Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

Ze 150 Mbit/s internetu, který fungoval bez problémů jsme přešli na 1 Gb/s internet, který je k dispozici na naší adrese. Bylo třeba vyměnit modem.

 

Modem nebyl schopný se do ted připojit k internetu. Technik který tu byl řekl pouze že u antheny je 77 Db a u nás v zásuvce je 44 Db, takže to nejde a prý nemohl fungovat ani internet předchozí.

V síti co nám vede do zasuvky by problém být neměl, když 150 Mbit/s internet fungoval dobře. Jsme už 5 dni bez internetu a frustrace se stupňuje. Existuje služba od Vodafone na kterou bychom mohli přejit když 1 Gbit internet nefunguje? Bude nám fungovat 500 Mbit/s s 44 Db v zasuvce? 

 

Děkuji za odpověd.

Hezky den

Jaroslav

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

44dBmV / -16 dBuV, to už jsou opravdu hodně nízké hodnoty pod hranicí použitelnosti, ale také dost záleží na kvalitě signálu, tedy SNR,

Měnil technik i tv zásuvku ?

Jaký modem tam byl předtím ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Předchozí modem byl tento.

image.thumb.png.04b13e0c58029ad62ebb86694aa3dd92.png

Chápu, že hodnoty jsou nízké ale nechápu, proč u předchozího modemu problém nebyl 😞 Technik zásuvku měnil. 

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

No moment technik přece mění modem a čeká až se registruje nový u mě to tak bylo. Přece nechcete tvrdit, že se jen tak sebere a odjede. Snad vám předá funkční službu a potom odjede.

  • Premium
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Vsetín
Odesláno

Tak přinejhorším pokud by se to nevyřešilo jinak, se zkuste domluvit jestli by vám vrátitili ten starší modem s nějakým pomalejším tarifem, ale musím upozornit že už i modemy Compal se postupně stahují z oběhu a nahrazují novějšími Vodafone station také u pomalejších tarifů, takže ta domluva nemusí být úplně jednoduchá.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

a nebo se podívat zda není nas adrese optika přes cetin u VDF

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

chápu, děkuji

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Co takhle zavolat VF ,jestli ten modem je aktivní. Můžete i sobota neděle. Jaké na modemu svítí kontroly. 

Upraveno uživatelem Pavel m

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Pokud se modem nemůže připojit a zaregistrovat do sítě, tak na straně Vodafonu ho neuvidí a bude jako offline.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Jaroslav VasaPěkné ráno, kontaktujte prosím přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, případně na čísle 800 77 77 31. Bude třeba modem diagnostikovat a prověřit, jestli došlo k propsání změny v systému.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.