Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Když už je tu řeč o tom DO, přestalo mi na něm fungovat ovládání hlasitosti. Na pobočce v TP mi ho sice vyměnili za jiný, ale fungovalo to necelý měsíc a už to opět nejde. Má s tím někdo podobnou zkušenost, nebo mám jen já takovou smůlu, že se objevila stejná závada? 

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

A není ta chyba v ovládání hlasitosti způsobená třeba tím, že ten ovladač máš napárovaný s neexistujícím televizorem ?

ovladač potom namísto ovládání interního zvuku set-top boxu, ovládá hlasitost přímo v televizoru a pokud máš tedy jinou značku televizoru než se kterou je to napárované, tak ovládání hlasitosti zvuku nefunguje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
před 5 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

Je to tak, funkce HDMI CEC oficiálně podporovaná není, ale je poměrně dobře fungující náhradní varianta, na kterou už tady odkaz padl: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/sparovani-dalkoveho-ovladani/

Hdmi cec má mnoho funkcí, takže nelze moc považovat za náhradu to, že dálkový ovladač po spárování umí k TV vysílat volume plus a minus.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

@tomusTím to myslím nebude. Spárovat DO s televizorem jsem se pokoušel bezprostředně po výměně STB za cihlu, což je už docela dlouhá doba. Tehdy se to nepodařilo (mám tel. Finlux a tento model nejspíš nespolupracuje), takže jsem přesně podle návodu spárování zase zrušil a od té doby to znovu nezkoušel. Po celou dobu ovládání hlasitosti normálně fungovalo a přestalo to samo od sebe, aniž bych s tím něco dělal. Po výměně ovladače na pobočce to zase normálně fungovalo, ale jen necelý měsíc. Tlačítka zesílení a zeslabení hlasitosti znovu najednou přestaly reagovat., takže teď je nutné zvuk regulovat ovladačem TV: 

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno
před 25 minutami, RichardHorcic napsal:

Tehdy se to nepodařilo (mám tel. Finlux a tento model nejspíš nespolupracuje), takže jsem přesně podle návodu spárování zase zrušil a od té doby to znovu nezkoušel.

No, zítra tedy znova zkusím. Jinak asi další návštěva pobočky a výměna...

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

ještě EPILOG k mému původnímu problému... mimochodem doteď se nikdo nevyjádřil ani z Vodafone ani tady z řad uživatelů - takže možná veřejné tajemství ? - na

jakou vzdálenost funguje DO u standardního STB... Já jsem při své asi 30.návštěvě pobočky vyměnil STB v rámci reklamace za nový a ejhle - funguje to úplně stejně blbě !!!

takže se vracím zpět k původnímu příspěvku, je vůbec možné aby v 21.století fugoval DO na vzdálenost na 2m ???    BUDOUCNOST JE ÚŽASNÁ (cituji Vodafone z krabičky

těchto nefunkčních krámů... ) takže mě tímto Vodafone zlomil k pořízení STB Premium a já zde mohu zodpovědně prohlásit, že varuji všechny před pořízením toho standardního !

Upraveno uživatelem toni007

Odesláno

Mám ten prémiový, a před chvíli jsem to zkusil z 5 metrů. V pohodě funguje. Ten standardní jsem nikdy neměl, takže u něj nevím.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Ano jasně, bluetooth technologie je o něčem jiném, dotazy od začátku byly směřované na IR DO standardního STB, je to pro Vodafone ostuda...

 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.