Odesláno 12. listopadu 2024 1 rok Teď je postup takový, že se potřebujete spojit s technickou podporou, která nakonec řekne, zda je možné ho připojit nebo ne. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 12. listopadu 2024 1 rok Zatím díky za informace pánové. Vyzkouším a dám vědět. Odpověď na tu první část dotazu (tarif) někdo tušíte? Start - Základní - Praha 2
Odesláno 12. listopadu 2024 1 rok Určitě ten nový modem v tom nebude hrát žádnou roli. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 12. listopadu 2024 1 rok @pm.nejspis Vas budou nutit k deaktivaci cele sluzby vcetne TV a nasledne nove aktivaci s timto modemem. - - - Compal, 3xCA modul Praha
Odesláno 13. listopadu 2024 1 rok Mám za sebou hodinový telefonát na VF. Slečna na helpdesku lehce natvrdlá (nebo možná navedená), ale nakonec jsem se na technickou probojoval a tam už to bylo ok i když růžově to moc nevypadá. Podle vyjádření technika bude záležet na tom, jestli zařízeni nebylo registrované už někde jinde, což nevím. Je určitě nepoužité, bylo factory sealed, ale v krabici byla kartička Synvia, takže ... Je eventuelní registrace u jiného operátora v EU reálný problém, nebo spíš úhybný manévr VF? Ví někdo? Start - Základní - Praha 2
Odesláno 13. listopadu 2024 1 rok A na co se vlastně čeká? Aktuální modem vrátit třeba kurýrem a od novýho jim nahlásit MAC a tu oni zkusí registovat v systému a hned se ví - funguje/nefunguje? Nebo na co další čekání a nerealizování dalších kroků? Upraveno 13. listopadu 2024 1 rok uživatelem Technikus Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Praha
Odesláno 13. listopadu 2024 1 rok Mělo by to vadit pouze v rámci Vodafone. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 13. listopadu 2024 1 rok před 20 minutami, Technikus napsal: A na co se vlastně čeká? Aktuální modem vrátit třeba kurýrem a od novýho jim nahlásit MAC a tu oni zkusí registovat v systému a hned se ví - funguje/nefunguje? Nebo na co další čekání a nerealizování dalších kroků? Trochu mě znervózňuje rada technika poslat vyfocený štítek modemu na poradime@vodafone.cz , což je tipuju černá díra a trochu to zavání zdržováním. Očekával bych nějaký specifičtější kontakt, ale třeba jsem jen zbytečně podezřívavý. Start - Základní - Praha 2
Odesláno 13. listopadu 2024 1 rok Osobně bych se na to vybodl a vzal modem od Vodafone. Nepřetržitá záruka po dobu využívání služby a o nic se netřeba starat. U vlastního zařízení možná dobrý, ale jenom do doby, dokud nezačnou problémy. A jestli ten vlastní modem dokonce rovnou chcípne, tak smůla a člověk bez netu. - - - - -
Odesláno 13. listopadu 2024 1 rok To já mu aspoň trošku držím palce a třeba to tady konečně někdo rozlouskne. Jen by teda mohl mít Vodafone na svých stránkách postup pro variantu - chci i přes veškerá úskalí a eventuální problémy připojit BYOD modem do sítě, a co je pro to udělat od A do Z. Netuším, k čemu bude štítek, když už teď @pm.ví značku, model, eventuálně verzi firmware, MAC adresu apod. To vše snad mohlo i stačit po telefonu, tam se to mohlo zadat do systému a jen prohodit modemy a pojede nebo ne, ne? A pak ten v pronájmu eventuálně vrátit. Upraveno 13. listopadu 2024 1 rok uživatelem Technikus Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.