Jump to content

rebo

User
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    DVR Mediabox, Mediabox; m. Compal; telef
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

rebo's Achievements

Level 3

Level 3 (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. @tomus Moje chyba, toho jsem si nevšiml. Děkuji za odpověď. @Adolf.ShitlerTaké děkuji, asi máte pravdu. Nějaký koupím.
  2. Zdravím a prosím o radu. Mám exUPC pevnou telefonní linku, využívám svůj telefon. Protože dosloužil a kupovat nový nechci, rád bych si ho od Vodafone pronajal, a mám zájem o konkrétní typ - Yealink W73 (i kdyby byla cena pronájmu vyšší než u jednodušších modelů). Je to možné, případně jde si ho (po předchozí domluvě) vyzvednout v kamenné prodejně? Děkuji
  3. Dobrý den, omlouvám se za offtopic příspěvek, ale nechci zakládat nové vlákno a modemu se týká. Mám modem u TV v jiné místnosti než účastnickou zásuvku. Chtěl bych ho přesunout (kvůli přemístění PC) do místnosti se zásuvkou, musel bych ale měnit kabeláž. Je nějaká možnost jak zprovoznit dva modemy, jeden pro "běžné použití" a druhý pouze k připojení STB? U UPC jsem to tak měl, s pomocí rozbočovače připojený zároveň modem i "cihlu", nyní ale musí být STB připojen až za modemem (a musel bych natáhnout nový kabel, při nynějším umístění modemu zpět k PC, nebo při jeho přesunu k STB). Děkuji
  4. Dotaz (ne můj!) a odpověď z FB...😁
  5. Já jsem se z pevné linky přes *77 dvakrát dovolal, ale pouze k hlasovému automatu, který mi v prvním případě pět a v druhém dvacet minut sděloval, že se mi někdo bude věnovat, ale všichni operátoři teď mají plné ruce práce, načež utichl a telefon zůstal hluchý, přestože k ukončení hovoru nedošlo. Po restartu STB je hláška SA005:Nastavení nelze dokončit. Kontaktujte nás (proto jsem jim volal).
  6. rebo

    Nové stanice

    Zřejmě další kvalitní kanál.🙂 Ale doba postfaktická si asi žádá své😆 00:00 Nočné vysielanie pre pánov - Šteklivé videá nielen pre pánov. 05:00 Dobré rady starej mamy - Relácia venovaná dobrým radám do kuchyne, domácnosti či záhradky. 05:30 HOROSKOPY (04.04. - 10.04.2022) - Týždenné horoskopy s Petrom. 05:45 Cvičíme pre zdravie - Cvičíme pre zdravie je nová relácia TV OSEM. Zacvičte si a cíťte sa dobre s majsterkou sveta vo fitness Zorou Czoborovou. 05:55 Hudobná Chvíľka - Vypočujte si interpretov z rôznych kútov Slovenka a spríjemnite si deň s hudbou. 06:00 OVCE - Slovenský animovaný seriál pre deti o rizikách internetu a mobilov. 06:10 HOROSKOPY (04.04. - 10.04.2022) - Týždenné horoskopy s Petrom. 06:25 Spiatočka - Svetové novinky, testy, koncepty budúcnosti v motoristickom magazíne SPIATOČKA. Relácia pre motoristov a milovníkov áut. 07:20 Cvičíme pre zdravie - Cvičíme pre zdravie je nová relácia TV OSEM. Zacvičte si a cíťte sa dobre s majsterkou sveta vo fitness Zorou Czoborovou. 07:30 Zaspievaj si ľudovku (Elenn Waltersteinová a Veľká Noc 2018) - Zaspievajte si spolu s folkloristami krásne ľudové piesne a môžete si aj zatancovať. 08:40 OVCE - Slovenský animovaný seriál pre deti o rizikách internetu a mobilov. 09:00 Výklad osudu (Radka) Nazrite do Vašej budúcnosti a nezostávajte v pochybnostiach. 13:00 Právo na lásku ( ) Mexický romantický seriál. 14:00 TV SCRABLE (Zuzka) - Spríjemnite si večer pri televíznej obrazovke s TV OSEM a zasúťažte si o pekný balík peňazí! 15:45 HOROSKOPY (04.04. - 10.04.2022) - Týždenné horoskopy s Petrom. 16:00 Médium (Adam) - Relácia zameraná na spojenie sa s iným svetom. Médium je spojovník medzi týmto svetom a svetom za jeho hranicami. Médium má schopnosť napojiť sa do duchovného sveta a prijímať a odovzdávať správy. 19:45 HOROSKOPY (04.04. - 10.04.2022) - Týždenné horoskopy s Petrom. 20:00 Ezoterická poradňa s Renátou - Relácia, v ktorej sa dozviete ako riešiť problémy a nájsť zmysel života. 21:45 HOROSKOPY (04.04. - 10.04.2022) - Týždenné horoskopy s Petrom. 22:00 Ezoterická poradňa s Renátou - Relácia, v ktorej sa dozviete ako riešiť problémy a nájsť zmysel života.
  7. Vytažení ze zásuvky pomůže pouze v případě, že STB přestane reagovat, ale problém s přehráváním neřeší. Jediné, co lze podle mé zkušenosti dělat, je opakovaně se pokoušet přehrávku spustit od začátku (přestože se nahrávka nepřehrává, červený pruh je většinou při každém pokusu delší, jako kdyby se nahrávka přetáčela, a na třeba desátý pokus se spustí). Poslední dny mám také problém s nahrávkami (zpětné shlédnutí jsem teď nepoužíval) - při pokusu o sledování nahrávky se objeví chybová hláška "selhalo připojení" (není to přesné znění, ale v tomto smyslu). Tato chyba se objevovala často na přelomu listopadu a prosince, poté (asi s novým FW) pouze zřídka, nyní cca třetí den opět skoro u každé nahrávky. Celkově mi reakce STB připadají zpomalené, občas nereaguje vůbec a je nutné ho vytáhnout ze zásuvky, zaznamenal jsem i zamrzání nahrávky (buď zvuku i obrazu zároveň, nebo pouze obrazu). Nejsem teď doma, nevím, jakou verzi FW aktuálně mám.
  8. To:@tomus Pomalejší načítání stránek ne, subjektivně mi připadá stále stejné. Krátkodobé výpadky jsem občas zaznamenal, v posledních týdnech ale, pokud si pamatuji, žádný nebyl (internet ale doma moc často nepoužívám, některé dny prakticky vůbec). Ještě k STB - před možná zhruba těmi dvěma týdny došlo k výpadku všech funkcí s výjimkou živě vysílané TV - zmizeli všechny nahrávky i další nabídky, nefungovaly aplikace, mám dojem ani EPG, druhý den ale bez jakéhokoli mého zásahu (nekontaktoval jsem ani podporu) vše fungovalo. Nejsem si jistý, zda nejde o náhodu, ale problémy asi začali přibližně od té doby.
  9. Dobrý den, mám dotaz týkající se funkčnosti STB Vodafone. Dostal jsem ho v rámci migrace od UPC v srpnu a zprvu fungoval bez větších závad. V poslední době (cca dva týdny) se ale objevila řada problémů: - častější "zamrznutí" a nutnost restartu - nemožnost přehrání uložené nahrávky (objeví se hláška "byl překročen datový limit" /nejde o přesné znění/), při dalším pokusu (pokusech) se nahrávka spustí, ale pouze od začátku, Tento jev je nyní velmi častý, objevuje se zhruba při každém druhém pokusu o přehrání. - nemožnost uložení pořadu do nabídky "Chci vidět", v posledních dnech se nic nezobrazuje ani v nabídce "Pokračovat ve sledování" - nemožnost přehrát některá videa na YouTube (video se nespustí a aplikace se samovolně ukončí, otevře se domovská stránka). - hláška "byl překročen datový limit" /nejde o přesné znění/ se občas objevuje samovolně při přehrávání ze záznamu, aniž bych v té chvíli manipuloval s ovladačem Máte, prosím, někdo podobnou zkušenost, případně můžete poradit nápravu? STB Premium, připojen kabelem, modem Compal, internet 300.
  10. Neodstřihli "cihlu" (že k tomu dojde 1. srpna jsem počítal, pochopil bych, i kdyby ji zablokovali dřív), ale modem. Nebo v extrémním případě bych pochopil i ten internet, ale ne bez upozornění několik dnů před avizovaným termínem. Ve středu jsem potřeboval něco odeslat do práce, zapnu PC a jsem bez internetu. Tak poctivě kontroluji kabely, restartuji ... Teprve po chvíli mě napadlo si pomocí mobilních dat najít na webu, že v mé lokalitě není výpadek a zavolat z mobilu (telefon taky odstřihli) na podporu. Co kdybych ale třeba internet v mobilu nebo třeba ani mobil neměl (pochybuji, že zjišťovali datum narození, taky mohlo jít třeba o seniora)? Je to stejné, jako kdyby k někomu přestali chodit doručovatelé, dokud si nevyzvedne z pošty uloženou zásilku.🙂 Samozřejmě si uvědomuji, že jsem měl o výměnu usilovat aktivněji (a smířil bych se i s dočasným omezením služeb), ale to k takovému postupu neopravňuje. Mimochodem, cihla stále funguje (abych jen nekritizoval, s tím jsem nepočítal).
  11. To já mám opačnou zkušenost, mne Vodafone kontaktoval, dokonce způsobem způsobem, že jsem nas… ještě teď.🙂 Mám (mimo jiné) doma i „cihlu“. Asi před měsícem jsem dostal e-mail, že služba končí a bude nutná návštěva technika, že mi zavolají. Poprvé volala slečna/paní asi před dvěma týdny, v pátek, a chtěla naplánovat výměnu na následující sobotu. Zrovna jsem byl v obchodě a požádal, ať zavolá později. Zavolala po týdnu, to jsem byl zrovna v dopravě, tak jsme se domluvili, že zavolám později. Volal jsem druhý den, ale nedovolal jsem se. Toto pondělí mi došel další mail, abych se ozval, že podpora končí k 1. 8. Neudělal jsem to hned (uznávám, že je to moje chyba, ale stále mám ještě Mediabox a smířil jsem se s tím, že od neděle bude cihla mimo provoz) proto mi – což považuji za neuvěřitelné – ve středu ZABLOKOVALI INTERNET I TELEFON (což mne dost vytočilo, protože jsem potřeboval odeslat do práce nějaké soubory) aby mne přiměli zavolat na jejich podporu.
  12. Mě pouze přišel cca před jedním až dvěma týdny dotazník na kvalitu postUPC (Horizon atd). služeb.
  13. Nostalgicky vzpomínám na staré DVD a VHS rekordéry, které umožňovaly nahrávky archivovat a poté přehrát na jakémkoliv přehrávači. Potom přišli interní HDD nebo naformátované disky, takže při poruše zařízení byly nahrávky ztraceny a teď už jen časově i kapacitně omezený cloud. Pokrok nezastavíš.😪 Možnost archivace nahrávek je pro mně dost důležitá, i proto jsem zůstal u UPC a nepřešel ke konkurenci, která (v minulosti, nevím teď) nabízela také pouze cloud. Zmiňoval se tu nový box, nevíte, jestli u něho také nebude možné stahovat nahrávky, třeba jenom na naformátovaný disk jako u malého Mediaboxu? Případně existuje nějaký způsob jak nahrávky uchovat déle?
  14. rebo

    Nové stanice

    Tady, myslím, nejde ani tak o zaměření stanic, ale spíš o kvalitu. Taky tyto programy rád sleduji, řekl bych ale, že od změny majitele na konci minulého roku se zde prakticky neobjevují žádné premiéry a vysílají se stále dokola reprízy starších pořadů (pouze doplněné reklamními bloky i na místech, kde dříve nebyly🙂)
×
×
  • Create New...