Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

@chatooooPěkné odpoledne, jakmile je TAC kódu modemu přidaný na Core část sítě, tak se, pokud to podporuje, může modem přihlásit jak do 4G, tak i do 5G. Síť to nijak neomezuje.

Doporučím vám zkontrolovat: 

  • nastavení SIM karty včetně tarifu s 5G
  • v menu modemu zkontrolovat, že máte nastavenou automatickou volbu sítě včetně 5G
  • u výrobce modemu si zkontrolovat, že modem podporuje v naší síti použité kombinace 4G a 5G pásem (zmíněné 5G NSA)
  • vyžádat si u výrobce podrobnou technickou specifikaci včetně podpory kombinací 4G a 5G pásem, např. n1_B20 a n3_B20  

 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Děkuji za informaci, s výrobcem jsem v kontaktu a snažíme se modem rozběhnout na 5G. Test s T-Mobile SIM kartou nás přiměl ověřit i možnost blokování ze strany Vodafonu.

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Odesláno

@chatoooonení náhodou Připojení bez kabelu Naplno na 4G a Připojení bez kabelu Naplno 5G na 4G a 5G síti? 🙂 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

@kautskym Já mám "Připojení bez kabelu - Naplno 5G". Ale modem nefunguje na 5G ani se SIM z telefonu ve kterém 5G normálně funguje. Vypadá to prostě na problém mezi modemem a sítí. S T-Mobile SIM se chytíl okamžitě na 5G.

Ještě k těm bodům doplním

  • Nemohu vyloučit, že SIM k internetu je vadná, ale v tuto chvíli to nehraje roli a tarif je 5G, alespoň to jsem objednával a i je to vidět v samoobsluze.
  • Modem je nastaven do režimu Auto: 4G/NR5G-NSA
  • Podporované kombinace 4G a 5G bandů řeším s výrobcem. V současné lokalitě je to B1 nebo B3 a n1. B1 a B3 se teď používají pro LTE-A. Na chalupě to nejspíš bude kombinace B20 a n28. Výrobce plánuje vzdálenou diagnostiku.
  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Odesláno

rozumím 🙂 

zkusil bych výměnu sim

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
  • po 5 týdnech...
Odesláno
  • Autor

Takže Zyxel udělal vzdálenou diagnostiku a zjistil, že modem nepodporuje kombinace 5G NSA bandů, které Vodafone používá. Takže jediné co pomůže je až Vodafone přejde na 5G SA. Jiný operátor mi nepomůže, na chalupě mají maximálně 4G a se špatným signálem. 

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Odesláno
A zcela jistě pomůže výměna modemu za jiný a Zyxel prodat někomu, kdo nemá VF.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

To určitě, ale s jistotou bude fungovat pouze GigaCube 5G. A ten není venkovní. Uvnitř doáhnu při nejlepším 4G rychlostí a to jsme tam kde jsme byli. Takže pokud Vodafone nemá venkovní modem který bude 100% fungovat na jejich 5G NSA, tak jakákoliv změna je možná jen k horšímu.

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Odesláno

Nemají náhodou některé ty 5G kostky (ZTE, TP-link) konektory pro externí antény? Gigacube dle popisu nemá, ale zda by toto nebylo taky jedno z řešení...

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • TC7200
  • Ostrava
Odesláno
  • Autor

Určitě by to řešení bylo, ale pořád je tu ta otázka jestli to bude fungovat. Výrobci tak nějak neuváději které kombinace bandů podporují. Prostě počkám na 5G SA. I s 60Mb/s downloadem se dá žít a latence v 5G NSA není o tolik lepší než v 4G.

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.