Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

před 2 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Placená by měla být pouze veřejná fixní IPv4, nikoliv dynamická. Tu snad VF stále home userům ještě dává gratis (a teď jich navíc bude mít habakuk, když všem nechal už jenom jednu).

A všem, co doteď měli DS-lite ji dal 😉 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

@Marek-26A jak je to teda teď s lidma co měli dynamickou v4 bez DS-lite? Protože já přes dhcpv6 nedostanu ani prd. Přijde mi, že u téhle skupiny zákazníků se nezměnilo vůbec nic.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

@lennyMám taky ten dojem. Doufám, že jsme v pořadí.

  • Super, Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465
  • Zlín

Zařídil jsem si u operátora IPv4 adresu a přepnul jsem si Vodafone router do režimu modem a router ve své domácí síti používám TP-Link. Rozjel jsem OpenVPN v uživatelském rozhraní TP-Linku, jen se mi stále nedaří se připojit ke své domácí síti zvenku. Stále mi OpenVPN klient na zařízení připojenému k internetu píše timeout error. Nevíte co s tím?

Je v TP-Linku nastaveno "Dynamické DNS" s poskytovatelem služby "TP-Link" a v klientovi se pak připojení odehrává právě na "něco".tplinkdns.com?
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Ano, nastavil jsem si DDNS a připojuji se ke své domácí síti. V logu mi OpenVPN vypisuje zprávu "UDP send exception: send: Can´t assign requested address". Zkoušel jsem také ping na svoji veřejnou adresu, ale ten je bez odpovědi. Možná tyto pakety blokuje síť operátora?

Zkus otevřít Config v poznámkovém bloku a podívat se co je tam uvedeno, mělo by to vypadat takto (pod posledním řádkem je ještě certifikát, ale ten sem kopírovat nebudu, ty ho tam samozřejmě necháš):

client
dev tun
proto udp
float
nobind
cipher AES-128-CBC
comp-lzo adaptive
resolv-retry infinite
remote-cert-tls server
persist-key
persist-tun
remote "něco".tplinkdns.com 1194
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Díky za odpověď. Ano úpravu config souboru jsem vyzkoušel. Zadával jsem tam jak www adresu, tak ip adresu routeru, kterou jsem našel v uživatelském rozhraní routeru. I přes to se nemůžu připojit k síti vzdáleně ani ji pingnout. 

Co to je vlastně za OpenVPN klienta a odkud se připojuješ? Mobil? Nebo nějaký PC/NB? Asi bych hledal chybu tam, protože pokud v routeru TP-Link běží OpenVPN server, tak s tím nebývá žádný problém. Jenom pro pořádek, tak v nastavení OpenVPN serveru je potřeba mít "Klientský přístup: Internet a domácí síť". A jestli je ten TP-Link nějaký novější (např. AX20 v3.0), tak by mohl podporovat i WireGuard.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Zkontroloval jsem znovu nastavení a připojení a nyní vše funguje tak, jak má. Díky za pomoc. Zkusil jsem se připojit k NAS z jiného počítače a zjistil jsem, že jsem se na předchozím PC přepsal při úpravě konfiguračního souboru a tím pádem jsem se připojoval na špatnou adresu.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.