Přejít na obsah

nepevná “pevná” IP adresa


Přejít na řešení Vyřešil Marek-26,

Doporučené příspěvky

Zemětřesení - nebo teda adresotřesení - jsem (snad) úspěšně přežil, teď už jen vychytat případná opomenutí. Ale tak mě napadá - když už mám tu skvělou novou IP adresu, se kterou se můžu kamkoliv přestěhovat, nemohl bych si ji přestěhovat na jinou smlouvu, aniž bych ji musel měnit? Nemění se adresa instalace, nemění se kabel, na který je připojený modem, nemění se vůbec nic - jen bych potřeboval sloučit smloluvu na TV se smlouvou na internet. Doposud to byl problém - mohl jsem si vybrat buď změnu pevné adresy + modemu a nebo zrušení starých boxů a CI karet. Co na to @Ondra - Vodafone? 🙂

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už mám taky novou IP adresu. Že mi nedokázali nechat v novém systému tu původní ještě oželím, ale čekal jsem, že bude Vodafone líp informovat.  "V nadcházejícím období vám někdy změníme  IP adresu na nějakou novou" je dost hrůza. To nemají migrace interně rozfázované aspoň na pár dní předem? Nemůžu každý den v "nadcházejícím období" kolem půlnoci čekat na změnu.

No jo, stalo se. My nedostupnost 10 hodin přes noc přežijeme. Jiní si určitě budou stěžovat vehementněji.

  • Super Profi
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Bubeneč
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Marek-26Mě opravdu došla SMS 2-5 dní před změnou, ale nebylo v ní ani konkrétní datum, ani napsaná nová IP adresa. Takže kdybych chtěl minimalizovat downtime, tak bych si musel pořádně přečíst tu linknutou stránku a pak několik dní kolem půlnoci bdít a čekat na změnu. Nic moc.

  • Super Profi
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Bubeneč
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kromě matoucí hlášky ve smyslu "všechno uděláme za vás, nemusíte se o nic starat", které jeden můj zákazník ke své smůle uvěřil, to vidím jako zvládnutej proces, informování o změně (stará i nová adresa, datum i předpokládané časové okno) šlo na faktuře, mailem, smskou - pokud to někdo neignoruje jako výše zmíněný případ, tak se to dá zprocesovat celkem v pohodě (krom toho, že je to teda pruda). Za týden se mi mění ještě jedna adresa, tam bych uvítal, kdyby to proběhlo v jiný čas, ale chápu, že to dost dobře nejde, tak se s tím musím nějak srovnat 🙂 

Upraveno uživatelem CableG
  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Marek-26Žádný mail ohledně toho teď nemůžu najít. Ve vyúčtování jsem to nakonec našel, ale jen ve starém "za březen", ne tom teď splatném. Za mě to prostě mělo být v každé komunikaci vč. SMSky, nebo aspoň měla odkázat na vyúčtování místo obecné infostránky. Kdo čte vyúčtování, když cena sedí?

  • Super Profi
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Bubeneč
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mail ke změně adresy 04.06. přišel 20.05. v 11:07 z zpravy@vodafone.cz, s předmětem "Připravte se na změnu své IP adresy", je tam uvedená stará i nová adresa a informace, že ke změně dojde v noci z 03.06. na 04.06.

Třeba to pomůže v hledání 🙂 

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...