Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

@jk7777777Hezký den, obecné informace k tomu k dispozici nemáme, pokud vám tedy připojení zlobí, ideálně nám zavolejte na 800770077 a vyberte volbu pro potíže s připojením, případně nám celý popis situace pošlete přes https://tam.je/forum a my ho na technickou podporu předáme.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po měsíci...
Odesláno

Našli jste nakonec nějaké řešení? Mám router 2 měsíce a podobné problémy mám také. 

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • -
  • -
  • -
  • Louny
  • po měsíci...
Odesláno

Dobrý den,mám od Vodafone 5g internet se zařízením giga cube 5G,vždy plný signál 5g a u tohoto zařízení mi nepravidelně vypadává spojení s wifi na různých zařízeních,po nějaké době se buď připojí zařízwní zpět,nebo musim giga cube router vypojit ze zásuvky a zapojit aby wifi signál byl opět v pořádku....Zajímavé je,že na tento hlavní router mám připojený přez lan port router další (tp link),ten má svojí wifi a na tom nic neblbne,ani v momentě,kdy blbne ta wifi na tom hlavním routeru giga cute 5G....Co s tím? 

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Basic
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Kojetín
Odesláno

Není na toto zařízení k dispozici někde nějaký novější firmware? 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Já předpokládám,že to nový firmware vyřeší,zatim mám nainstalovaný nejnovější,ale spíš mě zajímá,jestli má někdo s tímto zařízením stejný problém? 🤷

Tohle mi napsal vodafone: 

Dobry den, podobne potize resila cast zakazniku na nasem techforum.cz, vzhledem k celkovemu poctu modemu a stiznosti by se vsak nemelo jednat o "vlastnost" tohoto zarizeni. Jinou moznost nez RESET do tovarniho nastaveni vsak nyni nemame. Pripadne muzete modem dat do reklamace na libovolne pobocce. Vodafone

 

Tže rada nad zlato🤦

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Basic
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Kojetín
Odesláno

To teda, vlastnost. 🙃

Takže zkusit továrko a když nic tak reklamace. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Tovární nastavení nepomohlo

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Basic
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Kojetín
Odesláno

Tak hurá s tím do servisu, což bude asi na prodejnu / stánek Vodafone? 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

Vypnout 5G wifi, pak to neblbne

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Red Maxi
  • Základní
  • Vodafone Gigacube, Comtrend WR-5804
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.