Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ještě, že si držím druhý inet. Tyhle starosti mě minou.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Pro mne to není kritické. Jen mne to pobavilo. 

V nejhorším mám v NTB SIMku 1TB od O2. Tak bych přežil 😄

Upraveno uživatelem Sparrow

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
  • po měsíci...
Odesláno

17.10.24 mi přišel e-mail také ohledně té "modernizace síťě" - od 21.10.24 do 25.10.24, výsledkem bylo, že můj tarif 1000/50 zmizel z nabídky Vodafone, ve dnech kolem této údržby sítě se nabízelo na mé adrese (Praha 4 Nusle) jen max 250/25 mbps, přitom před pár týdny to bylo klasicky max 1000/50, nyní 30.10.24 Vodafone nabízí max 500/50, tak nevím co si o té modernizaci mám myslet, kontaktoval jsem Centrum péče a oni mi jen napsali, že to tak je - 21.10.24 že vidí také max 250/25 na mé adrese, ale pro mě se nic nemění.

Mě spíše zajímá, proč je aktuálně na mé adrese max 500/50, když by logicky měl Vodafone vše časem zlepšovat a zrychlovat, nebo to má být opačně?

 

Asi už sem moc starej a tomuhle světu nerozumím ...

  • -
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 4 Nusle
Odesláno

Já a síť má nějakou kapacitu, v některých oblastech ke síť sdílená s TMCZ, pokud se síť vyčerpala , tak je opravdu možné, že je nabízena nizsi rychlost než máte teď. Jak psal Vodafone na Vas by vyčerpání kapacity nemělo mít vliv 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor
před 6 hodinami, Vlasek napsal:

17.10.24 mi přišel e-mail také ohledně té "modernizace síťě" - od 21.10.24 do 25.10.24, výsledkem bylo, že můj tarif 1000/50 zmizel z nabídky Vodafone, ve dnech kolem této údržby sítě se nabízelo na mé adrese (Praha 4 Nusle) jen max 250/25 mbps, přitom před pár týdny to bylo klasicky max 1000/50, nyní 30.10.24 Vodafone nabízí max 500/50, tak nevím co si o té modernizaci mám myslet, kontaktoval jsem Centrum péče a oni mi jen napsali, že to tak je - 21.10.24 že vidí také max 250/25 na mé adrese, ale pro mě se nic nemění.

Mě spíše zajímá, proč je aktuálně na mé adrese max 500/50, když by logicky měl Vodafone vše časem zlepšovat a zrychlovat, nebo to má být opačně?

 

Asi už sem moc starej a tomuhle světu nerozumím ...

Mám stejnou zkušenost. Nicméně v průběhu času po modernizaci se náhle v nabídce objevil tarif 1000/100. Usuzuji tedy, že avizovaná modernizace je jen začátek delšího procesu navýšení kapacity sítě.

  • Super+
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
Odesláno

@VlasekTa modernizace má 4 fáze. Průzkum/mapování/příprava, výměnu prvků, dodělávky, a nakonec spuštění OFDMA a druhého OFDM kanálu. U Vás probíhala teprve ta první fáze. Takže k navýšení kapacity je ještě dlouhá cesta. Jinak obecně, síť má nějakou kapacitu a Vodafone si hlídá vytížení, aby jí neprodala víc, než v daném místě má, tedy aby všichni dostali to, za co si platí. Proto v některých lokalitách nejsou dostupné ty nejrychlejší tarify. Kromě modernizace v těchto případech probíhá i dělení sítě na menší segmenty. U Vás konkrétně není problém s kapacitou v downloadu, ale spíše v uploadu. Na stejném uzlu jsem několik let bydlel 🙂 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

No u nás to právě probíhá. Už cca hodina a půl. A neomezeny data si nemůžu aktivovat z důvodu že u nás nic neni ☹️

Screenshot_2024-10-31-11-25-19-108_com.android.chrome.thumb.jpg.0f97914750b9125e825349e2e664c7ab.jpg

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

@SparrowPokud už u svého čísla neomezená data používáte, tento balíček si zapnout nemůžete. Svá neomezená data však bez obav můžete využít jako "záložní připojení"

https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/free-data-day/

Upraveno uživatelem kautskym

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Nepouživám, mám Red Basic s 4+2 GB dat 🙂

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

tak tam by to určitě jít mělo 🙂 

@Sparrowtaké záleží jká data si chcete zapnout: Využít také můžete přímý odkaz pro neomezená data na 24 hodin nebo neomezená data na 7 dní

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.