Jump to content

rebo

User
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Super
  • Vodafone mobile services
    -
  • Vodafone television
    ALLinONE
  • Vodafone devices and apps
    Vodafone Station WiFi 6
    Vodafone TV 3 box
  • City
    Brno
  • Speedtest.net

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

rebo's Achievements

Level 5

Level 5 (5/14)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

2

Reputation

  1. Umožňuje TV Play (alespoň tak ten popis chápu) hlasové ovládání bez použití dálkového ovladače? Nebo jde o plánovanou funkci (teď jsem už tuto pasáž v popisu na webu Vodafone nenašel)?
  2. @dad18Nechci se hádat, možná se mýlím, ale opravdu mám dojem, že zpočátku nebylo možné ani řazení kanálů. Asi by se to dalo zjistit podle starších příspěvků tady na fóru. I u prémiového STB se bez spárování dala regulovat hlasitost nezávisle na nastavení TV, ale po spárování na Volume/Mute na ovladači STB reagoval televizor (hlasitost STB se už regulovat nedala) a hlasitost pak byla výrazně nižší (tj. při nastavení maximální hodnoty na TV a nezávisle i na STB před spárováním byl zvuk mnohem hlasitější než při nastavení maximální hlasitosti pouze na TV po spárování). Pokud by Vám šlo jen o zapnutí, možná ani párovat nemusíte. Já jsem si VTV3 ještě ani nespároval, po jeho zapnutí se zapne i TV. A to mám hodně starou televizi, myslím, že novější nějaké zapnutí externím zdrojem (či jak se ta funkce jmenuje) bude mít taky. Vypnout se ale musí ovladačem TV (nebo automaticky při absenci signálu).
  3. Neříkám, že jsem o k výměně rozhodnutý, ale pokud budou zkušeností s ním dobré, časem proč ne. K pořízení VTV3 jsem se nakonec rozhodl až po delší době a nelituji. Když pominu nedostatky, o kterých jsem díky tomuto fóru předem věděl, tak jsem spokojený víc než s Prémiovým STB. I když nepočítám android a možnost aplikací (což je samozřejmě hlavní výhoda), tak při srovnání stejných funkcí. U nahrávek oceňuji třeba to, že (alespoň zatím) vždy při pokračování ve sledování naváže přehrávání opravdu tam, kde jsem minule skončil a ne kdekoliv jako u předchozího typu, líbí se mi i při zrychleném posunu označení plánovaného konce. Nebo i takové drobnosti jako údaj o době uložení nahrávky ve dnech (ne až poslední měsíc). Nemožnost dostat se k nahrávkám jedním tlačítkem je určitě nedostatek, ale ten byl zpočátku i u prémiového STB, stejně jako nemožnost skrytí a dokonce ani řazení programů. Doufám, že podobné nedostatky budou časem odstraněny. Možná - to je další důvod proč o vyměně za TV Play uvažuji - dříve u něho coby "vlajkové lodi" (nevím, zda jsou boxy natolik shodné, aby mohl být stejný upgrade použit v obou). Podle toho, že operátorka v call centru VTV3 neznala mě už tehdy napadlo, jestli se náhodou nechystá nějaká vylepšená verze která ho postupně nahradí a nepřekvapilo by mě, kdyby byl postupně vyřazen z nabídky.
  4. Pokud bych se rozhodl pro TV Play (ke "kabelovce", ne IPTV) je možné ho získat na pobočce? U VTV 3 byl údajně nutný výjezd technika, ale když jsem si ho nakonec objednal, tak stejně šlo o samoinstalaci a práce technika spočívala v tom, že mi ho strčil do ruky.🙂. Mimochodem, nechci rýpat, ale nebylo by lepší sjednotit označení a zůstat u číslovek? Takhle (STB, Prémiový STB, TV Box 3, TV Play) je nabídka tak zmatená, že se v ní asi nevyznají ani zaměstnanci Vodafone - když jsem si nedávno objednával VTV 3, operátorka call centra o něm vůbec nevěděla, nabízela mi Premium a že mají v nabídce i něco jiného zjistila až když si mnou uváděný název vygooglila.
  5. Může jít o technický problém, já jsem měl podobnou zkušenost před rokem (viz zde: https://www.techforum.cz/topic/62368-samovolné-mazání-nahrávek/#comment-466777). Některé samovolně smazané nahrávky se po čase opět objevily (mám dojem, že někdy pomohl i restart STB vytažením ze sítě).
  6. @bnoneDěkuji, informací o nahrávání jsem si na jejich stránkách mohl najít opravdu sám.🙂 Že je možné instalovat aplikaci na Android boxy a tedy i Vodafone TV Box 3 vím, ptal jsem se, jestli Vodafone aplikace, které konkurují jeho službám (což IPTV je), na svém zařízení nějak neblokuje. Ne pouze Pecku, ale obecně jiné internetové televize.
  7. Co jsem se v rychlosti podíval na nabízené programy, tak bych o ní možná, zatím coby doplněk Vodafone TV (kvůli STV 2, Brno apod.), uvažoval. Nevíte, prosím, jestli: 1) umožňuje nahrávat pořady nebo jenom zpětné přehrávání, případně jak dlouho nahrávky uchovává? 2) je možné nainstalovat aplikaci na Vodafone Box 3, nebo jsou aplikace IPTV - nejen Pecka - omezené (když jde o konkurenci Vodafone)? Možná se mýlím, ale myslím si, že takové malé začínající služby by mohly být k požadavkům zákazníků vstřícnější a flexibilnější než ty velké.🙂
  8. rebo

    EPG

    Chtěl jsem si nahrát na Seznam TV starý detektivní cyklus Stopy zločinu, ale v EPG jsou různé díly uvedeny jako jeden, takže dokud není smazán předchozí, další (vysílaný po týdnu) nelze nahrát. Není to první případ, už se mi to stalo u několika vícedílných filmů. A když už píšu o EPG: Pokud si dobře vzpomínám, poslední lockdown v adventním čase byl v roce 2021. Nechci po Vodafone nemožné, kvalitní EPG, ale možná by přece jen mohl při příležitosti blížícího se výročí tří roků od poslední aktualizace obsahu skoro denně vysílaného pořadu provést úpravu.😀 Opět nejde o výjimku, podobně "aktuální" bývají informace i u jiných seriálů.
  9. Myslím, že je jedno, že jsme se Slováky byli ve společném státě jen 70 let zatímco v rakouské či římské národa německého říši staletí, pamětníků Československa je určitě více než starého mocnářství 😀 A slovenština je srozumitelná více lidem, než němčina. Nesleduji RTVS moc často, ale občas vysílá zajímavé dokumenty a někdy se i dívám na Noc v archíve, vše na Dvojce, takže mi její plánované vyřazení dost vadí.
  10. Děkuji za odpověď. Znamená to, že pokud bych s Box 3 nebyl spokojený a chtěl se vrátit k Premium boxu, i kdybych si ho nechal, stejně bych musel k jeho opětovnému zapojení objednávat technika?
  11. Chtěl jsem nový Box 3 zkusit a zašel jsem na prodejnu Vodafone s tím, že si ho pronajmu, vyzkouším a poté ho buď vrátím, nebo si ho nechám a vrátím dosud používaný Premium Box. S dočasným pronájmem dvou boxů by nebyl problém, ale podle pracovníka ho na prodejně vyzvednout nelze a musí se objednat výjezd technika. Je to pravda? Proč je nutný technik, když i podle stránek Vodafone "Instalace je opravdu jednoduchá. Stačí zapojit set-top box do elektrické zásuvky, propojit HDMI kabelem s TV a připojit síťový kabel k domácímu routeru (...)"?
  12. Dnes jsem zaznamenal stejný problém, jaký je popsán v úvodních příspěvcích - na Premium Boxu se nahrávky nepřehrají, u zpětného přehrávání problikne nějaký jednořádkový nápis (tak rychle, že se nedá přečíst) a poté černá obrazovka, v aplikaci (na Chromecast) při snaze o přehrání pouze "načítací" kolečko. Včera při zapnutí boxu chyběly nahrávky z tohoto týdne, po restartu se zobrazily a vše fungovalo normálně, teď jsou zobrazeny všechny (včetně nahraných dnes), ale nelze je spustit.
  13. Potvrzuji, když jsem dnes večer zapnul TV, byly viditelné pouze nahrávky z tohoto týdne a minulého měsíce a starší, po vytažení ze zásuvky se objevily i chybějící (minulý týden, tento měsíc). I v minulosti se mi několikrát stalo, že nějaká nahrávka zmizela (nenašel jsem ji ani s pomocí vyhledávání názvu) a po čase se objevila, vždy šlo ale o jednotlivou, ne celou "řadu". Psal jsem o tom tady v loni v listopadu: https://www.techforum.cz/topic/62368-samovolné-mazání-nahrávek/#comment-466777
  14. Funguje vyhledávání pořadů podle názvu (a je případně funkční i u českých názvů)?
  15. Taky si na ně vzpomínám, u nás byly i na popelnicích. Říkal jsem si tehdy jak jsou bezdomovci moderně vybaveni.😁
×
×
  • Create New...