Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Něco pro zasmání 🙂 Sice to jejich zrychlení ani nepotřebuju, ale je vtipné, že to nabídnou a potom vás pošlou do pr... 😄

Screenshot_2024-08-24-10-57-17-327_com.android.mms.jpgScreenshot_2024-08-26-14-54-53-183_com.android.chrome.jpgScreenshot_2024-08-26-14-55-45-598_com.android.chrome.jpg

  • Super
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Liberec
Odesláno
  • Autor

Člověk si trochu udělá srandu z Vodafone a oni mi na oplátku hned na další týden naplánují druhou údržbu sítě 😄

 

Vážený zákazníku, 


ve vaší lokalitě budeme provádět plánovanou revizi a údržbu sítě pevného internetu. Údržba je nutná, abychom i do budoucna zachovali optimální výkon a stabilitu naší sítě.

... bude údržba probíhat v období od 02.09.2024 08:00 do 06.09.2024 18:00.

 

Ale prý si zase můžu zapnout  neomezená data, tak schválně, jak to dopadne 😄 

  • Super
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Liberec
Odesláno

V cem je problem? V dobe vypadku pevne site vam nabizi neomezena data na mobil. To je korektni, ne?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Ano, nabízí, stejně jako mi to nabízeli při údržbě tento týden, s výsledkem nabídky viz první příspěvek ... S tím bych asi měl ten problém 🙂

  • Super
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Liberec
Odesláno

Ty fáze jsou celkem 3. A výpadek na konkrétní adrese je průměrně za ten týden 1-2 hodiny dohromady. Cca 20-30 minut při pracích na metalickém rozvodu ve vchodě a až 2 hodiny v případě pracích na optice.

Tady se bude jednat o tu třetí část a tam nemusí být výpadek žádný (záleží, zda je třeba ještě něco na adrese dělat).

Jinak ta neomezená data jde aktivovat až po začátku naplánovaného výpadku a telefonní číslo musí být na stejném účtu.

Pokud bych měl pod sebou na účtu tetičku z Moravy, můžu ji aktivovat neomezená data 🙂 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Nooo

Screenshot_2024-09-02-11-38-44-740_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2024-09-02-11-48-50-113_com.android.mms.jpg

  • Super
  • Super
  • -
  • Compal CH7465
  • Liberec
Odesláno
  • Centrum péče

@HonzaLBCPěkný den, Honzo, nemusíte jen volat, klidně nám napište přes https://tam.je/forum a koukneme na příčinu. Je možné, že to třeba nejde kvůli nastavení tarifu, ale také tam může být nějaká jiná chyba nebo příčina...

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.