Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den mám dotaz. Celá rodina máme, při prodloužení smlouvy víše zmíněné telefony. Na pracovišti co dělám mám často internet e. Beru to tak , že tam má Vodafone špatný signál a uvažuji, že se všemi tel.  čísly odejdu ke konkurenci. Ale teď večer se mě doma stalo, že jsem měl internet e a opravdu internet nefungoval. Ale překvapilo mě, že děti měli normálně 5g a vše funkční. Nemůže být problém v telefonu. Ptám se proto, že bych nerad přešel ke konkurenci, abych následně zjistil, že problém je v telefonu. Zdá se mě, že mám s tímto telefonem více problémů při sledování Vodafone TV. Časté zastavování obrazu, ale zvuk jede normálně. U  T-Mobile TV v mobilu co mám na měsíc předplacenou mě to nedělá. Teď se přiznám, že jsem zmatený v čem je problém. Nejhorší je, že u Vodafone není na koho se obrátit. Na okrese jedna prodejna s jedním člověkem, sice skvělým, aspoň ve Svitavách. Dříve Litomyšl měla prodejnu, dva lidi. Už není. Kdybych byl u T-Mobile nebo O2 tak se při problému seberu z domu a za sedm minut jsem v prodejně, kde je vždy několik lidí. Rád bych zjistil zda třeba nemám jenom nějaký trošku vadný telefon, co je citlivější na signál. Je něco takového možné? Nejsem technický typ. Děkuji 

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl
  • Slamb změnil název na Potíže s internetem na Samsung Galaxy 54 5G
Odesláno

Co zkusit v daném místě jinou SIM/jiného operátora /jiný telefon či tablet. 

Jinak bych se podíval, zda na tom konkrétním problémovém telefonu je v Nastavení - Připojení - Mobilní sítě - řádek režim sítě nastavené 5G/LTE/3G/2G. 

Jinak zkusit i telefon eventuálně vydělat z pouzdra. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
Sice nevím, proč někdo doma nepoužívá v mobilu WiFi od pevného připojení k netu (který tam snad je), ale nejsnadnější je vzít tu svoji SIM a vyzkoušet v telefonu dětí, resp. SIM od dětí vyzkoušet v A54.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@LadikPěkné dopoledne, určitě vám doporučím provést nejdříve restart telefonu a SIMku vyzkoušet v jiném telefonu. Pokud budou potíže přetrvávat, kontaktujte nás prosím na lince *77, operátoři od vás zjistí další podrobnosti a nechají prověřit technickým oddělením. Osobní kontakt v tomto případě potřebný není.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.