Posted April 1Apr 1 Minuly rok (24. 7. 2024) jste zmenili platnost predplacene karty/kreditu nove na:(je to schovane az v FAQ) ...Platnost dobitého kreditu je 7 měsíců, pak máte další 3 měsíce možnost dobít si svou kartu a získat propadlý kredit zpět.Pamatujte, že po 10 měsících bez dobití kreditu bude vaše předplacená karta deaktivována a s ní i telefonní číslo.pamatuje si nekdo jak to bylo pred Tim a kolikrat uz to zmenili?Pripada mi, ze se snazite ze zakazniku (predplacenych karet) tahat vice penez/casteji ...? Jsem sam? - - - - Timbuktu
April 1Apr 1 To nevím, ale leckdo platí za tarif několik stovek korun měsíčně, tak je problém jednou za až max 10 měsíců nabít min. 200 Kč?K jakému využití slouží taková SIMka? Edited April 1Apr 1 by Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
April 1Apr 1 Care Centre @Join Pěkný den, změnu jsme oznámili v dubnu 2024, tedy několik měsíců dopředu, abychom dali všem zákazníkům možnost se na ni připravit. Platnost kreditu jsme měnili z 10 měsíců na 7 měsíců (následně máte ještě 3 měsíce na dobití, než by došlo ke zrušení čísla). Šlo o jedinou takovou úpravu za mnoho let... Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby. Abychom udrželi potřebnou kvalitu a zároveň byli efektivnější, rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní, a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
April 1Apr 1 Author 15 minutes ago, Technikus said:To nevím, ale leckdo platí za tarif několik stovek korun měsíčně, tak je problém jednou za až max 10 měsíců nabít min. 200 Kč?K jakému využití slouží taková SIMka?To jsem delal doposud :) Jednou za 11-12 mesicu jsem dobil (ten samy mesci kazdy rok),ale ted clovek musi dobijet uz za 7 mesicu ....(protoze po 7mi mesicich nove propada kredit) ..... a po 10ti i cislo ...Dneska neni problem si koupit SIMku, ktera se v Dual SIM pouziva jako datova a druha pro SMS nebo volani a nebo oboji.K tomu nekteri zamestavatele davaji i firemni SIM/telefony a uz jsou tady dva pristroje atd, atd.Vase telefonni cislo ma jen rodina, dalsi cislo mate treba pro bankovni a statni instituce a pokud jste ve skolnim veku tak treba cislo pro kamaradky a uz jsou tady tri :)potom treba LTE hodinky (protoze na tech muzte na dlouhe hovory zapomenout) a chcete aby se Vam na ne dovolaly jen "dulezite hovory" (kdyz sebou zadne jine mobilni zarizeni nemate) si poridite take jine a uz jste na ctyrech, a jeste treba jedna do auta a je tady pet :) Edited April 1Apr 1 by Join - - - - Timbuktu
April 1Apr 1 Pokud se to číslo používá, je pak předpoklad častějšího nabíjení. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
April 1Apr 1 Author Takze jestli to chapu,telefonni cisla pro vetsinou "prijem hovoru a SMS" nejsou v jejich siti zadana?Prijimani hovoru a SMS znamena ze cislo se nepouziva?Je to nekde v T&C cerne na bilem? Edited April 1Apr 1 by Join - - - - Timbuktu
April 1Apr 1 Aby bylo číslo aktivní, je nutno i z něj provádět placené služby a tím i jednou za nějaké období dobíjet - volat, posílat SMS, datovat, atd využívat další služby. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
April 1Apr 1 Author 35 minutes ago, Ondra - Vodafone said:@Join Pěkný den, změnu jsme oznámili v dubnu 2024, tedy několik měsíců dopředu, abychom dali všem zákazníkům možnost se na ni připravit. Platnost kreditu jsme měnili z 10 měsíců na 7 měsíců (následně máte ještě 3 měsíce na dobití, než by došlo ke zrušení čísla). Šlo o jedinou takovou úpravu za mnoho let...Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby. Abychom udrželi potřebnou kvalitu a zároveň byli efektivnější, rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní, a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo. @Ondra - Vodafone Vam taky pekny den.To ze jste zmenu avizovali v predstihu jsem nezminil ....ale dekuji za upresneni ;)Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak?Hovory a SMS stale muzu prijimat? (Takze to chapu dobre, ze zakazniky nutite dobit kredit, pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site?)Takze mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili,(jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?)protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi" a pred timto datem jste nebylia nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize?(Uz to vidim na tom meetingu, ten co s tim prisel dostal pridano a povysil ;)Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdou vice informaci - technickych, to mne zajima ;)Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzte mi to po lopate vysvetlit, co "presne" znamena byt evektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazzsi pro mne jako uzivatele)?Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"?Predem diky.19 minutes ago, Technikus said:Aby bylo číslo aktivní, je nutno i z něj provádět placené služby a tím i jednou za nějaké období dobíjet - volat, posílat SMS, datovat, atd využívat další služby.Tuhle informaci nemuzu nikde najit,kde presne je to definovano v T&Cs?Takze mit telefonni cislo pro prijem hovoru a SMS je nepripustne, nezadouci a nebo neprinasejici $?Predem dekuji.41 minutes ago, Technikus said:Pokud se to číslo používá, je pak předpoklad častějšího nabíjení.Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru a ne jinak? - - - - Timbuktu
April 1Apr 1 Obávám se, že zmíněný Oskar neexistuje.Doporučuji se podívat sem, kde se to v aktuální době ohlášení změny probíralo.Oficiálně tady Edited April 1Apr 1 by Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
April 1Apr 1 Author A Mattoni? Ten uz take neni? ;)Vas prispevek z roku 2024/05 obsahuje informace o tom, ze ma Oskar v zameru zmenit podminkyhttps://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podm%C3%ADnky-p%C5%99edplacen%C3%BDch-vodafone-karet/ale bohuzel jsem v nem nenasel zadnou odpoved na mnou polozene otazky vyse @Technikus ani @Ondra - Vodafone :(Link na oficialni vyjadreni nebylo treba, ale dekuji, mam ho take v Mojem uctu ....Chapu ze nemuzu ocekavat od @Ondra - Vodafone nejakou kritiku na to s cim prisli"koho chleba jis, toho pisen zpivej" a je videt jak pekne .... ale to co napsal bych ocekaval od TOBiho ...Muzete mi prosim vas odpovedet na otazky, ktere jsem vam polozil v prispevku?https://www.techforum.cz/topic/63531-platnost-predplacene-kartykreditu/#findComment-481042 - - - - Timbuktu
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.