Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

 

už minimálně týden nám nefunguje zpětné přehrávání ani nahrávky, při poukusu o puštění se objeví černá obrazovka, nic to neháže za chybu ani to nic nepíše. Restartování sme zkoušeli, k internetu je to připojeníý Neví někdo, co s tím může být?

 

Díky moc,

N. 

 

Odesláno

A na čem to přehráváte ? na set-top boxu, nebo na chytrém televizoru přes aplikaci ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

V neděli večer ČT program nefungovalo přehrávání na set-boxu, ani přes aplikaci. Na set-boxu černá obrazovka, v aplikaci se stále točí červené kolečko.

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @NKLa @Jardabr, pokud potíže ještě evidujete, tak nám prosím napište víc podrobností přes https://tam.je/forum/. Případně nám zavolejte na 800 77 00 77, podíváme se na to  našimi techniky.

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

S nahrávkami mám také problém. Některé nejdou  přehrát a pak z ničeho nic třeba zmizí, ale to už delší dobu. Nyní nahrávám si seriál z JOJ Family a chybí třeba  konec cca. 3-5 minut, nebo začátek klidně i 10 minut.

To samé je i u filmů. Což je obrovská chyba.

A u mne to trvá od listopadu loňského roku. Přitom nic nemažu a místo volné mám. Přehrávám to v telefonu nebo v TV Samsung. Všude stejné.

  • -
  • -
  • TV Komplet
  • CA modul, nepřehledný HD box
  • Frýdek
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Dnes jsem zaznamenal stejný problém, jaký je popsán v úvodních příspěvcích - na Premium Boxu se nahrávky nepřehrají, u zpětného přehrávání problikne nějaký jednořádkový nápis (tak rychle, že se nedá přečíst) a poté černá obrazovka, v aplikaci (na Chromecast) při snaze o přehrání pouze "načítací" kolečko.

 

Včera při zapnutí boxu chyběly nahrávky z tohoto týdne, po restartu se zobrazily a vše fungovalo normálně, teď jsou zobrazeny všechny (včetně nahraných dnes), ale nelze je spustit. 

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno
Odesláno
V 4. 3. 2024 v 12:32, pol241 napsal:

a chybí třeba  konec cca. 3-5 minut, nebo začátek klidně i 10 minut. To samé je i u filmů. Což je obrovská chyba.

Na tohle upozorňuju od samého začátku, bohužel ale tak jako už tradičně, marně. Skoro žádný pořad, (snad jen hlavní zprávy) nezačíná přesně podle času v EPG. Vždycky  je tam nějaké zpoždění. A stejně tak přesně žádný pořad nekončí, o ten zpožděný začátek se samozřejmě konec pořadu protáhne. Což samozřejmě VF neřeší a striktně se drží časů v EPG. Takže už ani nepamatuju, kdy se mi podařilo nějaký pořad dokoukat až do konce...

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Včera zpětné shlédnutí taky blbnulo - hlásilo chybu - Nelze přehrát opakovaně, nebo něco podobného.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.