Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

A je někde seznam míst, kde už je síť modernizována?

  • Premium
  • -
  • Family
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha Zbraslav
Odesláno
  • Centrum péče

Žádný seznam k dispozici nemám, takže to víc upřesňovat nemůžu...

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Tak po týdení modernizaci sítě je viditelná změna hodnot SNR/MER (dB) kde před modernizací bylo od 36 - 38 SC-QAM a 40 OFDM. Po modernizaci 32 - 34 a OFDM 33.

Hodnoty Rx. Výkon (dBmV / dBµV) prakticky totožé před i po modernizaci.

Hodnoty upload Tx. Výkon (dBmV / dBµV) bylo 30 - 31 po modernizaci je 39.

Rychlost UP i DOWN v pořádku a bez výpadků.

  • Super+
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
Odesláno

@hanes03no tak to se ta údajná modernizace teda moc nepodařila, to začni kontrolou kabeláže doma a pokud nedojde ke zlepšení tak kontaktují Vodafone, protože ty hodnoty SNR jsou už na dolní hranici  použitelnosti.

Docela se divím že to jede bez výpadku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Kabeláž je v pořádku. Změna byla jen na straně Vodafonu. Zatím je vše OK tak to neřeším. 

Jen pro zajímavost přidávám aktuální printscreen.

 

 

Snímek obrazovky 2024-04-06 112227.png

Snímek obrazovky 2024-04-06 112301.png

  • Super+
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
Odesláno

Ty hodnoty SNR jsou opravdu velmi špatné, v podstatě pod dolní hranicí použitelnosti, měl bys kontaktovat Vodafone bez ohledu na to jestli ti to funguje nebo ne, protože, takhle by to být rozhodně nemělo a evidentně tam mají nějaké technický problém.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Pro jistotu jsem ještě restartoval modem a hodnoty jsou opět v pořádku. Vcelku to nechápu byl jsem přesvědčen, že zobrazované hodnoty jsou nějakým způsobem aktuální, ale asi tomu tak není.

Aktuální hodnoty:

Snímek obrazovky 2024-04-09 182059.png

  • Super+
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
Odesláno

Jo teď už je to ok, s tím žes restartoval modem jsem tak nějak počítal, ale evidentně na to musím furt upozorňovat, jinak modem by měl ty hodnoty aktualizovat sám po obnovení. stránky.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Modem jsem při špatných hodnotám restartoval několikrát, ale vždy jsem dostal stejné. Poté jsem to už vzdal a po pár dnech, když jste psal, že to mám řešit tak před zavoláním na Vodafone jsem modem restartoval. Jinak jsem se do modemu přihlašoval každý den a hodnoty byly pořád stejné až po restartu se změnily.

Upraveno uživatelem hanes03

  • Super+
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
  • po měsících...
Odesláno

Tak nevím kdy to u mne vypukne 😄

V patek 20.9. mi přišla tahle SMS: 

image.thumb.png.96e7efb2473259388d0aca641083c4e7.png

 

Dneska 26.9. tenhle email:

vdf_udrzba.thumb.png.e0796f082994ab7e414ffa853d6e6f47.png

 

Ve výpadcích mám tohle info 😄

vdf_udrzba_2.thumb.png.bbcc824f74c7d42a104149e906cab7ec.png

 

A dnes jsem si jen tak ze srandy zkusil podle toho odkazu z SMS vyzvednout vy neomezený data.

Nepotřebuju je, v práci a doma WiFi a na tu chvíli v tramvaji mi stačí ty 4Gb, ale chtěl jsem zkusit jak to funguje 😄

A nemám nárok prej až bude modernizace sítě Tak to zkusím třeba příští týden, snad se to povede 😄

 

vdf_udrzba_3.thumb.png.b0a84a7d7d3d3ee25fc742b5e24b8037.png

 

Jinak zatím jsem žádný výpadek nepocítil, na NTB jsem v permanentním VPN spojení domu. A v práci a v hospodě koukám na seriály, takže bych si snad všiml.

Tak se dočkám třeba příští týden, mám 3 řady Dextra stažený na externím HDD tak to snad přežiju. 

 

PS: Neztěžuji si, ale jen pro info a pobavení jak to může i probíhat 😄 

 

 

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.