otazky,

ktere jsem vam polozil v prispevku?
https://www.techforum.cz/topic/63531-platnost-predplacene-kartykreditu/#findComment-481042

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.