Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Tak jsem si to pustil taky, nějaký děti tam staví tábor v lese, pak lezou pod zem. Deset minut jsem čekal, až začnou mluvit. Obraz se ani jednou nesekl, zvuk sedí do pusy. Vyřešilo by to se přestěhovat do lokality kde to funguje... 😀

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

No tak jsem to pustil znovu, a žádné problémy co popisujete nemám.

Nahrál jsem kousek, zrovna šla reklama. V tom filmu toho moc nenamluví.

Sleduji na TV Samsung ..

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
před 16 hodinami, Standa napsal:

A k tomu "obsahu", za ten vždy odpovídá provozovatel programu nikoli distributor programu.

Pokutu vždy dostane držitel licence.

(...no, sice existuje pojem broadcaster, ale dobrá tedy. Poslední příklad - Třeba: odpovědnost za šíření konspirací nemají tedy rozesilatelé řetězových mailů, ale jen a pouze ten, kdo napsal původní. Ti rozesilatelé jsou jen idioti, kteří to dělají z blbosti nebo za peníze - moment, za peníze?)

Nicméně, opusťme tedy rovinu morální a vrátíme se k rovině technické. Tím se dostáváme zpět k mé původní otázce, má-li VTV na vstupech něco čemu se říká/říkalo "kopr" (kontrolní pracoviště), tedy zda kontroluje technickou kvalitu přebíraných programových streamů.
Z toho, co jsem se tedy zde dozvěděl vyplývá, že "vysilatel" není odpovědný a pouze dál distribuuje to, co na vstup dostává Takže ti s rozjetým zvukem oproti obrazu nechť si stěžují u toho, kdo VTV stream dodává. Vysilatel přece podle tohoto názoru nenese odpovědnost, že. Hodně štěstí :-)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Když všichni, tak já taky - tento kanál nesleduji vůbec, ale ano, na DVB-C se teď předbíhá obraz oproti zvuku.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Tvůj příměr k řetězovým e-mailům s konspiracemi je absurdní.Pravdu v tomto případě máš jedině v tom,že ti lidé,kteří tyto e-maili šíří jsou hloupí.Oni tomu ale věří.Budiž.

A teď k těm chybám.Já ,jakožto zákazník,který odebírá od nějaké společnosti,a je jedno jestli je to O2,TM,VF nebo někdo jiný,tv službu a zjistím,že je na nějaké stanici problém,třeba opožděný zvuk vůči obrazu,tak to řeším s tím daným poskytovatelem,s kterým mám uzavřenou smlouvu.A to je v tomto případě VF.A VF,když zjistí,kde je chyba,může být i na jeho straně,měl by zjednat nápravu.Když ale zjistí,že chyba je na straně poskytovatele stanice,tady se v tomto případě bavíme o KVIFF,tak VF to řeší s KVIFF.Protože s touto společností uzavřel smlouvu.Vždycky to musíš řešit s tím,s kým máš uzavřenou smlouvu.Zákazník-VF,VF-KVIFF.Se mnou,s tebou ani s nikým jiným se KVIFF bavit nebude.

Upraveno uživatelem namec

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Čímž jsi potvrdil, že za technickou kvalitu obsahu odpovídá vůči koncovému zákazníku dodavatel (distributor) a ne výrobce streamu. Ať už je chyba tam či tam, řešit to musí vůči zákazníkovi v tomto případě VF. Trvalo to, ale díky :-)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Že je zodpovědný Vodafone za technickou kvalitu je snad jasné každému, jemu patří dráty, kabely, vysílače a další technické věci kterými se to k tobě dostane.

Ale ty tvrdíš, že je Vodafone zodpovědný i za obsahovou stránku kterou mu dodá třeba Nova (o čem ten film je, kdo v něm hraje, co tam kdo řekne...). A to je totální blbost.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
před 46 minutami, Medvěd napsal:

Čímž jsi potvrdil, že za technickou kvalitu obsahu odpovídá vůči koncovému zákazníku dodavatel (distributor) a ne výrobce streamu. Ať už je chyba tam či tam, řešit to musí vůči zákazníkovi v tomto případě VF. Trvalo to, ale díky :-)

Ano,vůči koncovému zákazníkovy je VF zodpovědný za kvalitu,ale vůči Vf je za kvalitu zodpovědný výrobce streamu/tv stanice.Zákon padajícího hovna.Koncový uživatel-VF-výrobce.Když VF uzavře smlouvu s poskytovatelem na dodání programu ve 4K a on mu začne posléze dodávat kvalitu v SD,tak za to nemůže VF,ale ten dodavatel programu a VF musí sjednat nápravu s ním.Ano,koncový uživatel bude bombardovat VF,ale jak jsem psal,VF musí sjednat nápravu s dodavatelem.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Slova, slova, slova. Teď se vrať na začátek. A tam je jako reakce na stížnosti koncových uživatelů na kvalitu dodávaného produktu otázka, zda VF kontroluje příchozí signál. Možná kdyby místo teoretizování uživatelů a obrany VF někdo právě z Vodafonu (kteří tady normálně jsou pořád a vše vědí a občas mažou) jako nejvíce povolaní rovnou odpověděl, bylo by vše vyřešeno.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Na diskuzní fora se píšou slova.Když to bude video platforma,budou se vkládat videa.Ano na začátku si dal dotaz,jestli VF má vstupní kontrolu signálu.Na to nikdo nereagoval .Reakce započali až na dotaz @dad18,jestli VF zodpovídá za signál,který dostává od dodavatele.A ty si začal psát o tom,že VF odpovídá za to,co dodavatel pouští za program a ne jakou má technickou kvalitu.VF nezodpovídá za program.Na to je jiný kontrolní orgán a to je RRTV.Ano,asi by měl mít kontrolu nad tím,v jaké kvalitě příjímá signál od dodavatele.Ale prvotní výstupní kontrolu,v jaké kvalitě odchází signál k VF,je na straně dodavatele(Nova,Prima,KVIFF atd).A jestli to dodavatel przní,VF to pouští dál,je potom vizitka VF a nesmí se divit,že ho zákazník bombarduje o nápravu.Jinak už sis mohl všimnout,že VF tady reaguje stylem"Zeptej te se mě na co chcete,já vám na co chci odpovím".

Upraveno uživatelem namec

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community