Jump to content

Přechod z HBO Max na Max


kautskym
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

V 23. 5. 2024 v 13:17, Filio napsal:

Děkuji za tento workground 

Není to workground ale workAround = obejití problému / alternativní řešení.

  • Agree 1
  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Link to comment
Share on other sites

Dobrý den, hlásím stejné potíže jako Tom, app Max přeinstalována, přihlásím se ke svému účtu (vidím jednotlivé uložené profily) a chce obnovit předplatné, v sekci předplatné píše Nemáte předplatné..... že by nějaká chybka??  🤔 ale kde? ...Vodafone nebo Max ...... 

  • Premium
  • Super, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Dobrý den, od neděle 26.5. mám stejné potíže s HBO MAX. Svůj účet vidím. Mohu ho spravovat, ale nic nemohu spustit. HBO si myslí, že nemám aktivní předplatné a chce ho obnovit. Zkoušel jsem resetovat heslo. Propojovat s operátorem a nic nepomohlo, Problém je jak na PC tak i na TV.

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Já jsem dosud nepřešel,  až jsem šel na starou adresu HBO MAX a po kliknutí na tlačítko přechodu na MAX se mě to ani nezeptalo na heslo, vše se rovnou spustilo a můžu se dívat na co chci. Nevím, jestli mě to po pár dnech nevykopne, ale zatím to funguje.

  • Agree 1
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Link to comment
Share on other sites

Problém s Max. Účet v pořádku, ale kdy ž chci sledovat Max, chce po mě předplatné. Propojení s Vodafone jsem zkoušel nejrůznějšími způsoby na různých zařízeních - nic. Buď se číslo plátce tváří jako neplatné nebo hláška, že jsem již registrován a ať se zkusím přihlásit přímo mailem a heslem. V tom případě opět - nemáte předplatné.

  • Premium Fibre
  • Red Maxi
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Hlučín
Link to comment
Share on other sites

Dobrý den, jen se přidávám s totožnými problémy od soboty. Předtím to cca 2-3 dny šlo. Přihlásím se a to je tak vše, chce to obnovit předplatné. 
Infolinka Vodafone, že u nich žádný problém není a ať si zavolám na Max. Na infolince Max mi bylo řečeno, že od Vodafone dostali požadavek, že můj účet byl pozastaven a proto mi to nejde, ať se spojím s Vodafone. Tak si mě přehazují jako horkou bramboru. Dnes opět voláno na infolinku Max a bylo mi řečeno, že se to již řeší společně s Vodafone. Takže je to nějaký hromadný kiks.

  • Premium
  • Super
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

Kolegové potvrdili, že už se jim to podařilo opravit a nejdéle během víkendu už by měly být všechny účty v pořádku funkční. Kdyby náhodou ne, tak to prověříme individuálně na zákaznické lince 800 77 00 77 nebo případně stačí napsat přes https://tam.je/forum/ 🙂 

  • Like it 1
  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Link to comment
Share on other sites

Dostal jsem dnes e-mail od podpory Max, že problém byl vyřešen a je to opravdu tak, již to funguje po týdenním výpadku. Ale na jaké straně (Vodafone či MAX) byl problém jsem se nedozvěděl.

  • Premium
  • Super
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...