Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
V 23. 5. 2024 v 13:17, Filio napsal:

Děkuji za tento workground 

Není to workground ale workAround = obejití problému / alternativní řešení.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno

Dobrý den, hlásím stejné potíže jako Tom, app Max přeinstalována, přihlásím se ke svému účtu (vidím jednotlivé uložené profily) a chce obnovit předplatné, v sekci předplatné píše Nemáte předplatné..... že by nějaká chybka??  🤔 ale kde? ...Vodafone nebo Max ...... 

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno

Dobrý den, od neděle 26.5. mám stejné potíže s HBO MAX. Svůj účet vidím. Mohu ho spravovat, ale nic nemohu spustit. HBO si myslí, že nemám aktivní předplatné a chce ho obnovit. Zkoušel jsem resetovat heslo. Propojovat s operátorem a nic nepomohlo, Problém je jak na PC tak i na TV.

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Já jsem dosud nepřešel,  až jsem šel na starou adresu HBO MAX a po kliknutí na tlačítko přechodu na MAX se mě to ani nezeptalo na heslo, vše se rovnou spustilo a můžu se dívat na co chci. Nevím, jestli mě to po pár dnech nevykopne, ale zatím to funguje.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Problém s Max. Účet v pořádku, ale kdy ž chci sledovat Max, chce po mě předplatné. Propojení s Vodafone jsem zkoušel nejrůznějšími způsoby na různých zařízeních - nic. Buď se číslo plátce tváří jako neplatné nebo hláška, že jsem již registrován a ať se zkusím přihlásit přímo mailem a heslem. V tom případě opět - nemáte předplatné.

  • Premium Fibre
  • Red Maxi
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Hlučín
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, možné potíže s nefunkčním předplatným do MAX už řeší naši technici společně s Warner Bros. Discovery, tak snad to bude co nejdřív v pořádku 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Dobrý den, jen se přidávám s totožnými problémy od soboty. Předtím to cca 2-3 dny šlo. Přihlásím se a to je tak vše, chce to obnovit předplatné. 
Infolinka Vodafone, že u nich žádný problém není a ať si zavolám na Max. Na infolince Max mi bylo řečeno, že od Vodafone dostali požadavek, že můj účet byl pozastaven a proto mi to nejde, ať se spojím s Vodafone. Tak si mě přehazují jako horkou bramboru. Dnes opět voláno na infolinku Max a bylo mi řečeno, že se to již řeší společně s Vodafone. Takže je to nějaký hromadný kiks.

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Měl jsem potíže s MAX a přihlášením viz. výše. Od dnešního dne 30.05.2024 17:05 už vše u mě běží v pořádku.

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Kolegové potvrdili, že už se jim to podařilo opravit a nejdéle během víkendu už by měly být všechny účty v pořádku funkční. Kdyby náhodou ne, tak to prověříme individuálně na zákaznické lince 800 77 00 77 nebo případně stačí napsat přes https://tam.je/forum/ 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Dostal jsem dnes e-mail od podpory Max, že problém byl vyřešen a je to opravdu tak, již to funguje po týdenním výpadku. Ale na jaké straně (Vodafone či MAX) byl problém jsem se nedozvěděl.

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.