Přejít na obsah

HonzaLBC

Uživatel
  • Příspěvky

    4
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Super
  • Vodafone mobilní služby
    Super
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    Compal CH7465
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Liberec

HonzaLBC's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • First Post
  • Dedicated
  • One Month Later
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. To já jsem taky nechápal, v čem by mohl problém, než mě na Vodafone lince začali přesvědčovat, že to změnit nejde nebo neví nebo možná to změnit půjde, ale nějak složitě 😄 Proto jsem zkusil napsat sem, jestli s takovou změnou už má někdo zkušenost a poradí nebo jestli se ozve někdo přímo z Vodafone (někdo rozumnější než ty z linky). Jinak díky za rady a pomoc, zkusím to tedy hodit na ten odkaz a uvidíme 🙂
  2. Koukal jsem na mapu Cetinu, ten na adrese je. Koukal jsem na moji adresu na Vodafonu, nabízí optický internet (asi ten Cetin). Je možné, že T-Mobile tam má svojí optiku, tak mi nabídli tu svojí. Ale co hlavně řeším, je ten přechod, protože varianta nejdřív zrušit VDSL, čekat dva měsíce na zrušení a potom teprve zařizovat optiku nebo nejdřív zařídit optiku a potom ještě souběžně dva měsíce platit VDSL, to mi přijde trochu na hlavu ... Navíc podle Vodafone linky by šla jenom to první varianta - dát výpověď a čekat a teprve po zrušení bych teprve mohl objednat nový internet.
  3. Dobrý den, vzhledem k tomu, že Cetin už dotáhl optiku na moji adresu, tak teď řeším změnu internetu, ze starého VDSL internetu na optiku. Protože mám nyní internet VDSL, neomezený Premium 5G mobilní paušál a televizi u Vodafonu, tak jsem nejdřív zkusil zavolat na Vodafone linku … Výsledek volání (několik pokusů): 1) To nejde změnit … 2) To nevím, jak to řešit, zkuste si zavolat jinam … 3) To nejdřív musíte vypovědět starý internet, počkat si, než proběhne výpovědní lhůta a až potom dojde k úplnému zrušení, tak zkusit objednat optiku … 4) Bla bla bla nejde to … Takže jsem zkusil JEDEN telefonát na T-Mobile: Není problém zřídit optiku, díky přenosu přes OKU je změna okamžitě po zapojení, žádné čekání na výpověď. Na Vaší adrese máme zvýhodněnou cenu na 24 měsíců (nabídka v příloze, výhodnější než VF), když přejdete i s TV a mobilem, tak to můžeme spojit a nabídnout stejný neomezený Premium 5G se slevou 50 % také na 24 měsíců (za 670 Kč) … S Vodafone linkou jsem to už vzdal, zkusím to ještě tady. Předpokládám, že by i Vodafone mohl zvládnout plynulou změnu internetu a nabídnou slevu na mobil (v retenci ho běžně nabízí za 654 Kč), ale pokud to opravdu NEJDE, tak po mnoha letech u VF to vidím na kompletní přechod k T-Mobile …
  4. Dobrý den, chtěl jsem se prosím zeptat, jestli někdo už nemá zkušenost nebo nějaký nápad, jak reklamovat opakované chyby vyúčtování a jak je dotlačit k opravě chyby do budoucna? Mám mobilní paušál a pevný internet. Vzal jsem si nový mobil se slevou s podmínkou minimálního plnění (součet ceny mobilního paušálu a pevného internetu), ale zatím v každém vyúčtování vznikne chyba (zatím první čtyři vyúčtování), že systém vezme jen částku za mobilní paušál, k tomu dopočítá poplatek do minimálního plnění a teprve potom přičte cenu za pevný internet. Pokaždé jsem zavolal na Vodafone linku, doklikal jsem se až k operátorovi, popsal problém, s operátorem jsme si ujasnili, že je to chyba systému, operátor vystavil dobropis na ten doplatek minimálního plnění (protože tím pevným internetem splnuji podmínku minimálního plnění), ale že nemůže řešit, proč se ta chyba pořád opakuje, že může řešit až konkrétní reklamaci vyúčtování. Takže si mám teď dva roky volat každý měsíc a reklamovat každé vyúčtování, dokud mi neskončí podmínka minimálního plnění … Bezva řešení, ale to opravdu nechci ☹ Děkuji
×
×
  • Vytvořit...