Jump to content

Recommended Posts

Dobrý den,

 

mám Vodafone Station Wi-Fi 6 a dva Ubiquiti UniFi AP U6+. AP jsem anstavil pomocí aplikace a vše se tvářilo v pořádku. Jenže internet má tendenci vypadnout takovým způsobem, že se obnoví pouze po odpojení a opětovném připojení modemu. Počítač připojený kabelem se tváří, že síť vidí, ale není připojen k internetu a podobně oba AP poskytují wifi, ale "bez připojení k internetu". Občas připojení vydrží půl hodiny, občas půl dne, ale pak vyžaduje restart.

 

To stejné se mi dělo i když používal starý TP link. Paní na technické podpoře Vodafone mi řekla, že to nefunguje, protože ten TP link nezvládá gigabitový internet. To byl asi nesmysl ... Tak či tak jsem doufal, že to moderní AP vyřeší, a ne.

 

Jde o nějaký obecný problém, pro který je třeba jen nastavit něco v modemu? Té problematice vůbec nerozumím a většina diskuzí, které jsem našel rychle sklouzne do věcí, do kterých nevidím ...

 

Moc děkuji za jakoukoliv radu.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/
Share on other sites

Zkusil bych:

- Ubiquiti a TP Link dočasně vypnout

- tovární nastavení Stationu

- dočasně používat Station jako modem, tedy zařízení připojit kabelem a wifi

 

Pokud to bude Stationem, pak nezbyde než technická podpora na Vodafone lince, zda uvidí něco na monitoringu, eventuálně výjezd technika. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Dobrý den,

TP link jsem zkoušel používat asi dva dny, než mě to přestalo bavit, pak jsem používal notebook připojený kabelem, kde jsem neregistroval takové výpadky. Trvalo cca 2 týdny než jsem sehnal a zprovoznil ty Ubiquiti, načež to začalo padat, stejně jako s TP linkem. 

Restarty i resety (tovární nastavení) na Station jsem zkoušel několikrát. Je tedy špatný ten modem, případně něco přímo u Vodafone?

Děkuji a přeji Vám pěkný den.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno

Dobrý den,

přikládám ten záznam. Doufám, že je to to co jste mysleli. Případně bych potřeboval více navést. Když googlím "výpis parametrů linky" tak to nic k tématu nenachází.

eventlogs.txt

Asi jsem nezmínil. Síť v domě i přípojka je úplně nová. Na této adrese předtím internet nebyl.

On 11/19/2024 at 9:09 PM, sodekcz said:

Pokud zlobí i počítač na kabelu

Dokud byl připojený pouze počítač a nic jiného, tak problémy nebyly.

Děkuji za rady a přeji pěkný den.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno

Měl jsem podobný problém, nakonec jsem za modem připojil vlastní wifi router. Ještě že zrovna nemají  Wifi 6 Station se kterým jsem si myslel, že problém vyřeším a ono by to vypadávalo stejně. Zkuste si změřít rychlost wifi a přes kabel, mě to dost kolísalo a tím pádem mi booster vypadával a každý den jsem ho musel nastavit znovu.

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha

@OKrMarek měl spíš na mysli signál na modemu, v jeho nastavení tam hledej záložky Upstream a Downstream, tam jsou tabulky s jednotlivými kanály a jejich signály, asi tomu nebudeš rozumět, tak udělej screenshot, nebo to zkopíruj a můžeš to dát sem.

  • Agree 2
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

@tomus Dobrý den,

 

Na vodafone station 6 jsem nic takového nezahlédnul. Navíc je tam všechno v češtině, ale myslím, že to bych ještš přeložil. Další problém je že station 6 si se mnou už ani nechce povídat. Jednak trvá navigace při překlikávání jednotlivých záložek strašně dlouho a jednak se prostě po cca 2 minutách odpojí (zahlásil mi něco o IP adrese, než přepnul na "unreachable"). Zkusil jsem i odpojit oba AP, aby ho nic nepletlo, ale stále nic. Spousta webů mi píše unreachable. Vodafone test měření internetu píše 900 + Mb/s. Spousta webů jede. Nechápu a jsem ztracen.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...