Jump to content

Internet bez kabelu na modemu Zyxel FWA710


Recommended Posts

Dobrý den, snažím se rozjet internet bez kabelu na modemu Zyxel FWA710. Modem sice není explicitně uveden v seznamu podporovaných, ale je to vlastně sesterský modem modemu FWA510, s tím rozdílem, že je pro venkovní použití. Venkovní modem potřebuji proto, že v místě je dobrý signál venku a uvnitř domu je rychlost 1/3 (110Mb/s vs 37Mb/s). Všechny parametry odpovídají minimálním požadavkům včetně TR-068, ale modem se se SIM kartou "Internet bez kabelu" prostě nepřipojí. 

Zkoušel jsem vyměnit SIM karty mezi mobilem a modemem. Se SIM z mobilu se bez problému modem připojí. Naopak SIM "Internet bez kabelu" nefunguje ani v telefonu, vidí síť, ale na internet se nepřipojí. APN je nastaveno na "internet" bez autentizace a TR-069 je povoleno.

Mám tedy teorii, že Vodafone blokuje všechna zařízení, která nemají explicitně povolený TAC pro podporovaná zařízení.

Je zde nějaká možnost jak toto zařízení na síti Vodafone rozjet?

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@chatooooPěkný den, pokud modem není v seznamu podporovaných, SIM karta s Připojením bez kabelu funkční nebude. Pokud podle vás všechny parametry pro používání služby modem splňuje, napište nám přes https://tam.je/forum a uveďte model modemu, přidejte jeho technické parametry a číslo, které máte přidělené k Připojení bez kabelu Naplno. A ve zprávě uveďte, že byste chtěl požádat o zařazení modemu mezi podporované.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Nejsem technický typ, tak nevím, co to obnáší a jak dlouho to trvá. Nu, ale alespoň já jsem už žádost podal 🙂 Po 51 minutách jsem se dovolal na technika, ale když došlo na variantu řešení, tak se hovor ztratil. Jinak jak se zdá, tak pokud je na půdě přichystán datový kabel a ne koaxiální, tak řešení Vodafone z nějakého důvodu nemá. Takže provrtat stropy a parotěsky. 

  • Super
  • Super
  • -
  • -
  • Liptál
Link to comment
Share on other sites

Žádost jsem podal v pátek, v pondělí se mi ozvali, že to předali technikům, co mají na starosti modemy. Tak uvidíme. Jinak na zákazniceké lince mi jen dokázali poradit, ať si koupím modem od nich a pojede to.

Tak jsem teď zapnul modem a už se chytil. Zatím jede jen na LTE a na 5G se nepřepne ani po 30 miutách. Asi to ještě není kompletně zprocesovaný. Ale vypadá to na dobré cestě.

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...